Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217657/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
pomieszczeń w SP w Prawiednikach”(2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb608be-ea80-4fb3-bfe9-92e26d133b2a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnychpomieszczeń w SP w Prawiednikach”(2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb608be-ea80-4fb3-bfe9-92e26d133b2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037019/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 „Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w SP w Prawiednikach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387457,64
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jestwykonanie prac remontowych w najstarszej części budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach. Przedmiotowy budynek jest budynkiem wykonanym
w technologii tradycyjnej, bryła zwarta, budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony. Budynek zlokalizowany jest na dz. nr. ewid. 674/5, obręb Prawiedniki, gmina Głusk. Na parterze budynku znajdują się sale przedszkolne, wraz z dostosowanymi sanitariatami, na piętrze natomiast zlokalizowane są sale dydaktyczne klas szkoły podstawowej.
Zamówienie planowane do realizacji przy udzialeśrodków z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach dofinansowania robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów, które mogą być dofinansowane ze środków PFRON.
3. Zakres inwestycjiw szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:
• Remont istniejących pomieszczeń sanitarnych na pierwszym piętrze, z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów i warunków technicznych, w tym dla potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W zakres remontu łazienek wchodzi: demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, skucie istniejących płytek na posadzce, rozebranie ścianek działowych, demontaż starych instalacji, montaż ścianek działowych HPL, ułożenie nowej glazury i płytek gres na posadzce wraz z izolacją, dostosowanie instalacji wod.-kan. i c.o. do nowego układu (podejścia, wpięcie do istniejących instalacji), montaż nowych grzejników, umywalek i mis ustępowych, montaż armatury dostosowanej dla osób niepełnosprawnych (m.in. miska ustępowa, umywalka, poręcze), malowanie ścian i sufitów.
• Powiększenie okna o wymiarach 240x90na okno o wymiarach 240x180w sali wyciszeń
i zajęć sensorycznych lub logopedycznych (usuniecie istniejącego okna, powiększenie otworu okiennego na wysokość 180, demontaż i ponowny montaż podokiennika zewnętrznego i wewnętrznego, montaż nowego okna) wraz z naprawą i wykończeniem ściany wewnętrznej i zewnętrznej.
• Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych – rozprowadzenie nowej instalacji w tynku i korytach kablowych, wraz z wymianą włączników i gniazd, a także wymianą oświetlenia na oświetlenie typu LED.
• Wymiana części stolarki drzwiowej, która nie spełnia obecnych norm, z dostosowaniem otworów drzwiowych.
• Wymiana balustrady na klatce schodowej, na balustradę bezpieczną, ze stali nierdzewnej. Na ostatnim spoczniku barierka zabezpieczająca pełnej wysokości.
• Wymiana osłon grzejnikowych na korytarzach.
• Wykonanie robót towarzyszących tj. naprawy, szpachlowania po wykonanych robotach elektrycznych.
• Wymiana sufitu podwieszanego na korytarzu parteru.
• Malowanie pomieszczeń i korytarzy w budynku starej szkoły.
• Wykonanie oznakowań ciągów pieszo-komunikacyjnych, poprzez montaż odbojnic ściennych.
• Wykonanie oznakowań drzwi wejściowych wewnętrznych poprzez montaż odbojnic naściennych wokół drzwi.
• Montaż taśm antypoślizgowych na stopniach klatki schodowej.
Szczegółowy zakres robot dla przedmiotowego zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.projekt instalacji elektrycznych,projekt robót budowlanych, przedmiary robót, specyfikacje techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rytom Tomasz Piekarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462490894
7.3.3) Ulica: Strzeszewskiego 15/96
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





