Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 455 82 82
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 455 82 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bf7d354-a717-48cd-90c9-6b28a27bb7751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf7d354-a717-48cd-90c9-6b28a27bb775
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/ZOUM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 816863,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 768400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawy cysternami oleju napędowego letniego
i zimowego do magazynu Zamawiającego w Gubinie przy ulicy Śląskiej 36 w łącznej maksymalnej ilości do 170 000 litrów.
2. Przewidziana ilość paliwa jest wartością maksymalną i ma charakter szacunkowy. Rzeczywista ilość dostarczonego oleju napędowego będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość wynagrodzenia będzie wynikała z rzeczywistej ilości dostarczonego oleju napędowego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. Parametry dostarczanego oleju napędowego dostosowane będą do okresu dostawy tj. pory roku
i temperatury otoczenia (tzw. olej napędowy letni i zimowy).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego, o którym mowa w pkt 3.2. SWZ
w okresie od dnia 1 sierpnia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r. lub do zamówienia maksymalnej ilości paliwa, o której mowa w pkt 3.2 SWZ, zależnie co nastąpi wcześniej.
5. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej napędowy był zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018 z późn. zm.) oraz polskimi
i europejskimi normami, w tym PN-EN 590:2013 i obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
5.2. Przewóz i rozładunek w celu wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i winien się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie: umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR (Dz.U. 2021, poz. 874 z późn. zm.), ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2022r. poz. 2147 z późn. zm.) oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz.U.2022 poz. 2201 z 2022r.).
5.3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona rejestracji przewozu oleju napędowego za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych PUESC.
5.4. Wykonawca przy każdej dostawie dla Zamawiającego przedłoży świadectwa jakości danej partii paliwa oraz dokument wydawczy sporządzony na podstawie pomiarów paliwa wydanego z magazynu Wykonawcy i zawierający dane o jego temperaturze, gęstości i objętości mierzonej w m3 oraz objętości w temperaturze referencyjnej +15°C.
5.5. Stwierdzenie rozbieżności pomiędzy deklarowaną przez Wykonawcę dokumentem wydawczym objętością paliwa, a objętością paliwa przyjętą do zbiornika Zamawiającego potwierdzone zostanie sporządzonym w dwóch egzemplarzach protokołem różnic. Korekta objętościowa dostarczonego przez Wykonawcę paliwa zgodna z protokołem różnic naniesiona zostanie do dokumentu wydawczego i potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego.
5.6. Skorygowana ilość paliwa uwidoczniona w dowodzie dostawy, odniesiona do temperatury referencyjnej + 15°C będzie stanowiła podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
5.7. Zamawiający ma prawo pobrać próbki sprzedawanego przez Wykonawcę paliwa z konkretnej dostawy. Zamawiający pobierze próbki w obecności Wykonawcy w liczbie min. 3, jedna z próbek zostanie przekazana Wykonawcy. Zaplombowane próbki Zamawiający przekaże do wybranego przez siebie laboratorium posiadającego ważną akredytację badawczą. W przypadku stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami Wykonawca pokryje koszty badań, wymiany paliwa na wolne od wad oraz koszty powstałe w następstwie sprzedaży paliwa niezgodnego z umową, normami i innymi regulacjami.
5.8. W przypadku określonym w pkt 3.6.7. SWZ wymiana paliwa na wolne od wad powinna nastąpić w terminie 3 dni licząc od daty wezwania Wykonawcy do wymiany. W przypadku niedochowania tego terminu Zamawiający może dokonać wymiany paliwa we własnym zakresie na koszt Wykonawcy.
5.9. Jeżeli wynik analizy laboratoryjnej będzie niezgodny z parametrami i wymaganiami określonymi
w pkt 3.6.1. SWZ Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania wyniku.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie ze wskazaniem ilość paliwa i rodzaju (letni / zimowy). Zamówienia złożone telefonicznie, będą potwierdzane e-mailowo najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Każda dostawa zostanie potwierdzona podpisanym dokumentem protokołu odbioru po weryfikacji przez przedstawiciela Zamawiającego.
7. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na wysokość min. 2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar.
8. Cena dostarczonego oleju napędowego kalkulowana będzie na podstawie cen hurtowych PKN Orlen z dnia dostawy, pomniejszona o zaoferowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie upust (kolumna 3 Tabeli Elementów Rozliczeniowych). Upust określony w ofercie pozostanie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
1) kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 8 ust. 1 wzoru umowy;
2) kopię aktualnej koncesji w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszą przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. 2024 r. poz. 266 z późn.zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 906100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 906100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORT 24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731008989
7.3.3) Ulica: Plac Bohaterów 4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-050
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 906100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Gubinie - segmenty 5-6
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 dla pojazdów Urzędu Gminy w Kowalu oraz sprzętu i pojazdów OSP
- Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części
- Dostawa Oleju Napędowego
- Zakup paliwa do środków transportowych Urzędu Miejskiego w Świeciu
- Sukcesywne bezgotówkowe tankowanie samochodów - ambulansów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.