Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245166/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych + woda z cytryną, dla uczniów uczęszczających do III Liceum Ogólnokształcącego im. profesora T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.PROF.TADEUSZA KOTARBIŃSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970599810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-452
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 327 05 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo3.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo3.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lo3zg-bip.e-partner.pl/index.php?mnu=8&gr=1&tytul_menu=Zamówienia%20publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych + woda z cytryną, dla uczniów uczęszczających do III Liceum Ogólnokształcącego im. profesora T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0a79c3-3623-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00228868/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania i dostarczenia obiadów dwudaniowych+ woda z cytryną dla uczniów uczeszczajacych do III Liceum Ogólnokształcącego im. prof. T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIILO.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dwudaniowych + woda z cytryną dla uczniów uczęszczających do III Liceum Ogólnokształcącego im. prof. T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze, ul. Strzelecka 9.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ, zgodnie z warunkami zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa oraz wiedzą techniczną, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198412,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155034,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Jaskółka Grzegorz Ugrynowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281554165
7.3.3) Ulica: Pokoju 5/1
7.3.4) Miejscowość: 68-300 Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING JASKÓŁKA GRZEGORZ UGRYNOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CATERING JASKÓŁKA GRZEGORZ UGRYNOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155034,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych zbiorników wymiennych, kontenerów otwartych przeznaczonych do odpadów komunalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania"
- Przeprowadzenie kursu fotografii użytkowej ( powiat żagański)
- Zakup samochodu osobowego typu SUV o napędzie 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze wraz z wyposażeniem dla straży pożarnej
- Remont i renowacja elewacji w budynkach przy ul. Aleja Konstytucji 3 Maja 3, ul. Jedności 3 oraz ul. Kupieckiej 53 w Zielonej Górze (3 zadania)
- Zakup dwóch samochodów w ramach zadania o nazwie: "LuBUSki Teatr - idea teatru wędrownego" w ramach programu Infrastruktura kultury 2025.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup gorących posiłków z przeznaczeniem dla dzieci Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Cedyni w roku szkolnym 2025/2026".
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w podziale na zadania
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2025/2026
- "Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Świadczenie usługi cateringowej w roku szkolnym 2025/2026 dla Szkół Podstawowych z Gminy Chełm.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.