Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
I. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na drogach w Gminie Żabia Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8582727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.skrzypkowska@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
I. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na drogach w Gminie Żabia Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d6d5c6e-64b5-4d4d-b403-adfa2aca7a59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zabiawola.ezamawiajacy.pl/pn/ZABIAWOLA/demand/219654/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl/pn/ZABIAWOLA/demand/219654/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1. Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Urzędu Gminy Żabia Wola; https://zabiawola.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja konta następuje poprzez:
3.3.1. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
3.3.2. jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
Pozostałe zapisy w XIV rozdziale SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPB.271.2.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na drogach w Gminie Żabia Wola
I. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na drogach w Gminie Żabia Wola:
1. Korytowanie i urządzenie drogi
Należy usunąć warstwę humusu na głębokość średnio 20cm,(do głębokości gruntu mineralnego) szerokość 4 m, oczyścić z resztek humusu, karp, korzeni, dużych kamieni, wbudować żwir 10 cm, gruz betonowy frakcji 0,63 – 15 cm, kruszywo łamane kruszywo frakcji 0-31/5 - 5 cm . Grubość poszczególnych warstw należy zmierzyć po zagęszczeniu.
Całość należy wyprofilować ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 2%
Lokalizacja gmina Żabia Wola wg. wskazań Zamawiającego.
2. Uzupełnienie dróg tłuczniem betonowym
Zakres dotyczy punktowego uzupełnienia głębokich zadoleń w drogach o nawierzchni gruntowej oraz poboczach wzdłuż dróg serwisowych.
Do uzupełnienia może być użyty tłuczeń betonowy z odsiewu z kruszarki bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych, szkła, śmieci, gazobetonu, cegły i minerałów pochodzenia wapiennego
Lokalizacja gmina Żabia Wola wg. Wskazań Zamawiającego.
3. Uzupełnienie dróg kruszywem łamanym
Zakres dotyczy punktowego przykrycia uprzednio uzupełnionych głębokich zadoleń w drogach o nawierzchni gruntowej oraz poboczach wzdłuż dróg serwisowych na głębokości 5 cm po zagęszczeniu wbudowanego kruszywa. Po zakończonych robotach kruszywo nie może występować luźno występujące.
Do uzupełnienia należy użyć kruszywo łamane frakcji 0-31,5
Lokalizacja gmina Żabia Wola wg. Wskazań Zamawiającego.
4. Uzupełnianie poboczy
Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 przy krawędziach jezdni dróg bitumicznych, powierzchniowego utwardzenia na szerokości średnio 70cm od krawędzi jezdni i grubości średnio 7 cm
Lokalizacja gmina Żabia Wola wg. Wskazań Zamawiającego.
5. Korytowanie poboczy i uzupełnienie destruktem
Należy mechanicznie wykonać koryto pobocza, usunąć istniejący grunt z pobocza na szerokość 70 cm od krawędzi jezdni, grubości 15 cm, wbudować destrukt asfaltowy 15 cm. Grubość warstw należy zmierzyć po zagęszczeniu. Na odcinkach gdzie po prowadzonym korytowaniu będą miejsca zaniżone, należy wykorzystać w maksymalnym stopniu rodzimy grunt zalegający w podłożu. Po zagęszczeniu pobocze powinno być ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 8%.
W przypadku uszkodzenia krawędzi jezdni, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia we własnym zakresie.
Lokalizacja gmina Żabia Wola wg. Wskazań Zamawiającego.
6. Rozebranie cokołu
Zakres obejmuje demontaż bramy rozebranie betonowego cokołu ogrodzeniowego w drodze, oczyszczenie z pozostałych resztek budowalnych, powstałe zadolenia należy uzupełnić tłuczniem betonowy oraz kruszywem łamanym frakcji 0-31,5.
Gruz betonowy z rozebranego cokołu wywieźć na składowisko Wykonawcy lub zutylizować.
Lokalizacja Bieniewiec ul. Ogrodowa i ul. Spokojna.
7. Montaż bariery ochronnej
Należy dokonać montażu zdemontowanej bariery ochronnej (będącej własnością Zamawiającego).
