eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec"Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1098126

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d6ebde9-d16f-49d0-83a3-4123e74d35e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058564/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu specjalistycznego oraz pojazdów ratowniczych dla OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu”. Typ projektu: Rozwijanie systemów ratownictwa (zakup sprzętu oraz pojazdów do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych lub poważnych awarii chemiczno-ekologicznych).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 787620,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dębowiec, wpisanych do KSRG (tj. OSP Cieklin oraz OSP Dębowiec – Partnerzy Projektu), w sprzęt specjalistyczny, w celu dalszego rozwoju ratownictwa, wsparcia technicznego oraz przystosowania do zmian klimatu oraz zapobiegania ryzykom związanym ze zmianami klimatu oraz usuwania skutków klęsk żywiołowych spowodowanych tymi zmianami.

Część 1 – Zakup pojazdów specjalistycznych oraz przyczep ratownictwa

W ramach części nr 1 planuje się zakup oraz dostawę dwóch sztuk pojazdów specjalistycznych, minimum dwuosobowych (typu Quad), wyposażonych m.in. w oświetlenie specjalne, sygnały dźwiękowe, radiostację z anteną, nawigację, kask ochronny, wyciągarkę, zderzaki, bagażnik przód i tył ORAZ dwóch przyczep ciągnionych quadem dla służb ratowniczych z zestawem siedząco – stojącym dla ratownika. Przyczepy wyposażone w nosze ratunkowe, pasy transportowe, pasy do spięcia rannego oraz pokrowiec na nosze. Przyczepy oraz pojazdy muszę być ze sobą kompatybilne.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 1a do SWZ (Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla części nr 1
zamówienia). Wszystkie elementy Opisu przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.5.) Wartość części: 322932,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dębowiec, wpisanych do KSRG (tj. OSP Cieklin oraz OSP Dębowiec – Partnerzy Projektu), w sprzęt specjalistyczny, w celu dalszego rozwoju ratownictwa, wsparcia technicznego oraz przystosowania do zmian klimatu oraz zapobiegania ryzykom związanym ze zmianami klimatu oraz usuwania skutków klęsk żywiołowych spowodowanych tymi zmianami.

Część 2 – Zakup sprzętu specjalistycznego oraz asortymentu umundurowania specjalnego

W ramach części nr 2 planuje się zakup oraz dostawę sprzętu specjalistycznego oraz asortymentu umundurowania specjalnego, w tym w szczególności: urządzenie gaśniczo-tnące (napędzane własnym silnikiem benzynowym, wyposażone w lance i prądownicę pistoletową), dron poszukiwawczo-rozpoznawczy (bezzałogowy system poszukiwawczo-rozpoznawczy wyposażony m.in. w kamerę, głośniki, megafon z oświetleniem), agregat pompowy przewoźny do wody zanieczyszczonej (przewoźny, agregat na przyczepie dwuosiowej homologowanej z plandeką), motopompa półszlamowa (o wydajności minimum 1000 litrów/minutę), hełmy strażackie bojowe 20 sztuk (wykonane z lekkich materiałów kompozytowych, zgodne z obowiązującymi normami (PN-EN 443:2008 lub równoważne, PN-EN: 16471 lub równoważne ,PN-EN 16473 lub równoważne), każdy wyposażony m.in. w nahełmową latarkę LED, adapter zewnętrznego mocowania masek, okulary, przyłbicę oraz kominiarkę), rękawice strażackie 20 par (wykonane z zastosowaniem najnowszych technologii oraz materiałów, zgodnie z normą EN-388 (lub równoważne), chroniące przed promieniowaniem cieplnym, płomieniami oraz zimnem, posiadające poziom odporności na przecięcie minimum 4, z wodoodporną membraną).

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 1b do SWZ (Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla części nr 2 zamówienia). Wszystkie elementy Opisu przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

42122110-4 - Pompy gaśnicze

34144213-4 - Motopompy

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18444111-4 - Hełmy ochronne

18424000-7 - Rękawice

4.5.5.) Wartość części: 464687,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WARIANT 2 KRZYSZTOF WĘGRZYN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340080774

7.3.3) Ulica: Oswobodzenia 1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-403

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JC&P Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530342531

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 4/2

7.3.4) Miejscowość: Łobez

7.3.5) Kod pocztowy: 73-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.