Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutyczneg dla 45 uczestników w ramach projektu pn."Rodzina w Centrum"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44)732 31 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutyczneg dla 45 uczestników w ramach projektu pn."Rodzina w Centrum"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a554a6-4dc8-47f5-b3df-160de050fc46
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00152397/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja wyjazdu terapeutycznego 7 dniowego dla 45 dzieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny” nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14a554a6-4dc8-47f5-b3df-160de050fc463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 126750,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego, który odbędzie się w miejscowości Rewal maksymalnie 1 km do morza w okresie wakacji w dniach 02-08.08.2025 r. Wypoczynek musi być organizowany zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
Organizacja wyjazdu ma na celu zyskanie doświadczeń korygujących, umożliwiających funkcjonowanie dzieci w nowym środowisku oraz wzmocnienie pozytywnego obrazu siebie oraz doskonalenie umiejętności społecznych. Wyjazd będzie miał charakter socjoterapeutyczny. Całokształt oddziaływań wychowawczych i opiekuńczych podczas wyjazdu będzie zmierzał do realizacji celów związanych z nabyciem przez dzieci poczucia akceptacji, uzyskania wsparcia, odkrycia swoich mocnych stron czy rozwinięcia samodzielności w czynnościach samoobsługowych. Zajęcia socjoterapeutyczne realizowane podczas wyjazdu (2 h dziennie) koncentrowałyby się wokół treści rozwijających umiejętność współpracy i współdziałania, nabycia umiejętności rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi emocjami w tym z tęsknotą wywołaną rozłąką z najbliższymi. Ponadto wyjazd dzieci stworzy możliwość ich bezpośredniej obserwacji podczas ich dnia codziennego, co też umożliwi analizę funkcjonowania dzieci w zwykłych czynnościach dnia codziennego, a w dalszej perspektywie pracę z dziećmi z uwzględnieniem ich problemów, których podczas jednej wizyty w środowisku rodzinnym, czy rozmowy nie da się dostrzec.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-02 do 2025-08-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie personelu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi powyżej 8 lat
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium "Aspekty społeczne"- zatrudnienie/odelegowanie osoby niepełnosprawnej w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisane w SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opisane w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e - zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 50 w Piotrkowie Trybunalskim
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutyczneg dla 45 uczestników w ramach projektu pn."Rodzina w Centrum"
- Boisko do piłki nożnej i koszykówki z nawierzchni poliuretanowej - obok DH Merkury - BO 2025
- Przebudowa placu zabaw przy Miejskim Żłobku Dziennym w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i słuchaczy jako przyszłych absolwentów ZSP nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi szkoleniowej dla kadry, podnoszącej kompetencje z zakresu interwencji kryzysowej oraz realizacja usługi superwizji dla osób zaangażowanych...
- Zorganizowanie wsparcia grupowego w formie warsztatów wyjazdowych dla rodzin zastępczych, dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu terapeutycznego w wakacje 2025r. w ramach projektu "W rodzinie jest moc".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.