Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222270/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r.
dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11047741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r.dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa02640-afc3-40c6-8404-2b5078511a82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029703/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0027/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153478,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37457,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.
2.Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz zakres zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Ilości poszczególnych towarów podane w tym formularzu są ilościami przewidywanymi przez Zamawiającego, które zostały przyjęte w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych towarów w zależności od bieżących potrzeb przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych i do wysokości kwoty przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz prawo do możliwości ograniczenia zamówienia maksymalnie o 30 % jego zakresu.
3.Towary objęte zamówieniem oraz sposób ich dostarczenia Zamawiającemu muszą być zgodne z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Formularza asortymentowo-cenowego, obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia
normami i atestami oraz przepisami prawa.
4.Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego: ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie.
5.Realizacja zamówienia musi być zgodna z wdrożonymi i stosowanymi w zakładzie Wykonawcy zasadami systemu HACCP.
6.Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie odrębnych zamówień określających min. ilość, asortyment towaru i termin dostawy. Zamówienia będą składane przez przedstawicieli Zamawiającego pocztą elektroniczną.
7.Zamawiający wymaga, aby realizacja dostaw następowała w dni robocze, pięć razy w tygodniu.
8.Wykonawca zapewni dostawy w godzinach 6:30-8:00 w terminie wskazanym w wiadomości elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. Termin ten nie może być krótszy niż 2 dni robocze, a dniem dostawy nie może być dzień ustawowo wolny od pracy.
9.Za moment dostawy będzie uważało się dostarczenie zamówionego towaru do magazynu żywnościowego Zamawiającego. Każdorazowo przez przedstawiciela Zamawiającego będzie dokonywany odbiór ilościowy i jakościowy towaru.
10.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu towar środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
11.Wykonawca na każde pisemne żądanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego przedstawi (jeżeli dotyczy):
a)Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dla środka transportu, która zezwala na przewóz mleka i wyrobów mleczarskich,
b)aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby dostarczającej towar.
12.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania towaru:
a)pierwszego gatunku, dopuszczonego do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
b)świeżego, czystego, nie uszkodzonego, bez obcych zapachów,
c)o gramaturze zgodnej z umową i zamówieniem,
d)w ilości zgodnej z zamówieniem.
11.Opakowania towarów powinny umożliwiać ich identyfikację zgodnie z dokumentem handlowym.
12.Wykonawca zapewni opakowanie towarów:
a)zgodne z wytycznymi sanitarnymi,
b)czyste, chroniące przed utratą właściwości spożywczych i walorów smakowych,
c)zabezpieczające przez zabrudzeniem lub uszkodzeniem w trakcie transportu.
Jeżeli wymaga tego specyfika towaru, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu o cechach jak w zdaniu pierwszym.
13.Opakowania producentów dostarczonych towarów:
a)nie mogą wykazywać oznak naruszenia fabrycznego zamknięcia, uszkodzenia lub zabrudzenia,
b)muszą posiadać nadrukowaną informację, co najmniej o nazwie środka spożywczego, informację dotyczącą producenta, dacie przydatności do spożycia.
14.Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności, określają Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15551300-8 - Jogurt
15551500-0 - Maślanka
15431100-9 - Margaryna
15542100-0 - Ser twarogowy
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43180,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43718,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43180,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wykokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43180,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich - 2 Zadania
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.