Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223270/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5454cfe9-4b72-4c13-83d7-7c623db1e8f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.97.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń sanitarnych wraz z armaturą, urządzeniami do podgrzewania wody, urządzeniami sanitarnymi oraz pracami wykończeniowymi i stolarką drzwiową. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Roboty ogólnobudowlane. rozebranie istniejących posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych, rozebranie ścianek działowych oraz ościeżnic drewnianych i skrzydeł kabin WC, wykucie bruzd oraz otworów w ścianach i stropach dla instalacji wod. – kan., montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej PCV z obróbką obsadzenia, z podcięciem
lub otworami o pow. nie mniejszej niż 220 cm2. Drzwi zewnętrzne do łazienki pełne, drzwi wewnętrzne - połowa z przeszkleniem matowym, wyrównanie podłoży i wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie, układanie płytek podłogowych o wym. 60x60 cm na zaprawie klejowej (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), obudowanie pionów wodno – kanalizacyjnych, podejść kanalizacyjnych i stelaży misek podwieszanych płytami gipsowo-kartonowymi, licowanie ścian oraz obudów GK płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej na wysokość 2,10 m (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), wykonanie sufitów podwieszanych w celu obniżenia pomieszczeń do wysokości min. 3,0 m, przygotowanie powierzchni ścian, wykonanie gładzi gipsowych oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów, rozebranie istniejących parapetów i montaż nowych gr. 2 cm z konglomeratu (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), montaż ścianek z wodoodpornych płyt HPL gr. 10 mm, montowanych za pomocą aluminiowych profili po posadzki, wraz z drzwiami i okuciami – zachowanie kształtu kabin sprzed remontu (płyty z przeznaczeniem do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych o podwyższonej wilgotności, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), zabetonowanie oraz zamurowanie otworów w stropie oraz bruzd ściennych, dostawa i montaż dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy, podajników
na ręczniki papierowe oraz luster ściennych. 2. Roboty instalacyjne (wodne, kanalizacyjne, elektryczne). demontaż istniejących podgrzewaczy wody, baterii wodnych oraz armatury w sanitariatach, demontaż istniejącej instalacji wodnej z rur PVC, montaż instalacji wodociągowej z rur PEX śr. 20 mm, izolowanych – rozprowadzenia do misek ustępowych, baterii, pralki oraz podgrzewaczy, wykonanie płukania oraz próby szczelności instalacji wodnej,
montaż zaworów odcinających dopływ wody oraz baterii wodnych stojących na umywalkach z mieszaczem, montaż podgrzewczy wody – wiszący 50l i podumywalkowy 10l, wraz z zaworami odcinającymi wodę, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych: umywalki, ustępy - znajdujących
się w sanitariatach, demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych oraz PCV - piony oraz podejścia do urządzeń sanitarnych,
demontaż istniejącego wpustu podłogowego, montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PCV: piony oraz podejścia do urządzeń sanitarnych w sanitariatach (średnice Ø32 mm do Ø110 mm), montaż wpustu podłogowego na parterze ze stali nierdzewnej, montaż urządzeń sanitarnych: umywalki, miski podwieszane na stelażach (uwaga uwzględnić odpowiednią wysokość montażu ze względu na dzieci w wieku przedszkolnym, wymiana grzejników stalowych płytowych, wymiana opraw oświetleniowych, obniżenie włącznika światła do łazienki, przygotowanie gniazdka pod podgrzewacz wody.
Wymagania dodatkowe na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych,
4) przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną,
5) wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139399,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382549,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Czubkowski - SJ Konstrukcje
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382340412; NIP: 7521436324
7.3.3) Ulica: Krzyków 13
7.3.4) Miejscowość: Wilków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-113
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH CZUBKOWSKI - SJ KONSTRUKCJE
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH CZUBKOWSKI - SJ KONSTRUKCJE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatery nr 1 - wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej w miejscowości Ziemiełowice, gmina Namysłów
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Przebudowa mostu drogowego w Głuszynie".
- Przebudowa ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Jana Pawła II w Namysłowie
- 1. Utwardzenie poboczy przy drodze gminnej w Kamiennej, 2. Odbudowa rowów przy drogach gminnych w Minkowskiem
- 1. Modernizacja drogi w Woskowicach Małych. 2. Modernizacja drogi gminnej w Baldwinowicach. 3. Modernizacja drogi gminnej w Rychnowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Zespół Szkół Łączności ul. Warszawska 35 - rozbudowa sali szermierczej - roboty budowlane
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.