eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów"Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w SP w Prawiednikach"(2)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
pomieszczeń w SP w Prawiednikach”(2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb608be-ea80-4fb3-bfe9-92e26d133b2a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
pomieszczeń w SP w Prawiednikach”(2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb608be-ea80-4fb3-bfe9-92e26d133b2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037019/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 „Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w SP w Prawiednikach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 387457,64

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jestwykonanie prac remontowych w najstarszej części budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach. Przedmiotowy budynek jest budynkiem wykonanym
w technologii tradycyjnej, bryła zwarta, budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony. Budynek zlokalizowany jest na dz. nr. ewid. 674/5, obręb Prawiedniki, gmina Głusk. Na parterze budynku znajdują się sale przedszkolne, wraz z dostosowanymi sanitariatami, na piętrze natomiast zlokalizowane są sale dydaktyczne klas szkoły podstawowej.
Zamówienie planowane do realizacji przy udzialeśrodków z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach dofinansowania robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów, które mogą być dofinansowane ze środków PFRON.
3. Zakres inwestycjiw szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:
• Remont istniejących pomieszczeń sanitarnych na pierwszym piętrze, z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów i warunków technicznych, w tym dla potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W zakres remontu łazienek wchodzi: demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, skucie istniejących płytek na posadzce, rozebranie ścianek działowych, demontaż starych instalacji, montaż ścianek działowych HPL, ułożenie nowej glazury i płytek gres na posadzce wraz z izolacją, dostosowanie instalacji wod.-kan. i c.o. do nowego układu (podejścia, wpięcie do istniejących instalacji), montaż nowych grzejników, umywalek i mis ustępowych, montaż armatury dostosowanej dla osób niepełnosprawnych (m.in. miska ustępowa, umywalka, poręcze), malowanie ścian i sufitów.
• Powiększenie okna o wymiarach 240x90na okno o wymiarach 240x180w sali wyciszeń
i zajęć sensorycznych lub logopedycznych (usuniecie istniejącego okna, powiększenie otworu okiennego na wysokość 180, demontaż i ponowny montaż podokiennika zewnętrznego i wewnętrznego, montaż nowego okna) wraz z naprawą i wykończeniem ściany wewnętrznej i zewnętrznej.
• Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych – rozprowadzenie nowej instalacji w tynku i korytach kablowych, wraz z wymianą włączników i gniazd, a także wymianą oświetlenia na oświetlenie typu LED.
• Wymiana części stolarki drzwiowej, która nie spełnia obecnych norm, z dostosowaniem otworów drzwiowych.
• Wymiana balustrady na klatce schodowej, na balustradę bezpieczną, ze stali nierdzewnej. Na ostatnim spoczniku barierka zabezpieczająca pełnej wysokości.
• Wymiana osłon grzejnikowych na korytarzach.
• Wykonanie robót towarzyszących tj. naprawy, szpachlowania po wykonanych robotach elektrycznych.
• Wymiana sufitu podwieszanego na korytarzu parteru.
• Malowanie pomieszczeń i korytarzy w budynku starej szkoły.
• Wykonanie oznakowań ciągów pieszo-komunikacyjnych, poprzez montaż odbojnic ściennych.
• Wykonanie oznakowań drzwi wejściowych wewnętrznych poprzez montaż odbojnic naściennych wokół drzwi.
• Montaż taśm antypoślizgowych na stopniach klatki schodowej.
Szczegółowy zakres robot dla przedmiotowego zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.projekt instalacji elektrycznych,projekt robót budowlanych, przedmiary robót, specyfikacje techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rytom Tomasz Piekarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462490894

7.3.3) Ulica: Strzeszewskiego 15/96

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-153

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.