Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu „EDUODKRYWCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ce59605-fca7-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu „EDUODKRYWCY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ce59605-fca7-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach projektu „EDUODKRYWCY”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zawartej z Województwem Świętokrzyskim. Priorytet 9: Usługi społeczne i zdrowotne Działanie: 09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej Na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr FESW.09.05-IZ 00-0017/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZCzęść 1: Edukacja ekologiczna- koszt zatrudnienia trenera warsztatów: rękodzieło czyli jak z niczego zrobić coś!
2 św. x 3h/m-c x 18m-c=108h, w tym:
2 św. x 3h/m-c (średnio 2h/tydz) x 8 m-c = 48h (2024r.)
2 św. x 3h/m-c (średnio 2h/tydz) x 10m-c = 60h (2025r.)
Łącznie 108h
Ww. usługa prowadzona będzie zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, na podstawie harmonogramu zajęć w ramach projektu.
Szczegółowe harmonogramy zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ
Część 2: Edukacja ekologiczna- warsztaty pszczelarskie- czyli o tym, jak bez małej pszczoły nie ma życia na planecie
3 warsztaty x 3h/warsztat=9h
1 warsztat (3h): III kwartał 2024;
2 warsztaty (2 x 3h): II kwartał 2025.
Łącznie 9h
Ww. usługa prowadzona będzie zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, na podstawie harmonogramu zajęć w ramach projektu.
Szczegółowe harmonogramy zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ
Część 3: Edukacja ekologiczna - zajęcia ekologiczne w plenerze
4 warsztaty x 3h/warsztat= 12h
1 warsztat (3h): II kwartał 2024;
1 warsztat (3h): III kwartał 2024;
1 warsztat (3h): II kwartał 2025;
1 warsztat (3h): III kwartał 2025;
Łącznie 12h
Ww. usługa prowadzona będzie zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, na podstawie harmonogramu zajęć w ramach projektu.
Szczegółowe harmonogramy zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 10.800,00 zł. brutto. ( Kwota ta została podana zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ).
Decyzja o zwiększeniu środków powinna być uzasadniona, a zamawiający ma prawo do ustalenia, czy przy danych warunkach rynkowych wybór oferty droższej okaże dla niego się korzystny. Zamawiający zobowiązany jest przestrzegać zasad wydatkowania środków publicznych, tak aby nie narazić się na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
Dla ziszczenia się przesłanki unieważnienia wystarczające jest zaistnienie sytuacji, w której oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą podstawy prawne do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Piętka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6631787461
7.3.3) Ulica: Norwida 16/10
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 3 – nie złożono żadnej oferty.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą podstawy prawne do unieważnienia przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa wykonania inwentaryzacji budynku Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej-Curie o powierzchni 10 300 m2 położonego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Szpitalnej 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja programów profilaktyczno-edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Radzymin w 2024 roku.
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.