Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223863/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00236442/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00244364/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00252759/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00254757/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00258770/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00265371/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914251409
1.5.8.) Numer faksu: 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11056291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9b8faf9-7cb7-4e39-8f20-f62cc95a8d17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008469/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakład Patomorfologii: kompleksowy system informatyczny wspomagający badania patomorfologiczne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-21/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych, w Zakładzie Patomorfologii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Patomorfologii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
33195100-4 Monitory
30213200-7 Komputer tablet
30216130-6 Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne
30237300-2 Wyroby komputerowe
30192113-6 Wkłady drukujące
5. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację i konfigurację systemu obsługi badań patomorfologicznych:
2) wykonanie integracji systemu obsługi badań patomorfologicznych,
3) rozbudowę serwera systemu MedLAN SlideViewer posiadanego przez ZAMAWIAJĄCEGO do pojemności min. 300TB netto + 1 dysk zapasowy
w gorącej rezerwie („hot spare”); system MedLAN SlideViewer objęty jest gwarancją producenta i rozbudowa nie może spowodować jej utraty,
4) zaimportowanie dotychczasowych badań wykonanych przez Zakład Patomorfologii do nowego programu (około 120 000 przypadków)
z możliwością aktywnego wglądu do danych pacjenta i rozpoznania patomorfologicznego; obejmuje zakres:
5) migrację dotychczasowo zeskanowanych preparatów histopatologicznych na nowy wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO zasób wraz z rekonfiguracją skanerów Aperio do współpracy z nowym zasobem dyskowym; szacowana liczba skanów wynosi 140 000 szt., a ich objętość wynosi 30 TB,
6) szkolenie dla 22 osób personelu w łącznej ilości godzin 90.
6. Zamówienie należy zrealizować z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa.
7. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
8. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem podwykonawców, jeżeli są już znani.
9. ZAMAWIAJĄCY żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia WYKONAWCA podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia jeżeli są już znani. WYKONAWCA zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
10. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
33195100-4 - Monitory
30213200-7 - Komputer tablet
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30237300-2 - Wyroby komputerowe
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1042779,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1042779,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1042779,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDLAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5423470997
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 6G
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MedLAN Wojciech Mytnik: nadzór autorski nad dostarczonym oprogramowaniem oraz wsparcie
w zakresie usług wdrożeniowych i serwisowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042779,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie w roku 2026
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego z modułem centralizacji VAT oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Usługa polegająca na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej urządzeń Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską uszkodzonych w wyniku długotrwałej eksploatacji i aktów wandalizmu.
- "Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie".
- TP-47/25 Dostawa pieczywa i ciast.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu digitalizacyjnego i sprzętu fotograficznego do digitalizacji w ramach projektu "Polska kultura muzyczna w perspektywie europejskiej - źródła i konteksty"
- "Rozbudowa infrastruktury serwerowej - dostawa wyposażenia serwerowni"
- Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu.
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
- Dostawa oprogramowania Extreme Networks lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym i gwarancją oraz świadczenie usługi wsparcia dla urządzeń sieciowych Extreme Networks w Lokalizacji Zamawiającego.
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





