eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hańsk Pierwszy › Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"" oraz "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”” oraz „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedlowa

1.5.2.) Miejscowość: Hańsk Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-235

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 571-40-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@hansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ughansk.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”” oraz „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4387f93e-f905-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005798/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" oraz "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zProgram Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa laptopów i tabletów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR””, obejmująca:
1) dostawę 90 szt. fabrycznie nowych laptopów i 3 szt. fabrycznie nowych tabletów, nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz z oprogramowaniem systemowym, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ (dla części 1), wraz z ich transportem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego. Oprogramowanie musi być nowe, nigdy wcześniej nie aktywowane,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).

Szczegółowe wymagania dla dostarczanych w ramach poszczególnych części urządzeń (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarte są w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ - Projekt umowy.

Zamawiający informuje, że w zakresie części 1 zamówienia, dostarczone produkty zostaną przekazane osobom trzecim (Beneficjentom projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”). Dostarczony sprzęt i oprogramowanie nie mogą posiadać ograniczeń związanych z przeniesieniem uprawnień do korzystania z tego sprzętu oraz oprogramowania na rzecz Beneficjentów, jak również uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi, bez względu na podmiot będący gwarantem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213200-7 - Komputer tablet

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 228000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina””, obejmująca:
1) dostawę 12 szt. fabrycznie nowych stacji roboczych, 3 szt. fabrycznie nowych laptopów, 14 szt. fabrycznie nowych monitorów, nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz z oprogramowaniem systemowym, oraz dostawę 6 szt. licencji oprogramowania pakietu biurowego, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ (dla części 2), wraz z ich transportem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego. Oprogramowanie musi być nowe, nigdy wcześniej nie aktywowane.
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).

Szczegółowe wymagania dla dostarczanych w ramach poszczególnych części urządzeń (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarte są w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ - Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 110400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Obie złożone oferty w części 1 zamówienia zostały przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp.

Zamawiający odrzucił ofertę:

1) KOMBIT Group Sp. z o.o.
ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań

na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził następujące niezgodności oferty Wykonawcy z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia:
Zamawiający w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część SWZ, wymagał aby oferowane przez Wykonawcę laptopy typu 1 wyposażone były w minimum 2 gniazda pamięci RAM.
W wyniku analizy specyfikacji sprzętowej zaoferowanego przez Wykonawcę laptopa firmy Lenovo model Thinkbook 15, nr katalogowy 20SMS19V00 Zamawiający uznał, że zaoferowane laptopy nie spełniają minimalnych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie ilości slotów pamięci RAM.

Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie:
1) potwierdzenia prawidłowości podanych oznaczeń produktów,
2) wykazania, że produkty posiadają parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia.

W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca złożył wyjaśnienia, z których wynika, iż „Laptop Lenovo Thinkbook 15 o numerze katalogowym 20SMS19V00 posiada 1 slot pamięci, ale Zamawiający nie wspomina iż wymagana jest praca w trybie dwukanałowym, do czego koniecznie są 2 sloty pamięci. Laptop obsługuje wymaganą pojemność pamięci, czyli do 32 GB pamięci RAM. Zatem, jeden slot pamięci także nie obniża funkcjonalności sprzętu, nadal można zainstalować do 32 GB pamięci DDR4.”

Zmawiający nie przeczy, że nie wymagał dostarczenia laptopów oferujących pracę pamięci RAM w trybie dwukanałowym. Jednakże jednoznacznie wskazano w opisie przedmiotu zamówienia przedmiocie wymóg posiadania co najmniej dwóch gniazd pamięci RAM. Wymóg ten jest niezależny od ilości kanałów pracy samej pamięci.
Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia pozbawione były tej możliwości, co zresztą Wykonawca sam przyznał.

Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdza, że Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia określonymi w SWZ, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp w zakresie części 1 zamówienia.

2)Wirtualne powiaty 3 Sp. z o. o.
Aleja Jana Pawła II 95B
21-010 Łęczna

na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w zakresie części 1.

Zgodnie z art. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził następujące niezgodności oferty Wykonawcy z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia:

Zamawiający dokonując analizy podanych oznaczeń stwierdził, że Wykonawca nie wskazał w Formularzu ofertowym wersji/numeru katalogowego jak było to wymagane, a wskazany model laptopa występuje w różnych wersjach. Tym samym, Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować jednoznacznie oferowanego produktu, a Wykonawca nie spełnił wymagań proceduralnych stawianych w postępowaniu.

Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdza, że Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia określonymi w SWZ, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp w zakresie części 1 oraz 2 zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80830,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104457,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80830,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80830,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.