Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198559/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00205484/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00211937/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 101
1.4.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-220
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: (13) 44 13028
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198768
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00198559
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia zdarzeń losowych,
b) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp,
c) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie autobusu lub jego części składowych, stanowiących przedmiot umowy,
d) konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,
2) Sposobu i zakresu wykonania dostaw w przypadku konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do przyjętych w SWZ, w tym w szczególności w przypadku:
a) konieczności zmiany sposobu realizacji umowy w wyniku niedostępności na rynku materiałów, lub urządzeń wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu fakt niedostępności materiałów, programów lub urządzeń na rynku, zwłaszcza zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku,
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy lub opisie przedmiotu zamówienia w SWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, czego Zamawiający nie miał możliwości przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przy czym, jeżeli o tą zmianę wnioskuje Wykonawca, to jest on zobowiązany wykazać Zamawiającemu wystąpienie tych okoliczności
- z zastrzeżeniem, iż zaoferowane rozwiązania zamienne będą o parametrach nie gorszych niż opisane w SWZ.
3) zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych lub koniecznych lub celowych - do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli:
1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 jest konieczna z uwagi na to, że wykonanie dostaw zgodnie z SWZ okaże się niemożliwe, zmiana jest celowa bądź też gdy zmiana nie jest istotna.
3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń.
4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży:
1) opis proponowanych zmian,
2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.
5. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 4, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni.
6. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust. 5, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian nie została przyjęta.
Szczegółowe zasady opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy dla części nr 1 i nr 2 zamówienia, które stanowią Załączniki nr 4a i 4b do SWZ.
Po zmianie:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia zdarzeń losowych,
b) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp,
c) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie przedmiotu umowy lub jego części składowych, stanowiących przedmiot umowy,
d) konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,
2) Sposobu i zakresu wykonania dostaw w przypadku konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do przyjętych w SWZ, w tym w szczególności w przypadku:
a) konieczności zmiany sposobu realizacji umowy w wyniku niedostępności na rynku materiałów, lub urządzeń wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu fakt niedostępności materiałów, programów lub urządzeń na rynku, zwłaszcza zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku,
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy lub opisie przedmiotu zamówienia w SWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, czego Zamawiający nie miał możliwości przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przy czym, jeżeli o tą zmianę wnioskuje Wykonawca, to jest on zobowiązany wykazać Zamawiającemu wystąpienie tych okoliczności
- z zastrzeżeniem, iż zaoferowane rozwiązania zamienne będą o parametrach nie gorszych niż opisane w SWZ.
3) zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych lub koniecznych lub celowych - do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli:
1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 jest konieczna z uwagi na to, że wykonanie dostaw zgodnie z SWZ okaże się niemożliwe, zmiana jest celowa bądź też gdy zmiana nie jest istotna.
3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń.
4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży:
1) opis proponowanych zmian,
2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.
5. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 4, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni.
6. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust. 5, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian nie została przyjęta.
Szczegółowe zasady opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy dla części nr 1 i nr 2 zamówienia, które stanowią Załączniki nr 4a i 4b do SWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu - ręcznego neutralizatora do zwalczania różnorodnych dronów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Żorach
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 42/D
- Dostawa samochodu z zabudową chłodniczą dla RCKiK w Krakowie
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Błoniu.
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.