eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH
Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767276500

1.5.8.) Numer faksu: 767276501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus-glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusglogow.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93039068-45a9-4317-93d6-6eefe8e5d30e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH
Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93039068-45a9-4317-93d6-6eefe8e5d30e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.

1.3.2 Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.DA.264.1.2025.P.Sz.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 762850 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.”, zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w:
1) Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2024 poz. 1283 ze zm.),
2) Uchwale Nr LVI/495/22 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ppkt a będzie skierowanie wydane przez pracownika CUS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji, usługi schronienia. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście przez osobę skierowaną lub pracownika socjalnego.
Szacunkowa liczba osób wymagających schronienia: 5 bezdomnych mężczyzn
w schronisku zwykłym i 8 bezdomnych mężczyzn w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt d nie więcej niż o 50%.
Osoby przebywające w schronisku nie mogą być w żaden sposób dyskryminowane ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją niniejszej umowy przez upoważnionego do tego pracownika CUS, a w szczególności do:
- kontroli dokumentacji podopiecznych,
- kontroli warunków socjalno – bytowych,
- kontroli prowadzonej pracy socjalnej.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- współpracy z Centrum Usług Społecznych w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, w zakresie realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności,
- pisemnego informowania o opuszczeniu placówki przez osobę bezdomną z podaniem przyczyny
w terminie do 3 dni od dnia zaistnienia zdarzenia,
- informowania Zamawiającego o innych istotnych kwestiach dotyczących osoby bezdomnej, mających wpływ na wydaną decyzję np. sytuacja zawodowa, finansowa osoby bezdomnej bądź zdrowotna,
- zapewnienia w sytuacjach nagłych, zgodnie z przedmiotem umowy osobom bezdomnym schronienia w dni wolne od pracy Zamawiającego oraz po godzinach pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego o takim fakcie pierwszego dnia roboczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 602205 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych kobiet w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.”, zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w:
1) Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2024 poz. 1283 ze zm.),
2) Uchwale Nr LVI/495/22 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni,
schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ppkt a będzie skierowanie wydane przez pracownika CUS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji usługi schronienia. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście przez osobę skierowaną lub pracownika socjalnego.
Szacunkowa liczba osób wymagających schronienia: 2 bezdomne kobiety w schronisku zwykłym i 2 bezdomne kobiety w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896).
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt d nie więcej niż o 50%.
Osoby przebywające w schronisku nie mogą być w żaden sposób dyskryminowane ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją niniejszej umowy przez upoważnionego do tego pracownika CUS, a w szczególności do:
- kontroli dokumentacji podopiecznych,
- kontroli warunków socjalno – bytowych,
- kontroli prowadzonej pracy socjalnej.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- współpracy z Centrum Usług Społecznych w Głogowie, ul. Sikorskiego 4, w zakresie realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności,
- pisemnego informowania o opuszczeniu placówki przez osobę bezdomną z podaniem przyczyny w terminie do 3 dni od dnia zaistnienia zdarzenia,
- informowania Zamawiającego o innych istotnych kwestiach dotyczących osoby bezdomnej, mających wpływ na wydaną decyzję np. sytuacja zawodowa, finansowa osoby bezdomnej bądź zdrowotna,
- zapewnienia w sytuacjach nagłych, zgodnie z przedmiotem umowy osobom bezdomnym schronienia w dni wolne od pracy Zamawiającego oraz po godzinach pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego o takim fakcie pierwszego dnia roboczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 160600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Zielonogórsko - Gorzowskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210009263

7.3.3) Ulica: Bema 32- 34

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-170

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta w postępowaniu podlega odrzuceniu.
Zamawiający wezwał Wykonawcę: Stowarzyszenie Jesień, Nowy Jasiniec 45, 86 – 010 Koronowo do uzupełnienia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ) do dnia 23.06.2025r. do godziny 12.00. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnił oświadczenia. Wykonawca złożył prośbę do Zamawiającego o wydłużenie terminu w dniu 23.06.2025r. o godz. 12.21 czyli po upływie pierwotnego terminu na złożenie dokumentów, bez jego uzasadnienia.
Wobec powyższego Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy i wykluczył Wykonawcę z postępowania. Odrzucenie oferty Wykonawcy dotyczy części I i części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.