Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234134/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00243428/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad219b0b-44ce-4287-88a8-7258d876f596
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozbiórki 20 budynków - 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.125.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego frontowego północnego przy ul. Okrzei 18 (działka nr 299/2 w obrębie P-7), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 847/2025 z dnia 23.04.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 1322 m3,oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego (nr. geod. 75) oraz gospodarczego (nr. geod 76) przy ul. Zamiejskiej 40 (działka nr 62/1, obręb P-31). , zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 845/2025 z dnia 23.04.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 162 m3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 195648,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku gospodarczego przy ul. Zgierskiej 68 (działa nr 162 w obrębie B-47) ), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 785/2025 z dnia 14.04.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących.Kubatura obiektu: ok. 50 m3,oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla dwóch budynków gospodarczych (numer geod. 115 i 116) przy ul. Modrej 9 (działka nr 179, obręb B-46) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 781/2025 z dnia 14.04.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 160 m3,
oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla trzech budynków gospodarczych (numer geod. 208, 209, 210 ) przy ul. Wojska Polskiego 56/Zielnej 3 (działka nr 92/1, obręb B-48) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 782/2025 z dnia 14.04.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących w tym montaż 15 boksów jako miejsca do przechowywania opału. Kubatura obiektu: ok. 995 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 346315,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących trzech budynków gospodarczych ustuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pogonowskiego bez numeru (działka nr 19/3 obręb P-19), zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.439 z dnia 21 marca 2025 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 141/2025 z dnia 27 stycznia 2025 r., dokumentacją techniczną i STWiORB oraz robotami towarzyszącymi. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 410 m³.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 52843,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla dwóch budynków mieszkalnych (nr. geod. 1072, 1073) oraz dwóch gospodarczych (nieujawnionych w bazie EGiB) ustyuowanych przy ul. Niedziałkowskiego 11A w Łodzi (działka nr 558/2, obręb G-23), zodnie z Zarzadzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 996/2025 z dnia 09 maja 2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 400 m3,oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla trzech budynków gospodarczych (numery geod. 6, 7, 8) przy ul. przy ul. Trybunalskiej 1 (działka nr 4/1, obręb G-27) wraz z wykonaniem robót towarzyszących w tym montaż w tym montaż 6 boksów jako miejsca do przechowywania opału. Kubatura obiektu: ok. 200 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 119836,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla trzech budynków gospodarczych (numery geod. 445, 446 oraz bez numeru geod) przy ul. przy ul. Blokowej 10 (działka nr 142, obręb G-40). wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 130 m3,oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dla dwóch budynków mieszkalnych (nr geod. 1332 oraz 1333) oraz budynku użytkowego (nr geod 1334) i budynku gospodarczego (nr geod. 1335) przy ul. Pryncyplanej 20/22 (działka nr 713/2, obręb G-26) oraz części nieruchomości (działka nr 713/1, obręb G-26) wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektu: ok. 2300 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 263662,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245631,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 728-289-26-73
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 728-289-26-73
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ SOŁOWSKI, MICHAŁ ANDRZEJEWSKI ŁM SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85854,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KUBRYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-02Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAM ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7262698287
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAM ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
SAM ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-06Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Sołowski, Jolanta Andrzejewska ŁJ spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282892874
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Sołowski, Jolanta Andrzejewska ŁJ spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Sołowski, Jolanta Andrzejewska ŁJ spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-06INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.