eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych (...) etap II".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych (...) etap II”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych (...) etap II”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9861f6-bf30-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5113821,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Na przedmiot umowy składa się:
1) zamówienie podstawowe (zamówienie gwarantowane);
2) zamówienie opcjonalne (objęte prawem opcji).
Spis i podział ulic pomiędzy zamówienie podstawowe i opcjonalne:

Lista ulic Lista ulic gwarantowanych ETAP II
L.p. Ulica Odcinek
1 Bez nazwy od ul.Reymonta do bramy szpitala dz,nr ew. 3/1 obr.73
2 Dwernickiego od ul.Pułaskiego do ul. Prądzyńskiego
3 Kwiatowa cała
4 Lachowicza cała
5 Sosnowskiego dz. 11/11 obr.31
6 Mazurska od ul.Wiejskiej do ul.Łukasińskiego
7 Wiejska od ul.Rokickiego do dz. 61 obr. 134, odcinek Pd
8 Bajkowa cała
9 Kasztanowa od ul.Grunwaldzkiej do ul.Lisiej
10 Lisia od ul.Jana Pawła II do ul.Kasztanowej
11 Słowicza cała
12 Gdańska od ul.Wiejskiej do ul.Łukasińskiego
13 Lwowska od ul.Wiejskiej do ul.Łukasińskiego
14 Sputników od ul.Zielnej do ul.Rakietowej
15 Rakietowa od ul.Sputników do ul.Komunardów
16 Sobieskiego od ul.Kosmicznej do ul. Świderskiej
17 Zaciszna od ul.Kołłątaja do ul.Koszykowej
Lista ulic opcjonalnych ETAP II

L.p. Ulica Odcinek
1 Cisowa cała
2 Szczecińska do ostatnich zabudowań
3 Koszalińska od ul. Szczecińskiej do dz. 14 obr. 21
4 Świderska od ul.Szkolnej do ul.Zielnej
5 Willowa cała
6 Inwalidów Wojennych cała


Wszelkie prace związane z inwestycją należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, dołączonej do postępowania o udzielenie zamówienia, będącej w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczyć, że dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z dokumentacją projektową i nie zgłasza do niej zastrzeżeń. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne.Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
4.2 Oferta musi zawierać uzupełniony kwotami „wykaz cen jednostkowych” i „wykaz gwarantowanych i opcjonalnych ulic objętych postępowaniem przetargowym z zakresem prac na poszczególnych drogach” uzupełniony o wyceny poszczególnych ulic z zastosowaniem cen jednostkowych.
Ceny jednostkowe i wyceny poszczególnych ulic są wiążące dla Wykonawcy przez cały okres trwania umowy jak również w przypadku zlecenia prac dodatkowych.
4.3 Ponadto do obowiązków Wykonawcynależy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
2) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
3) opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
4) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu tych czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
5) uszczelnienie poszczególnych elementów urządzeń odwodnieniowych w miejscach łączenia podczas wymiany, modernizacji lub wykonania nowej infrastruktury odwodnieniowej. Przed przystąpieniem do tych prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym technologię uszczelnienia,
6) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
7) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
8) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
9) organizacja zaplecza budowy,
10) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
11) ubezpieczenie budowy,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
13) dopasowanie niwelety poniżej istniejących zjazdów na posesje celem uniknięcia spływania wód opadowych na teren prywatny. W przypadku zjazdów wykonanych z kostki brukowej zjazd należy przebudować i dopasować do rzędnej ulicy, a w innych wypadkach wysypać i zagęścić kruszywem 0-31,5 mm,
14) uzyskanie akceptacji Zamawiającego w formie elektronicznej wyznaczonej niwelety drogi,
15) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
16) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz w przypadku konieczności wycinki drzew i krzewów w pasie drogowym
17) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
18) rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,
19) przywrócenie istniejącego oznakowania pionowego stałej organizacji ruchu.
Zamawiający zleci wykonanie przedmiotu umowy objętego prawem opcji, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 projektu umowy, z uwzględnieniem poniższych zasad:
1) przy podpisaniu umowy Zamawiający wskazuje, które z ulic objętych prawem opcji, zleca Wykonawcy do realizacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia opcjonalnego w terminie wskazanym w § 5 ust. 3;
2) do upływu terminu wykonania przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem podstawowym i zamówienia wskazanego w pkt 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, wybrane albo wszystkie pozostałe ulice objęte prawem opcji. W takim przypadku Zamawiający powiadamia Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji z 1-miesięcznym wyprzedzeniem. W zależności od daty przekazania przez Zamawiającego informacji o skorzystaniu z prawa opcji termin wykonania umowy może zostać odpowiednio wydłużony na podstawie § 15 ust. 2 pkt 2) lit. f) projektu umowy.Zlecenie wykonaniaprzedmiotu umowy objętego prawem opcji, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 projektu umowy, stanowi suwerenną decyzję Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o wykonania całości albo części zamówienia objętego prawem opcji.Ceny za wykonanie poszczególnych ulic objętych prawem opcji, podane w ofercie przez Wykonawcę mają charakter wiążący przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem postanowień § 15 ust. 2 i 3 projektu umowy.
4.4 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
4.5. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6156661,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6571782,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6156661,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wegarten Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JTM Construction Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272615439

7.3.3) Ulica: ul. Wał Miedzeszyński 630

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-994

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6156824,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.