Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291247/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b66af2-50fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.90.267.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej parkomatów typu PA-1 produkcji firmy Automatikon w ilości 131 szt. w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie poprzez zapewnienie właściwej obsługi serwisowej oraz dostawy i montażu podzespołów parkomatów.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Naprawę, wymianę i utrzymanie w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów, a w szczególności: wyświetlaczy, akceptorów monet, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków klawiatur, zasilaczy, modemów GSM, blokad wrzutu,
b) Usuwanie usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji urządzenia np.: zacięcie noża w gilotynie, odblokowywanie zaciętego papieru w drukarce, blokada kasy pośredniej, zacięcie zamka, blokada wyrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego, przywrócenie łączności z automatem, odblokowywanie zaciętych selektorów monet itp.,
c) Utrzymanie w sprawności: zamków i elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek drzwi parkomatów,
d) Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory w obudowie,
e) Utrzymanie napięcia zasilającego, naprawę lub wymianę paneli solarnych, wymianę baterii na płytach głównych, wymianę bezpieczników parkomatów,
f) Utrzymaniu w sprawności oraz zapewnienie prawidłowej konfiguracji oprogramowania parkomatów zgodnie z aktualnie obowiązującą Uchwałą Rady Miasta Rzeszowa (np. czasu funkcjonowania, dni świątecznych, wysokości opłat itp.),
g) Zapewnienie transmisji danych GSM pomiędzy parkomatami i serwerem zewnętrznym, na którym znajdują się między innymi dane finansowe, dane transakcji, dane o stanie technicznym parkomatów oraz oprogramowanie do zarządzania parkomatami. Koszty utrzymania telemetrycznych kart SIM pozostaną po stronie Zamawiającego,
h) Dostawę oryginalnych i fabrycznie nowych podzespołów/części zamiennych na które producent udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji.
2) W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni utrzymanie oraz serwis parkomatów w trybie 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu (dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), 365 dni w roku (trybie 24/5/365) z maksymalnie 7 godzinnym czasem reakcji na przystąpienie do usunięcia usterki lub awarii (również w przypadku oprogramowania zdalnego). 7-godzinny czas reakcji może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w treści oferty na poczet oceny punktowej oferty w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na przystąpienie do usunięcia usterki lub awarii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikami,
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak ofert niepodlegających odrzuceniu. W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona.INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Sprzedaż i dostawa chłodziarko-zamrażarki i osłony głowicy do mikroskopu Vivascope dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Rozbudowa, przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego dworu na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną na os. Słocina w Rzeszowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Świadczenie serwisu pogwarancyjnego wraz z wykonaniem comiesięcznego przeglądu i regulacją wszystkich elementów strzelnicy KGP przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





