Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217114/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli biurowych i socjalnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją starego wyposażenia meblowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_czestochowa@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli biurowych i socjalnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją starego wyposażenia meblowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e82e514-9a2d-4804-85b7-c0c08a23ec89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00568351/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli biurowych, socjalnych oraz krzeseł stacjonarnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 090000.271.100.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215043,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż krzeseł obrotowych do Oddziału w Częstochowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 58993,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż krzeseł stacjonarnych, mebli biurowych i socjalnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją starego wyposażenia meblowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Wartość części: 156050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39449,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118018,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “Cadabra” Tomasz Przybył
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222230436
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 58
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Termomodernizacja sieci ogrzewania w budynku ŚODR w Bielsku- Białej
- Dostawa preparatów do mysia i dezynfekcji narzędzi oraz sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji oraz drobnego sprzętu
- "Roboty brukarskie na terenach stan. zas. kom. gminy, admin. i zarz.przez ZGM TBS w Sp.z o.o. ul. POW 24,42-200 Częstochowa oraz stanowiących własność ZGM TBS Sp.z o.o. ul. POW24,42-200 Częstochowa"
- Prace remontowe w Biurach Powiatowych oraz siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
- Remont pomieszczeń w IV LO przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie - BO (II postępowanie)
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ergonomicznych zestawów do pracy stojącej oraz krzeseł ergonomicznych dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby sali wykładowej w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania
- Przebudowa, rozbudowa oraz zamiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa, montaż i uruchomienie 26 pracowni do nauki języków obcych w szkołach podstawowych w ramach projektu "EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów"
- Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie- II postępowanie.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.