Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/475 - Jelenin 5a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szprotawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henrykowska 1A
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 376 33 79
1.5.8.) Numer faksu: (68) 376 24 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Szprotawa@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d39684b-5d2b-4212-a131-7c7f4e7025fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku mieszkalnego nr inw. 110/475 - Jelenin 5a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d39684b-5d2b-4212-a131-7c7f4e7025fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAP.270.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337583,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych zaplanowanych do wykonania w budynku mieszkalnym Jelenin 5a, nr inw. 110/475 obejmujących:
- remont kotłowni – prace remontowe kotłowni obejmą prace demontażowe, instalacyjne w branży elektrycznej, instalacyjne w branży sanitarnej oraz prace budowlane;
- remont instalacji wodnej i kanalizacji – zaplanowano generalny remont instalacji wodnej oraz częściowy remont instalacji kanalizacji w części mieszkalnej; remont obejmie prace demontażowe, prace instalacyjne w branży sanitarnej oraz prace budowlane;
- remont instalacji centralnego ogrzewania – zaplanowano generalny remont instalacji co w części mieszkalnej; remont obejmie prace montażowe i prace instalacyjne w branży sanitarnej;
- remont łazienek i wc – zaplanowano generalny remont dwóch łazienek i jednego wc; remont obejmie prace demontażowe, instalacyjne w branży elektrycznej, prace instalacyjne w branży sanitarnej i prace budowlane;
- remont pozostałych pomieszczeń mieszkalnych – zaplanowano remont następujących pomieszczeń mieszkalno-użytkowych: ganek, korytarz, pomieszczenie kancelarii (do zmiany na pomieszczenie gospodarcze), korytarz, kuchnia, pokój na parterze, klatka schodowa, korytarz – piętro, pokoje – piętro; remont w zakresie pomieszczeń mieszkalnych obejmie prace demontażowe, instalacyjne w branży elektrycznej, prace instalacyjne w branży sanitarnej, prace budowlane, podłogi, stolarka okienna oraz drzwiowa;
- izolacja stropu nad piętrem i wentylacja- stwierdzono wadliwość izolacji na stropie nad piętrem oraz niewłaściwe wykonany kanał wentylacyjny z rury spiro; remont obejmie prace demontażowe, instalacyjne w branży sanitarnej i prace budowlane związane z uzupełnieniem izolacji stropu.
- badania próby i sprawdzenia – po wykonaniu robót instalacyjnych należy przeprowadzić wszystkie niezbędne próby i sprawdzenia, pomiary, próby szczelności i drożności oraz rozruchy. Do wykonawcy należeć będzie wykonanie szkolenia z obsługi pieca nowego użytkownika.
- roboty porządkowe – na etapie realizacji prac zaleca się stosowanie osłon i zabezpieczeń celem zabezpieczenia np. podłóg i okien przed dalszymi uszkodzeniami podczas prowadzenia robót budowlanych; po zakończeniu robót należy wykonać prace porządkowe w szczególności zmycia powierzchni płaskich, okien, parapetów; wszelkie pozostałości z rozbiórek i prowadzonych robót remontowych należy zutylizować, a koszt ich utylizacji należy uwzględnić w cenie jednostkowej dla danej pozycji;
Opisane prace mają charakter prac remontowych, a ich celem jest przywrócenie obiektu do dobrego stanu technicznego.
3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SWZ – uproszczona dokumentacja techniczna, STWiOR, przedmiary robót z kosztorysami ofertowymi oraz rysunki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302179,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333165,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302179,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-173-09-40
7.3.3) Ulica: Kolejowa 15
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
jakie przetargi wygrała firma
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302179,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie w roku 2026"
- UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY SZPROTAWA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





