Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247309/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 97 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5285f349-ef4e-4b76-ba32-4cb4c1883a841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5285f349-ef4e-4b76-ba32-4cb4c1883a84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037862/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 2025-Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego:
-miejscowość na terenie Polski w odległości drogowej maksymalnie do 300 km od siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9;
-liczba miejsc wystarczająca na zabezpieczenie w trakcie trwania realizacji zamówienia pobytu maksymalnie 23 dzieci w jednym turnusie;
-teren ośrodka musi być uporządkowany, oświetlony i ogrodzony;
-zakwaterowanie uczestników nastąpi maksymalnie na czterech kondygnacjach nadziemnych w jednym budynku. Kondygnacja nadziemna rozumiana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj, Dz.U. z 2022r. poz.1225.);
-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w kilku budynkach;
-pokoje wychowawców powinny się znajdować na tych samych kondygnacjach co pokoje dzieci;
-zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci
i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz.U. z 2016r. poz.452 ) obiekt, w którym będzie zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Organizator wypoczynku jest obowiązany zapewnić uczestnikom wypoczynku bezpieczne i higieniczne warunki w czasie wypoczynku. Budynek wraz z przyległym terenem powinien być pozbawiony przedmiotów i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci.
-sala - świetlica ze sprzętem RTV, sprzętem nagłośniającym do organizacji dyskotek, przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych i wyposażona w gry planszowe, książki i czasopisma. Sala powinna pomieścić jednorazowo co najmniej 42 dzieci oraz wychowawców;
-możliwość nieodpłatnego i nieograniczonego korzystania z boiska* bez konieczności dojazdu oraz ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach
B. Termin, tryb i sposób realizacji zadania
-w okresie pomiędzy 01.07.2025 r. - do 31.08.2025 r.
-maksymalna liczba uczestników jednego turnusu: 23 miejsca
-minimalna liczba uczestników jednego turnusu wynosi 20 osób
-liczba dni trwania turnusu -7 dni (6 noclegów).
C. Warunki zakwaterowania
-pokoje maksymalnie 4 osobowe z dostępem do okna, przy zachowaniu 4m2 powierzchni noclegowej na jedną osobę, przy założeniu że w jednym pokoju są uczestnicy z tej samej grupy, w której prowadzi się zajęcia w trakcie wypoczynku;
-każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka lub tapczany jednoosobowe (wyklucza się łóżka polowe i tzw. dostawki) z pościelą i kocem dla każdego dziecka (z możliwością wymiany w razie zabrudzenia);
-łóżka muszą być tak ustawione, aby umożliwiały swobodne przejście;
-każdy pokój musi być wyposażony w szafę z wieszakami i pólkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko zakwaterowane w pokoju oraz w stół i krzesła;
-meble powinny być sprawne technicznie;
-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w pokojach przejściowych;
-wszystkie pokoje z dostępem do pełnego węzła sanitarnego wewnątrz budynku i na piętrach, na których zakwaterowane będą dzieci, z bieżącą zimną i ciepią wodą bez ograniczeń;
-łazienki muszą być sprzątane codziennie;
-liczba urządzeń sanitarnych i warunki sanitarne w łazienkach powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);
-możliwość korzystania z ogrzewania pokoi na wniosek uczestników w przypadku, gdy temperatura wewnątrz budynku spadnie do 18 stopni C;
-obiekt powinien dysponować izolatką z dostępem do węzła sanitarnego.
D. Warunki żywienia
-stołówka usytuowana na terenie obiektu kolonijnego, dopuszcza się lokalizację w osobnym budynku;
- stołówka i kuchnia powinna spełniać wymogi stacji sanitarno-epidemiologicznej
-w ciągu każdego dnia pobytu zapewnione cztery posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja;
• Śniadanie: pieczywo, masło, wędliny, sery, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, herbata, kakao, kawa.
• Obiad: serwowany do stołu składający się z: zupy i drugiego dania z sałatkami, do obiadu napoje: kompot, woda mineralna, soki owocowe.
• Kolacja: produkty podobne jak przy śniadaniu, mile widziane dania ciepłe, typu kiełbaski z wody lub rożna, pieczony drób, smażone ryby
-w dniu przyjazdu dzieci na kolonie zapewniony obiad, a w dniu wyjazdu dzieci z kolonii przynajmniej śniadanie;
-posiłki urozmaicone odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw;
-w czasie trwania pobytu zapewniony całodobowy dostęp do pieczywa oraz niskosłodzonego napoju lub wody;
-suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania turnusu.
