eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót instalacyjnych związanych z dostosowaniem do przepisów ppoż. oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Bloku Operacyjnego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót instalacyjnych związanych z dostosowaniem do przepisów ppoż. oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Bloku Operacyjnego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 539 8218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.mielniczek@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót instalacyjnych związanych z dostosowaniem do przepisów ppoż. oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Bloku Operacyjnego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900971d2-e892-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105630/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie obiektów SP ZOZ MSWIA z W-MCO w Olsztynie do obowiązujących przepisów ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205131/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ - 16/06/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398220,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych związanych z dostosowaniem do przepisów ppoż. oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Boku Operacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie obiektów SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych”, dofinansowanego ze środków Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
3.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót budowlanych składający się na przedmiot niniejszego zamówienia określa:
- Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1,
- Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 2 do SWZ,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- branża elektryczna – załącznik nr 3 do SWZ.
- Przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 4 do SWZ

3.3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 roboty budowlane,
45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 instalacje niskiego napięcia
31214500-4 elektryczne tablice rozdzielcze
3.4. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Rodzaj czynności tj. prace demontażowe, przygotowawcze, montażowe, instalacyjne, murarskie- wykończeniowe;
2) Sposób weryfikacji oraz uprawnienia w zakresie kontroli reguluje § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
3.5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że zaoferowane rozwiązanie spełnia wymagania w zakresie oczekiwanych przez Zamawiającego funkcjonalności, jakości, właściwości.

Zamawiający w zał. Nr 15 do SWZ pn. „Wykaz materiałów i urządzeń ze wskazaniem równoważności” – określił kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

Wykonawca, który zastosował rozwiązanie równoważne, ma obowiązek wskazać
w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą wypełnionego w/w Wykazu oraz stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z uwagi na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3.6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że zaproponowane rozwiązania w równym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca opisuje zaoferowane rozwiązania równoważne w załączniku nr 16 do SWZ, pn. „Rozwiązania równoważne w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm” oraz dołącza do oferty w szczególności przedmiotowe środki dowodowe na wykazanie równoważności.

Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z uwagi na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

3.7. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. 3.5 i 3.6 jest on zobowiązany złożyć wraz z ofertą odpowiednio: wypełniony zał. Nr 15 do SWZ pn. „Wykaz materiałów i urządzeń ze wskazaniem równoważności” wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały lub urządzenia i/lub wypełniony zał. nr 16 do SWZ, pn. „Rozwiązania równoważne w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm” wraz z środkami dowodowymi,
w szczególności przedmiotowymi środkami dowodowymi na wykazanie równoważności.
3.8. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Zamawiający ustala termin odbycia wizji lokalnej na dzień 24.06.22r., godz. 14.30.
Oferta wykonawcy złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie
art.226 ust. 1 pkt.18 ustawy PZP.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli środki na dofinansowanie przedmiotowego zamówienia z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nie zostaną mu przekazane.
3.10. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane powyżej 24 msc. jest kryterium dodatkowo ocenianym.
Okres gwarancji na roboty budowlane zadeklarowany przez Wykonawcę nie obejmuje okresu gwarancji na oprawy oświetlenia podstawowego.
Zamawiający wymaga min. 60 - miesięcznego okresu gwarancji na oprawy oświetlenia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 387 35 78

7.3.3) Ulica: Metalowa 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-603

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.