Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa broni palnej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa broni palnej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea29504-204c-44ff-931d-a557e77347c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102257/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup broni palnej na potrzeby funkcjonariuszy LUCS w Białej Podlaskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące podpisu elektronicznego, zawarte są w rozdz. IX oraz XIII ust. 6÷10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni palnej pełnowymiarowej, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zawierają: 1) Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35320000-3 - Broń palna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:1) prawo opcji przewiduje zwiększenie zamówienia podstawowego o maksymalnie 59 szt.;
2) zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia;
3) o skorzystaniu z prawa opcji zamawiający poinformuje wykonawcę przed podpisaniem umowy;
4) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną ilość broni dostarczonej na podstawie umowy, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcę za jedną sztukę broni oraz ilości faktycznie dostarczonej broni;
5) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni palnej subkompaktowej, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zawierają: 1) Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35320000-3 - Broń palna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) w zakresie dotyczącym posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , tj.: wykażą, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem – wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1743) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. z 2019 poz. 1888);
2) w zakresie dotyczącym posiadania zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę broni, zbliżonej swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia, wykonaną na podstawie jednej umowy na rzecz jednego podmiotu o wartości minimum:
a) dla części nr 1 – 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych brutto);
b) dla części nr 2 – 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto).
Za broń zbliżoną swoim rodzajem do broni będącej przedmiotem zamówienia zamawiający będzie uważał strzelecką broń palną (strzelby, karabiny, karabinki, rewolwery, pistolety, pistolety maszynowe, karabiny i karabinki maszynowe).
UWAGA!!! Celem wykazania spełnienia powyższego warunku nie dopuszcza się sumowania wartości kilku dostaw broni zrealizowanych w ramach oddzielnych zamówień/umów. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego w ust. 5 pkt 2, jeśli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem – wydana zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1743) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1888).
2. Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 pkt 2) SWZ – w oświadczeniu zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ;
3. Dowody określające, czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe: karty katalogowe, specyfikacje techniczne, karty produktu lub inne dokumenty zawierające informacje dotyczące parametrów oferowanego produktu (w zakresie części nr 1 - broni pełnowymiarowej oraz części nr 2 - broni subkompaktowej), potwierdzające, że spełnia on wymagania postawione przez Zamawiającego. Dokumenty te muszą dotyczyć każdego z rodzajów oferowanych produktów.2. Ww. dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej w formatach danych określonych w rozdz. XIII ust. 7 pkt 2) SWZ.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Postanowienia ust. 3 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe, specyfikacje techniczne, karty produktu lub inne dokumenty zawierające informacje dotyczące parametrów oferowanego produktu (w zakresie części nr 1 - broni pełnowymiarowej oraz części nr 2 - broni subkompaktowej), potwierdzające, że spełnia on wymagania postawione przez Zamawiającego oraz równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie wykonawcy, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie rzeczywiście
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów),
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale IX ust. 8÷18; nie dopuszcza się poświadczenia pełnomocnictwa przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione.
4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie lub do
ich reprezentowania i zawarcia umowy, o którym mowa w rozdz. XIII ust. 2 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;2. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty powinien udokumentować brak podstaw wykluczenia z postępowania, natomiast warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 5 niniejszego rozdziału, niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, przy czym odpowiednie dokumenty składa wykonawca spełniający
warunek;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 4 do SWZ).
4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy i nie dotyczą treści ofert, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowanych ustawą Pzp oraz w przypadkach i na warunkach określonych poniżej.2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie:
1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty wykonania przedmiotu umowy;
2) zmiany miejsca dostawy;
3) zmiany lub wprowadzenia podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;
4) zmian dotyczących aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności poprzez zmianę: nazwy firmy, formy prawnej Wykonawcy, itp.;
5) zmiany warunków płatności;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
7) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
8) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie można było uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek siły wyższej. Termin realizacji umowy może w takim przypadku ulec przedłużeniu o czas działania i usuwania skutków siły wyższej.
Dla potrzeb niniejszej umowy, za działanie siły wyższej uważa się nagłe i gwałtowne zdarzenie, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, ani też mu zapobiec. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, epidemie, embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów władzy państwowej, które uniemożliwiają wykonanie umowy i nie są zawinione przez Wykonawcę;
9) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, na które Zamawiający nie miał wpływu, a które to przyczyny mają bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy;
10) przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku wprowadzenia zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, o czas niezbędny do wykonania świadczenia wynikającego z przedmiotowej zmiany.
3. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2)÷4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
4. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 2 i 3 wymagają zgody obu Stron.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformie dostępnej pod adresem https://iaslublin. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2025 r., poz. 514), dalej „ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”. Zgodnie w ww. przepisem zamawiający wykluczy:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.