Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193017/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego ”Cyberbezpieczna Gmina Krobia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655711111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacjiw Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego ”Cyberbezpieczna Gmina Krobia”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22bc9dab-d022-4761-8176-e9a82bdc34e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021352/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.20.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
w Gminie Krobia w ramach projektu” Cyberbezpieczna Gmina Krobia”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
Celem zamówienia jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji oraz systemów Informatycznych w Gminie Krobia poprzez opracowanie strategicznych i szczegółowych uregulowań w zakresie bezpieczeństwa informacji przez zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, w tym Polityki Bezpieczeństwa Informacji dla jednostek podległych i przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Jednostki podległe:
• Urząd Miejski w Krobi
• Centrum Usług Wspólnych w Krobi
• Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krobi
• Szkoła Podstawowa im. Prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi
• Szkoła Podstawowa im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi
• Zespół Szkolno- Przedszkolny w Pudliszkach
• Przedszkole Samorządowe pod Świerkami
• Żłobek Gminny w Krobi
Wykonawca musi zrealizować usługę polegającą na przeprowadzeniu audytu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 6 do Regulaminu Konkursu
Grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” zakończonego raportem oraz opracowaniem dokumentacji SZBI w oparciu o KRI/KSC i normę ISO27001. Wykonanie i przekazanie Raportu z Audytu (opis zakresu przeprowadzonych prac audytowych, analizę informacji zebranych podczas audytów, wnioski i zalecenia związane z rozwiązaniem występujących problemów, analiza złożonego zał. nr 6 konkursu grantowego)
Informacje dotyczące infrastruktury w objętych jednostkach określa załącznik nr 1 do OPZ
ZAKRES ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie dokumentów, procedur i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), w tym Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI):
Etap I- Audyt Bezpieczeństwa Sieci
Etap II – opracowanie dokumentacji SZBI i PBI w tym Analiza Ryzyka oraz opracowanie planów ciągłości działania ;
Etap III – szkolenia z zakresu SZBI i PBI dla kierownictwa zamawiającego
Etap IV- szkolenia dot. Cyberbezpieczeństwa dla pracowników jednostek w kontekście wprowadzonego SZBI
Etap V – audyt powdrożeniowy.
Etap VI szkolenia dot. Cyberbezpieczeństwa dla pracowników jednostek w kontekście wprowadzonego SZBI
Termin realizacji zadania: do 11 miesięcy od podpisania umowy :
Etap 1 – Do 60 dni od podpisania umowy
Etap 2- Do 90 dni od podpisania umowy
Etap 3 - Po zakończeniu etapu 2 nie później niż do 31 grudnia 2025
Etap 4- - Po zakończeniu etapu 2 nie później niż do 31 grudnia 2025
Etap 5 – Do 60 dni od zakończenia etapu 2
Etap 6- Nie wcześniej niż 1 stycznia 2026 nie później niż 11 miesięcy od podpisania umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61227,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321338,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61227,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITRUST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712208
7.3.3) Ulica: UL. POZNAŃSKA 37
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-689
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61227,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Łaskarzew"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.