eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Be³chatów › Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opa³owego w 2022 roku dla Gminy Be³chatów i podleg³ych jej jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2021-12-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opa³owego w 2022 roku dla Gminy Be³chatów i podleg³ych jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Be³chatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Be³chatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugbelchatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZSP w Kurnosie Drugim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 71 00

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kurnos Drugi 175

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kurnos Drugi

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkurnos2@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szkola-kurnos.pl/

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZSP w Dobrzelowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 63

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Górna 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobrzelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrzelowszkol@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szkoladobrzelow.edupage.org/

Zamawiaj±cy 4

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZSP w £êkawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 71 23

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: £êkawa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êkawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lekawa@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://splekawa.pl/

Zamawiaj±cy 5

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZSP w Janowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 92

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Janów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spjanow1.szkolnastrona.pl/

Zamawiaj±cy 6

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP w Dobiecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 177 38 94

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Korczew 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Korczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_dobiecin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spdobiecin.edupage.org/

Zamawiaj±cy 7

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZSP w Domiechowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 86

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grabowa 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Domiechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spdomiechowice@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spdomiechowice.com.pl/

Zamawiaj±cy 8

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-19-55-017

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Be³chatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ugbelchatow.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Do przygotowanie oraz przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia wyznacza siê Gminê Be³chatów we wspó³pracy z jednostkami.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opa³owego w 2022 roku dla Gminy Be³chatów i podleg³ych jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e2f8ddb9-57ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305411

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003034/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Zakup i sukcesywan distawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opa³owego w 2022 roku dla Gminy Be³chatów i podleg³ych jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Oferta oraz wszystkie za³±czniki sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 z pó¿n. zm.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Be³chatów.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@ugbelchatow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat).
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego z transportem
i roz³adunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych nastêpuj±cych jednostek:
1) Gmina Be³chatów ul. Ko¶ciuszki 13, 97-400 Be³chatów –2,5 ton
2) Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Kurnosie Drugim, Kurnos Drugi 175, 97-400 Be³chatów –7,5 ton
3) Zespó³ Szkolno – Przedszkolny w Dobrzelowie, ul. Górna 7, 97-400 Be³chatów – 19 ton
4) Zespó³ Szkolno – Przedszkolny w £êkawie, £êkawa 4, 97-400 Be³chatów – 13,5 ton
5) Zespó³ Szkolno – Przedszkolny w Domiechowicach, ul. Grabowa 80, 97-400 Be³chatów – 10 ton
6) Szko³a Podstawowa w Dobiecinie im. gen. Janusza G³uchowskiego, Korczew 37, 97- 400 Be³chatów –17,5 ton
2.2. Przedmiot zamówienia ma spe³niaæ przedstawione poni¿ej dane techniczne przez ca³y okres obowi±zywania umowy:
1) zgodno¶æ z norm± EN 14961-2 lub równowa¿n±
2) pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze
3) ¶rednica 4-10 mm
4) warto¶æ kaloryczna min. 4,6-5,3 kwh/kg
5) wilgotno¶æ maks. ≤ 10 %
6) zawarto¶æ popio³u < 0,7 %
7) dodatki ≤ 2 %
8) sk³ad drewno

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu oferty.

Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Cn*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cb

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Do obliczenia ceny, bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto za przedmiot umowy.

Gdzie:
Cn - cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60 % - procentowe znaczenie kryterium
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej w¶ród ofert nie odrzuconych przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.

4) Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostan± przyznane wed³ug wzoru:

Dmin
D = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
D b

gdzie:

D – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,
Dmin – oferowany najkrótszy termin dostawy w pe³nych godzinach, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Db – termin dostawy, w pe³nych godzinach, badanej oferty.

