Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00248490/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00258442/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00263165/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00265795/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00271564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00273763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00279464/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00282228/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia do ZSE w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd4dd46f-b91e-4581-8214-3486b1dfb6c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia do ZSE w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4dd46f-b91e-4581-8214-3486b1dfb6c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047164/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia pracowni do ZSE Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podmiot dofinansowujący:Woj. Podkarpackie, w imieniu którego działa Zarząd Województwa Podkarpackiego, Instytucja Zarządzająca programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Podkarpacia2021-2027 Program:Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027Projekt:POPRAWA WARUNKÓW BAZY DYDAKTYCZNEJ I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W ZSE W RZESZOWIE Nr identyfikacyjny projektu:FEPK.05.01-IZ.00-0002/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.52.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia do pracowni zawodowych i sal lekcyjnych w nowym budynku szkoły ZSE Rzeszów. Dostawa obejmuje wyposażenie w sprzęt komputerowy 6 pracowni zawodowych oraz 7 sal przedmiotów ogólnych. Montaż i instalacja polega na odpowiednim skompletowaniu, instalacji oprogramowania we wskazanych przez zamawiającego pracowniach/ salach lekcyjnych.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był co najmniej 24 miesięczną gwarancją producenta urządzeń.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w całości został wykonany (tj. dostarczony, zamontowany i zainstalowany) w terminie nie dłuższym niż 65 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia objęty gwarancją producenta na okres dłuższy niż 24 miesiące, w takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w pozacenowych kryteriach oceny ofert dotyczących okresu gwarancji producenta.
Wykonawca może zaoferować wykonanie całości przedmiotu zamówienia (tj. dostarczenie, zamontowanie i zainstalowanie) w terminie krótszym niż 65 dni kalendarzowych, w takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w pozacenowych kryteriach oceny ofert dotyczących terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia.
Wielkość/zakres:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę montaż i instalację następującego asortymentu:
1) Komputer uczniowski model pierwszy – 36 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 1 SOPZ i poz. 1 formularza cenowego). Wszystkie komputery uczniowskie model pierwszy muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
2) Komputer uczniowski model drugi – 36 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 2 SOPZ i poz. 2 formularza cenowego). Wszystkie komputery uczniowskie model drugi muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
3) Komputer uczniowski model trzeci – 12 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 3 SOPZ i poz. 3 formularza cenowego). Wszystkie komputery uczniowskie model trzeci muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
4) Komputer nauczycielski – 11 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 4 SOPZ i poz. 4 formularza cenowego). Wszystkie komputery nauczycielskie muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
5) Monitor – 72 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 5 SOPZ i poz. 5 formularza cenowego). Wszystkie monitory być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
6) Monitor interaktywny – 13 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 6 SOPZ i poz. 6 formularza cenowego). Wszystkie monitory interaktywne muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia)
7) Moduł sterownika I – 14 szt. (zgodnie z wymaganiami określonymi w lp. 7 SOPZ i poz. 7 formularza cenowego). Wszystkie moduły sterownika muszą być takie same co do producenta i modelu (symbolu, oznaczenia).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
38652100-1 - Projektory
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone cztery oferty. Oferta z najniższą ceną - Wykonawcy Web-Profit Maciej Kuźlik, Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie została złożona na kwotę 733 585,53 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 600 000,00 zł brutto. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia nie została zwiększona przez Zamawiającego do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa mebli do D.S. Merkury oraz do D.S. Hilton
- Sprzedaż i dostawa zestawu pipet automatycznych dla Wydziału Medycznego
- ,,Remont pomieszczeń Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie''
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do kompleksu budynków PPN-T AEROPOLIS w Jasionce.
- Dostawy igieł, akcesoriów do wykonywania biopsji wraz z dzierżawą aparatów
- Modernizacja budynku w AOS Bezmiechowa Górna wraz z termomodernizacją - Etap I: wymiana stolarki
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia mechatronicznego do pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-103/2025
- Zakup i dostawa komputerów i oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.