E. Transport uczestników
-wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opieką na trasie Gliwice - miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;
-wykonawca zabezpiecza przejazd wszystkich uczestników turnusu w tym samym czasie autokarem/autokarami przeznaczonymi tylko do dyspozycji Organizatora;
-liczba autokarów dostosowana do ilości uczestników;
-autokar/autokary z czynną kabiną WC;
-transport będzie zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047);
Organizator w dniu wyjazdu dzieci na kolonie jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie o sprawdzeniu, bezpośrednio przed wyjazdem, przez odpowiednie służby stanu technicznego autokarów, którymi przewożone będą dzieci;
-w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokarów, wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 h do podstawienia sprawnych pojazdów zastępczych;
-w czasie upałów wykonawca zobowiązuje się zapewnić wodę do picia dla dzieci na czas przejazdów na trasie Gliwice - miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;.
-postój w trakcie transportu powinien być zapewniony w miejscach gwarantujących ograniczony do minimum kontakt z osobami trzecimi;
-- miejsce zbiórki wyjazdu oraz powrotu znajdować się będzie na terenie Gliwic: ul. Sikorskiego 134 - wyjazd między 7.00 - 10.00 , powrót miedzy 15.00 - 20.00 (zostanie ustalone z wyłonionym Organizatorem przed podpisaniem umowy).
F. Program wypoczynku:
-Program profilaktyki uzależnień dla dzieci - realizowany zgodnie ze złożoną ofertą.
Program powinien obejmować np. bloki tematyczne dotyczące relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi.
Realizacja programu podczas kolonii - minimum 10 h zajęć profilaktycznych dla wszystkich dzieci w czasie trwania każdego turnusu, przez osoby takie jak terapeuta uzależnień, pedagog, socjoterapeutka, pracownik socjalnym realizującym program profilaktyczny.
- Program kulturalno - sportowo - rekreacyjny - realizowany zgodnie ze złożoną ofertą*.
Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedne zajęcia bądź zawody sportowe dla dzieci i młodzieży oraz co najmniej jedną dyskotekę.
Organizator musi zagwarantować dostępu do boiska na terenie ośrodka.
Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedną wycieczkę pieszą lub autokarową gdzie plan wycieczki będzie uwzględniał możliwości turystyczne i kulturowe regionu np.: szlaki edukacyjne, zwiedzanie okolicznych pomników, miejsc pamięci, oraz innych charakterystycznych dla okolicy atrakcji turystycznych z zapewnieniem przez Organizatora opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów.
Organizator wypoczynku zorganizuje jedno wyjście do Aquaparku.
G. Kadra:
- kierownik i wychowawcy posiadający uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 452.),
- osoba realizująca program profilaktyczny,**
- animator zajęć sportowych **
**animator i osoba realizująca program profilaktyczny nie może jednocześnie pełnić funkcji kierownika lub wychowawcy.
Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać minimum roczne doświadczenie
w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej z dziećmi. Ponadto wychowawcy powinni posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako wychowawca na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska). Kierownik powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako kierownik kolonii na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska).
Organizator musi dysponować Terapeutą uzależnień/ pedagogiem/ socjoterapeutą/ pracownikiem socjalnym realizującym program profilaktyczny, który musi posiadać przynajmniej roczne udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi/dziećmi lub młodzieżą z zakresu profilaktyki uzależnień.
Osoby zatrudnione przez Wykonawcę muszą zostać sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS), zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tekst jednolity Dz. U.
z 2023r. poz. 31)., oraz o niekaralności w Krajowym Rejestrze Karnym Sądu Rejonowego zgodnie z art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Wydruk z rejestru należy dołączyć do dokumentacji kadry.
Wychowawcy oraz kierownik kolonii powinni być obecni na terenie ośrodka przez cały okres pobytu dzieci na kolonii (za wyjątkiem ewentualnych wycieczek).
CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 7 DO SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55100000-1 - Usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUTUR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647640
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15 lok.2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-301
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-24 do 2025-07-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utrzymanie czystości w bud. biurowo-lab. Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metali Nieżelaznych w Poznaniu oraz w Wierzenicy od 1.09.25 r. do 31.08.26 r.
- Zakup i wdrożenie systemu EDR dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont zawiesi naczyń wyciągowych i lin szybowych dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania (w celu zawarcia umowy ramowej)
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- 33-P-25 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w Gliwicach przy ul. Sopockiej 2 (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu terapeutycznego w wakacje 2025r. w ramach projektu "W rodzinie jest moc".
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Hiszpanii
- Usługa hotelarska na potrzeby szkolenia sędziów okręgu krakowskiego
- Organizacja wizyt studyjnych krajowych i zagranicznych
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna i wynajęcie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. " Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 30 uczestników
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.