Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208647/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00218299/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,197165,a36b47b998e497be6989ddbc7a1489fb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862588515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzuk.com.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzychi jej jednostek organizacyjnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a16d3f50-8455-4a82-88ef-1eb97284f112
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów biurowych (zamówienie wspólne))
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.65.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240509,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia pod względem jakościowym
i ilościowym określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) do niniejszej SWZ. Miejsca dostawy wskazano w załączniku do Projektu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy oraz OPZ, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251646,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284447,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251646,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH SPOKO SZOSTAK Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860000713
7.3.3) Ulica: Lotników 3E
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251646,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
3. Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1 /886-00-02-416
4. Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., 58-304 Wałbrzych, ul. Andersa 48 /886-26-08-287
5. Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu, 58-304 Wałbrzych, ul. Piotra Wysockiego 29 /886-30-30-
991
6. Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o., 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6 /886-28-
88-016
7. Muzeum Porcelany, 58-300 Wałbrzych, ul. 1 Maja 9 /886-11-19-698
8. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Pod Atlantami”, 58-300 Wałbrzych, Rynek 9 /886-27-39-109
9. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kilińskiego 1, 58-300 Wałbrzych /886-25-84-003
10. Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 3 /886-25-84-003
11. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, 58-303 Wałbrzych, ul. Moniuszki 118 /886-25-84-003
12. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 7 /886-25-84-003
13. Zespół Żłobków Samorządowych Nr 1 – Żłobek Samorządowy nr 3, 58-303 Wałbrzych, ul. Niepodległości 15, Żłobek
Samorządowy nr 7, 58-301 Wałbrzych, ul. Truskawiecka 21 /886-25-84-003
14. Zespół Żłobków Samorządowych nr 2 – Integracyjny Żłobek Samorządowy nr 2, 58-316 Wałbrzych, ul. Kasztelańska 7,
Żłobek Samorządowy nr 5, 58-309 Wałbrzych, ul. Z. Nałkowskiej 4a /886-25-84-003
15. Zespół Żłobków Samorządowych nr 3 - Żłobek Samorządowy Nr 4, 58-316 Wałbrzych ul. Giserskiej 7, Żłobek
Samorządowy Nr 6 58-316 Wałbrzych ul. Hetmańska 5 /886-25-84-003
16. PS nr 17 z OIiS, ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych, ul. Sosnowa 25A, 58-307 Wałbrzych /886-25-84-003
17. ZPS Nr 1 – Przedszkole Samorządowe Nr 8, 58-316 W-ch, ul. Grodzka 13, Przedszkole Samorządowe Nr 14, 58-316
W-ch, ul. Kasztelańska 7 /886-25-84-003
18. ZSP nr 1, 58-305 Wałbrzych, ul. 1 Maja 105 /886-25-84-003
19. ZSP nr 2, 58-300 Wałbrzych, ul. Królewiecka 7 /886-25-84-003
20. ZSP nr 3, 58-302 Wałbrzych, ul. Chałubińskiego 13 /886-25-84-003
21. ZSP nr 4, 58-302 Wałbrzych, ul. 11 Listopada 75 /886-25-84-003
22. ZSP nr 5, 58-300 Wałbrzych, ul. Limanowskiego 12 /886-25-84-003
23. ZSP nr 6, 58-316 Wałbrzych, ul. Grodzka 71 /886-25-84-003
24. ZSP nr 7, 58-309 Wałbrzych, ul. Dunikowskiego 39 /886-25-84-003
25. ZSP nr 8, 58-303 W-ch, ul. Poznańska 8 /886-25-84-003
26. PSP nr 2, 58-304 W-ch, ul. Wańkowicza 13 /886-25-84-003
27. PSP nr 6 , 58-304 W-ch, ul. Andersa 50 /886-25-84-003
28. PSPS nr 10, 58-306 W-ch, ul. Ogrodowa 5A /886-25-84-003
29. PSP nr 15, 58-309 W-ch, ul. Hirszfelda 1 /886-25-84-003
30. PSP nr 23, 58-301 W-ch, ul. Struga 3 /886-25-84-003
31. PSP z OI nr 26, 58-316 W-ch, ul. Palisadowa 48 /886-25-84-003
32. PSP nr 28, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 43 /886-25-84-003
33. I LO, 58-301 W-ch, ul. Paderewskiego 17 /886-25-84-003
34. II LO, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 34 /886-25-84-003
35. III LO, 58-305 W-ch, ul. Jordana 4 /886-25-84-003
36. IV LO, 58-309 W-ch, ul. Sokołowskiego 75 /886-25-84-003
37. ZS nr 5, 58-306 W-ch, ul. Ogrodowa 2a /886-25-84-003
38. ZS nr 7, 58-308 W-ch, ul. Kłodzka 29 /886-25-84-003
39. ZSP „Energetyk”, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 5 /886-2
40. ZSZS, 58-300 W-ch, ul. Mickiewicza 24 /886-25-84-003
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Modernizacja sali gimnastycznej w IV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi w Wałbrzychu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego o DMC do 3,5 t. dla RCKiK w Wałbrzychu - III postępowanie
- ,,Remont dachu budynku przy ul. Św. Kingi 7 w Wałbrzychu w ramach dwuletniej inwestycji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu"
- Zakup samochodu ciężarowego specjalnego do zimowego utrzymania dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wzmacnianie kompetencji uczniów w Gminie Wiskitki"
- Dostawa artykułów biurowych - powtórka
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.