W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. UWAGA: Termin realizacji nale¿y podaæ w pe³nych godzinach. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ ka¿d± partiê towaru w ci±gu maksymalnie 48 godzin od z³o¿onego przez Zamawiaj±cego (telefonicznie lub mailowo) zamówienia, w godzinach od 7:30 do 15:30. Kryterium termin realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od z³o¿enia przez Zamawiaj±cego lub osoby upowa¿nionej telefonicznego lub mailowego zamówienia. Skrócenie tego terminu bêdzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy musi byæ realny. Minimalny termin dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Maksymalny termin dostawy – 48 godzin od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu dostawy, Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferowany termin dostawy jest maksymalny i wynosi 48 godzin do momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia – za co otrzyma 0 punktów. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje najkrótszy mo¿liwy termin realizacji dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia - otrzyma 40 punktów. Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali warto¶æ po¶redni±, pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz± a najmniej korzystn±), otrzymuj± liczbê punktów (D) obliczon± wg powy¿szego wzoru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Czê¶æ 2 Dostawa ekogroszku.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa ekogroszku
3.2. Przedmiot umowy obejmuje dostawy ekogroszku do jednostki w Gminie Be³chatów tj. Zespó³ Szkolno – Przedszkolny w Janowie – 18,5 ton
3.3. Przedmiot umowy musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe i parametry:
1) Przeznaczenie: kot³y z podajnikiem ¶limakowym
2) Kaloryczno¶æ [MJ/kg].: 28
3) Ciep³o spalania [MJ/kg],:29
4) Granulacja [mm] 5-25
5) Popió³ max. 6%
6) Siarka ca³kowita max. 0.6 %
7) Opakowanie: ekogroszek luzem - informacje o dostawie : na ¿±danie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111100-1 - Wêgiel (minera³)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu oferty.

Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Cn*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cb

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Do obliczenia ceny, bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto za przedmiot umowy.

Gdzie:
Cn - cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60 % - procentowe znaczenie kryterium
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej w¶ród ofert nie odrzuconych przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.

4) Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostan± przyznane wed³ug wzoru:

Dmin
D = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
D b

gdzie:

D – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,
Dmin – oferowany najkrótszy termin dostawy w pe³nych godzinach, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Db – termin dostawy, w pe³nych godzinach, badanej oferty.

W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. UWAGA: Termin realizacji nale¿y podaæ w pe³nych godzinach. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ ka¿d± partiê towaru w ci±gu maksymalnie 48 godzin od z³o¿onego przez Zamawiaj±cego (telefonicznie lub mailowo) zamówienia, w godzinach od 7:30 do 15:30. Kryterium termin realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od z³o¿enia przez Zamawiaj±cego lub osoby upowa¿nionej telefonicznego lub mailowego zamówienia. Skrócenie tego terminu bêdzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy musi byæ realny. Minimalny termin dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Maksymalny termin dostawy – 48 godzin od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu dostawy, Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferowany termin dostawy jest maksymalny i wynosi 48 godzin do momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia – za co otrzyma 0 punktów. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje najkrótszy mo¿liwy termin realizacji dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia - otrzyma 40 punktów. Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali warto¶æ po¶redni±, pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz± a najmniej korzystn±), otrzymuj± liczbê punktów (D) obliczon± wg powy¿szego wzoru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Czê¶æ 3 Dostawa oleju opa³owego.
4.1. Przedmiotem umowy bêdzie sukcesywna dostawa oleju opa³owego do dwóch jednostek organizacyjnych Gminy Be³chatów: w szacunkowej ilo¶ci oko³o 12 000 litrów., tj.: Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Kurnosie Drugim, Kurnos Drugi 175, 97-400 Be³chatów - ok. 7 500 litrów i Zespó³ Szkolno – Przedszkolny w £êkawie, £êkawa 4, 97-400 Be³chatów, - ok. 4 500 litrów.
4.2. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnej dostawy oko³o 24 000 litrów oleju opa³owego wraz z transportem do siedziby jednostek organizacyjnych zwanych Odbiorc±.
4.3. Przedmiot umowy musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe i parametry:
a) spe³nione powinny zostaæ okre¶lone parametry obowi±zuj±ce w Polsce normy jako¶ciowej PN-C-96024:L1,
b) roz³adunek przy u¿yciu pompy przy autocysternie;
c) lokalizacja kot³owni w placówkach – zalecane autocysterny o maksymalnych wymiarach 9,2/2,8/3,4 m;
d) warto¶æ opa³owa minimum - 42,8 MJ/kg
e) zawarto¶æ siarki: nie wiêcej ni¿ - 0,10% (m/m)
f) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ - 10 mg/kg;
g) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ - 50 mg/kg;
h) gêsto¶æ w temp. 15°C nie wy¿sza ni¿ – 0,850 g/ml.
i) temp. p³yniêcia: nie wy¿sza ni¿ -20°C,
j) terminy dostaw: do 31.12.2022 r.
k) oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U.2016.2008);
l) przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ za³adunek oleju opa³owego na terminalu producenta /importera, transport i jego roz³adunek w miejscu przeznaczenia dla celu obliczenia ceny ofertowej oleju opa³owego lekkiego nale¿y przyj±æ cenê producenta z oferty,
³) okre¶lona w ust. 4.1. powy¿ej ilo¶æ oleju opa³owego jest przewidywan± ilo¶ci± szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ oleju wynikaæ bêdzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu oferty.

Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Cn*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cb

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Do obliczenia ceny, bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita brutto za przedmiot umowy.

Gdzie:
Cn - cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60 % - procentowe znaczenie kryterium
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej w¶ród ofert nie odrzuconych przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.

4) Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostan± przyznane wed³ug wzoru:

Dmin
D = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
D b

gdzie:

D – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,
Dmin – oferowany najkrótszy termin dostawy w pe³nych godzinach, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Db – termin dostawy, w pe³nych godzinach, badanej oferty.

W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. UWAGA: Termin realizacji nale¿y podaæ w pe³nych godzinach. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ ka¿d± partiê towaru w ci±gu maksymalnie 48 godzin od z³o¿onego przez Zamawiaj±cego (telefonicznie lub mailowo) zamówienia, w godzinach od 7:30 do 15:30. Kryterium termin realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od z³o¿enia przez Zamawiaj±cego lub osoby upowa¿nionej telefonicznego lub mailowego zamówienia. Skrócenie tego terminu bêdzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy musi byæ realny. Minimalny termin dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Maksymalny termin dostawy – 48 godzin od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu dostawy, Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferowany termin dostawy jest maksymalny i wynosi 48 godzin do momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia – za co otrzyma 0 punktów. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje najkrótszy mo¿liwy termin realizacji dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia - otrzyma 40 punktów. Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali warto¶æ po¶redni±, pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz± a najmniej korzystn±), otrzymuj± liczbê punktów (D) obliczon± wg powy¿szego wzoru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

Czê¶æ 5

Czê¶æ 6

Czê¶æ 7

Czê¶æ 8

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. Poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa wy¿ej zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy
pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony dopuszczaj± dokonywanie zmian niniejszej umowy zgodnie z art. 454, art. 455 ustawy
Prawo zamówieñ publicznych.
3. Dokonywanie zmiany mog± nast±piæ w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a) w przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod±
Zamawiaj±cego,
b) zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez
Wykonawcê,
c) zmiany przewidziane w umowie, o których mowa w ust. 1 musz± byæ dokonywane z
zachowaniem przepisu art. 458 stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a
dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455. W takim przypadku stosuje siê postanowienie
umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed t± zmian±.
4. Zmiany w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz wysoko¶ci wynagrodzenia, o których
mowa mog± dotyczyæ:
a) wyst±pienia wyj±tkowych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt±
staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ,
b) uzasadnionej zmiany podwykonawcy, rezygnacji lub powierzenia podwykonawcy okre¶lonego
zakresu prac objêtych niniejsz± umow±. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych
w art. 118 ust.1, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
c) zmiany stawki podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa, w takiej sytuacji do rozliczenia przyjêta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku zmiany stawki VAT w trakcie wykonania umowy, zmian± zostanie objêta wy³±cznie czê¶æ umowy wykonywana po wej¶ciu w ¿ycie nowej stawki podatku. Powy¿sza zmiana nastêpuje z mocy prawa,
d) wyst±pienia tzw. si³y wy¿szej- przez co Strony rozumiej± nadzwyczajne zdarzenie zewnêtrzne, niezale¿ne od stron, niemo¿liwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego skutkom nie da³o siê zapobiec np. po¿ar, powód¼ inne klêski ¿ywio³owe, wojny, strajki generalne, zamieszki, epidemie, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym,
e) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obni¿enia cen przez Wykonawcê
f) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez których nie by³oby mo¿liwe prawid³owe wykonanie umowy.
5. Zmiana postanowieñ umownych wymaga akceptacji Stron i zachowania formy pisemnej (zawarcia aneksu do umowy), pod rygorem niewa¿no¶ci takiej formy.
6. Umowa mo¿e ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, które wp³ywaj± b±d¼ mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2095).
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 i art. 455 ustawy Pzp:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego,
c) zmiana danych rejestrowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.