Og³oszenie z dnia 2022-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00326879/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie – etap I remont i przebudowa dachu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Powstañców Styczniowych 1863r. 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuliszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuliszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie – etap I remont i przebudowa dachu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce3a1097-1d34-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00305579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026914/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie - etap I remont i przebudowa dachu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.tuliszkow.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narz±dzi:
a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: miniportal.uzp.gov.pl
b) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
c) poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narz±dzi:
a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: miniportal.uzp.gov.pl
b) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
c) poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
7. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia;
b) za pomoc± poczty elektronicznej - sekretariat@tuliszkow.pl
2) Wykonawca mo¿e sk³adaæ dokumenty i o¶wiadczenia w nastêpuj±cych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx lub inne zgodne z katalogiem formatów wskazanych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych korespondencji elektronicznej zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujemy, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstañców Styczniowych 1863 r. 1 , 62-740 Tuliszków, tel.: 63 2791761, e-mail: sekretariat@tuliszkow.pl;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Magdalena Potrzebowska, tel. 632791777, e-mail: rodo@tuliszkow.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu :
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o art. 6 ust.1 lit c Rozporz±dzenia.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzaj±ce.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 75 Pzp ustawy, w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego z uprawnienia dostêpu do danych osobowych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
**. Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 Ustawy Pzp, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
***Wyja¶nienia: W zwi±zku z art. 19 ust. 3 zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie – etap I remont i przebudowa dachu
2. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje remont dachu na budynku Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
18. Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy czynno¶ci takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji bêd± prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcê w kosztorysie ofertowym stanowi±cym czê¶æ Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiaj±cego, mog± zostaæ zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcê w kosztorysie ofertowym stanowi±cym czê¶æ Oferty). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia prac objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Prace bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 20 % warto¶ci netto przedmiotu zamówienia. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci prac zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowi±cym czê¶æ Oferty.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z Opcji w przypadku:
1) wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych i rozbiórkowych stanowi±cych przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, atmosferycznych b±d¼ mo¿liwo¶ci zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych w ramach ¶rodków finansowych, którymi Zamawiaj±cy dysponowaæ bêdzie w trakcie realizacji zamówienia, lub te¿ wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia na skutek b³êdów projektowych, zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia.
2) Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia prac objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert opisanymi poni¿ej. Za najkorzystniejsza ofertê zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksza liczbê punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie budynku w zakresie elementów konstrukcji dachu i pokrycia dachowego
o ³±cznej warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto - która zosta³a wykonana w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedna robotê budowlan± rozumie siê wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych obronie bezpieczeñstwa narodowego - (wg. wzoru- za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zestawienie dokumentów, które sk³adaj± siê na ofertê:1) Wype³niony formularz ofertowy (wg wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ
2) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± szczegó³ow±
3) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adne na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3a do SWZ);
4) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3b do SWZ);
5) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3c do SWZ) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li dotyczy;
6) O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3d do SWZ) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li dotyczy;
7) O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ);
9) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
10) odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;
11) potwierdzenie wniesienia wymaganego przez Zamawiaj±cego wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zawiera SWZ6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):a) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy;
c) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
f) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna;
g) Dokumenty, o których mowa w pkt. 6. ppkt. 1) lit. b) obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
h) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1. ppkt 1) i 2) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2. W przypadku wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio.
3. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.
4. Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, o którym mowa powy¿ej je¿eli Zamawiaj±cy posiada dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca winien wskazaæ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce zlokalizowanie stosownych dokumentów. Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcê dokument.
6. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ- wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-31 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. do godziny 9:30 dokonuj±c przes³ania zaszyfrowanej oferty za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodê oraz odprowadzania ¶cieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOW¡ BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nak³adki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOW¡ BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Skêpe
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