Do dokonania montażu bariery Wykonawca dokupi na własny koszt słupy oraz przewiezie z miejsca składowania (Bieniewiec) bariery.
Przed wykonaniem montażu bariery Wykonawca uzupełni skarpy rzeki Wężyk poprzez montaż płyt ażurowych po wcześniejszym uzupełnieniu zadoleń powstałych przy przepuście.
Lokalizacja montażu bariery planowana jest na pograniczu Gminy Żabia Wola z Gminą Radziejowice w miejscowości Bieniewiec ul. Chełmońskiego.
Wykonawca zobowiązany jest poinformowań Gminę Radziejowice o terminie prowadzenia robót.
8. Odtworzenie i odmulenie rowów
Oczyszczenie rowów przydrożnych polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu, profilowanie rowu, odwiezienie urobku, roboty wykończeniowe,
Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić 0,2%;
w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200 m - 0,1%
Lokalizacja wg. wskazań Zamawiającego
9. Ścinanie poboczy na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego
Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni ze spadkiem poprzecznym 6% ÷ 8%, szer. średnio 70 cm, grubości od 10-20 cm, przy zachowaniu wysokości od 2-4 cm poniżej krawędzi jezdni.
W pobliżu przeszkód na poboczu, utrudniających pracę sprzętu mechanicznego
wszystkie roboty związane ze ścinaniem poboczy należy wykonać ręcznie, tj. przy
drzewach, znakach drogowych, barierach ochronnych, itp.).
Przewiduje się częściowe uzupełnianie poboczy materiałem rodzimym, na odcinkach
gdzie po prowadzonej ścince będą miejsca zaniżone. W tym celu należy wykorzystać
w maksymalnym stopniu rodzimy grunt zalegający w podłożu ściętego pobocza.
Grunt uzyskany podczas ścinania poboczy należy wywieźć na składowisko Wykonawcy lub zutylizować.
Cena wykonania 1 m2 mechanicznego ścinania pobocza obejmuje:
- roboty pomiarowe i przygotowawcze,
- robociznę bezpośrednią wraz z kosztami towarzyszącymi,
- oznakowanie robót, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu
- mechaniczne ścinanie pobocza (w tym prace ręczne przy drzewach, znakach
drogowych, barierach ochronnych, itp.),
- wywiezienie urobku (nadmiaru ziemi) na odkład (składowisko Wykonawcy) lub utylizacja,
- uzupełnienie materiałem rodzimym, tam gdzie sytuacja tego wymaga,
- uprzątnięcie terenu robót po wykonaniu prac.
Lokalizacja wg. wskazań Zamawiającego
10. Ułożenie przepustu
Przepust z rury PVC o średnicy 400 mm należy ułożyć po wcześniejszym wyrównaniu i oczyszczeniu dna rowu na podsypce pisakowej minimum 15 cm. Długość przepustu 3mb.
Po ułożeniu rury należy wykonać obsypkę z piasku lub żwiru, zagęszczając ją warstwami. Na końcach przepustu należy zamontować kratki eko, które zabezpieczą konstrukcję przed osuwaniem się gruntu. Całość powinno się przykryć warstwą kruszywa, tworząc nawierzchnię przejścia.
Lokalizacja wg. wskazań Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości 100 000,00 zł brutto każda z robót. Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty stosownego dokumentu (oświadczenia) w powyższym zakresie zawartego w załączniku nr 4 do SWZ.
b) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi maszynami i urządzeniami w celu wykonania przedmiotu zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (np. dowód rejestracyjny, umowa nabycia, umowa najmu):
- samobieżna frezarka / ścinarka do poboczy – 1 szt.
- koparko-ładowarka – 1 szt.
- samochód samowyładowczy – 1szt.
5) Jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem kadrowym:
3 osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami realizującymi ww. robotę budowlaną.
Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty stosownego dokumentu (oświadczenia) w powyższym zakresie zawartego w załączniku nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ – Wzór Umowy.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-15
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
- Remont drogi powiatowej nr 3071P na odcinku Strzałkowo - Kornaty
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.