Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242591/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00249264/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty magazynowej dla ZUO Janik Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów JANIK Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUO JANIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291225756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 91
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuojanik@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuojanik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d5b95dc-e11a-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty magazynowej dla ZUO Janik Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5b95dc-e11a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2870013,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty magazynowej dla ZUO Janik Sp. z o.o.
1) Przedmiotowy obiekt budowlany będzie stanowił uzupełnienie istniejącej zabudowy na terenie zakładu. Wiata będzie przeznaczona do tymczasowego magazynowania bioodpadów, które będą poddawane wstępnej segregacji i przygotowaniu do przetransportowania w sekcje wysypiska, w których następuje ich utylizacja. Przedmiotowa inwestycja nie wprowadza zmian w technologii utylizacji bioodpadów (utylizacja będzie odbywała się w istniejącym kompostowniku) oraz nie powoduje zwiększenia ilości przetwarzanych odpadów – nie zachodzi konieczność zmiany pozwolenia zintegrowanego.
Wiata magazynowa - 723,20m2
Projektowana wiata magazynowa o wymiarach 15,55m x 50,40m zostanie usytuowana
w następujących odległościach od granic działki i elementów zagospodarowania terenu:
· w odległości min. 41,00m od granicy z działką nr ewid. 481/2, która znajduje się od strony północno-zachodniej i stanowi użytki rolne zalesione,
· w odległości min. 93,50m od granicy z działką nr ewid. 139/1207, która znajduje się od strony południowo-zachodniej i stanowi użytki leśne,
· w odległości min. 73,40m od istniejącego na działce Inwestycji (nr ewid. 483) budynku hali do przetwarzania odpadów, który znajduje się od strony zachodniej,
· w odległości min. 74,20m od istniejącego na działce Inwestycji (nr ewid. 483) zbiornika wody p.poż., który znajduje się od strony północnej,
· w odległości min. 21,40m od projektowanej (zgodnie z pozwoleniem nr 541/2021) na działce Inwestycji (nr ewid. 483) hali magazynowo-garażowej , która będzie znajdowała się od strony południowo-zachodniej,
· od strony południowo-wschodniej znajduje się niezabudowany i niezagospodarowany teren działki Inwestora.
Konstrukcja projektowanej nawierzchni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 5cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 22W o grubości 5cm,
- warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o grubości 10cm,
- warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-63,0mm o grubości 20cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa o grubości 20 cm.
Nawierzchnia projektowana zostanie ograniczona krawężnikami drogowymi ciężkimi 20x30x100cm (łączna długość krawężników – ok. 285,0mb)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261400-8 - Pokrywanie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2697304,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3671972,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2697304,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L. Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6611034818
7.3.3) Ulica: Ul. Antoniego Hedy Ps. Szary 9a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa wiaty magazynowej.
SKAVSKA Hale Sp z o.o. z
siedzibą 98-400 Wieruszów
ul. Nowa 25
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2697304,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz przebudowy budynku z wewnętrznymi instalacjami i z budową przyłączy przy ul. Parkowej.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- modernizacja Oddziału Urologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.