Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Sprzedawca-handlowiec ze znajomością pakietu MS Office.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851763118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Generała Józefa Bema 3
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 23 00
1.5.8.) Numer faksu: 14 688 23 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: up@up.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fccfc8a-e055-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Sprzedawca-handlowiec ze znajomością pakietu MS Office.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fccfc8a-e055-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026903/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Sprzedawca - handlowiec ze znajomością pakietu MS Office EFS+ (II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnowskiego i m. Tarnów (I) – SZANSA NA SUKCES”, który jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021– 2027. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.2710.1.5.2024.EF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243100 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Sprzedawca-handlowiec ze znajomością pakietu MS Office.
2. Szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnowskiego i m. Tarnów (I) – SZANSA NA SUKCES”, który jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa PUP. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 65 godzin zajęć praktycznych, czasu trwania egzaminu weryfikacyjnego, o którym mowa w III Etapie – Ocena, nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
4. Program szkolenia winien obejmować m.in.:
a) techniki sprzedaży,
b) dokumentacja handlowa,
c) marketing i reklama w handlu,
d) zasady tworzenia ekspozycji,
e) obsługa klienta,
f) etapy i techniki prowadzenia rozmowy handlowej,
g) sztuka negocjacji,
h) pozyskiwanie nowych klientów,
i) typy klientów,
j) asertywność handlowa,
k) radzenie sobie ze stresem,
l) obsługa kasy fiskalnej,
m) obsługa terminala kart płatniczych,
n) minimum sanitarne i BHP,
o) podstawowa obsługa pakietu MS Office,
p) podstawy obsługi Internetu,
q) podstawy obsługi poczty elektronicznej,
r) zagadnienia w zakresie bezpieczeństwa sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Tarnowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770051858
7.3.3) Ulica: Bema 16
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-29 do 2024-05-17INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup i dostawa m.in. systemu ogrzewania pacjenta, stolików i wózków, defibrylatora, oprzyrządowania do stołów operacyjnych dla Bl. Op. Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- "Modernizacja/remont chodnika przy drodze powiatowej DP 1371K relacji Tarnów-Wałki-Stare Żukowice w miejscowości Wola Rzędzińska II, kontynuacja w 2025r."
- Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania w Tarnowie
- Dostawy: myjek-rękawic suchych oraz sterylnych fartuchów włókninowych i foliowych, foliowych osłon na buty, masek chirurgicznych, półmasek ochronnych FFP2
- Kompleksowe usługi transportowe - relokacja dokumentacji wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby ZUS Oddział w Tarnowie (postępowanie z podziałem na części)
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia "Revenue Management" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B, w ramach projektu pn.: ,,Z pokolenia na pokolenie - kompleksowe wsparcie rodzin w powiecie kartuskim".
- Przeprowadzenie szkolenia "Protokół dyplomatyczny i zasady savoir vivre w hotelarstwie" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Przeprowadzenie szkolenia "Manager Recepcji " dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Przeprowadzenie usługi szkolenia pn."Asystent działu księgowości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i zajęć specjalistycznych dla uczniów Medycznej Szkoły Policealnej im. ks. Jana Kaczkowskiego w Chojnicach w ramach FEP 2021-2027, z podziałem na części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.