eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Strzałowska 22

1.4.2.) Miejscowość: Szczecin

1.4.3.) Kod pocztowy: 71-730

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.4.7.) Numer telefonu: 914251409

1.4.8.) Numer faksu: 914251406

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254757

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00223863

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych, w Zakładzie Patomorfologii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Patomorfologii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
33195100-4 Monitory
30213200-7 Komputer tablet
30216130-6 Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne
30237300-2 Wyroby komputerowe
30192113-6 Wkłady drukujące
5. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację i konfigurację systemu obsługi badań patomorfologicznych:
2) wykonanie integracji systemu obsługi badań patomorfologicznych,
3) rozbudowę serwera systemu MedLAN SlideViewer posiadanego przez ZAMAWIAJĄCEGO do pojemności min. 300TB netto + 1 dysk zapasowy
w gorącej rezerwie („hot spare”); system MedLAN SlideViewer objęty jest gwarancją producenta i rozbudowa nie może spowodować jej utraty,
4) zaimportowanie dotychczasowych badań wykonanych przez Zakład Patomorfologii do nowego programu (około 120 000 przypadków)
z możliwością aktywnego wglądu do danych pacjenta i rozpoznania patomorfologicznego; obejmuje zakres:
5) migrację dotychczasowo zeskanowanych preparatów histopatologicznych na nowy wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO zasób wraz z rekonfiguracją skanerów Aperio do współpracy z nowym zasobem dyskowym; szacowana liczba skanów wynosi 140 000 szt., a ich objętość wynosi 30 TB,
6) szkolenie dla 22 osób personelu w łącznej ilości godzin 90.
6. Zamówienie należy zrealizować z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa.
7. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
8. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem podwykonawców, jeżeli są już znani.
9. ZAMAWIAJĄCY żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia WYKONAWCA podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia jeżeli są już znani. WYKONAWCA zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
10. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych, w Zakładzie Patomorfologii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Patomorfologii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
33195100-4 Monitory
30213200-7 Komputer tablet
30216130-6 Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne
30237300-2 Wyroby komputerowe
30192113-6 Wkłady drukujące
5. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację i konfigurację systemu obsługi badań patomorfologicznych:
2) wykonanie integracji systemu obsługi badań patomorfologicznych,
3) rozbudowę serwera systemu MedLAN SlideViewer posiadanego przez ZAMAWIAJĄCEGO do pojemności min. 300TB netto + 1 dysk zapasowy
w gorącej rezerwie („hot spare”); system MedLAN SlideViewer objęty jest gwarancją producenta i rozbudowa nie może spowodować jej utraty,
4) zaimportowanie dotychczasowych badań wykonanych przez Zakład Patomorfologii do nowego programu (około 120 000 przypadków)
z możliwością aktywnego wglądu do danych pacjenta i rozpoznania patomorfologicznego; obejmuje zakres:
5) migrację dotychczasowo zeskanowanych preparatów histopatologicznych na nowy wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO zasób wraz z rekonfiguracją skanerów Aperio do współpracy z nowym zasobem dyskowym; szacowana liczba skanów wynosi 140 000 szt., a ich objętość wynosi 30 TB,
6) szkolenie dla 22 osób personelu w łącznej ilości godzin 90.
6. Zamówienie należy zrealizować z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa.
7. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
8. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem podwykonawców, jeżeli są już znani.
9. ZAMAWIAJĄCY żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia WYKONAWCA podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia jeżeli są już znani. WYKONAWCA zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
10. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
4

Po zmianie:
7

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez ZAMAWIAJĄCEGO wymagania, cechy, kryteria, wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. Dokumentację techniczną oraz broszury informacyjne zawierające pełną informację na temat oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiące podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przed-miotu zamówienia, w języku polskim – zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ lub jeżeli brak jest takiego dokumentu – oświadczenia WYKONAWCY. ZAMAWIAJĄCY prosi o widoczne oznaczenie w dokumentach numeru pozycji, którego dany parametr dotyczy.

Po zmianie:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez ZAMAWIAJĄCEGO wymagania, cechy, kryteria, wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. Dokumentację techniczną oraz broszury informacyjne zawierające pełną informację na temat oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiące podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przed-miotu zamówienia, w języku polskim – zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ lub jeżeli brak jest takiego dokumentu – oświadczenia WYKONAWCY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.