eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego, zakup wyposażenia oddziałów szpitalnych, zakup ambulansu, zakup sprzętu komputerowego, zakup urządzeń do dezynfekcji ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego, zakup wyposażenia oddziałów szpitalnych, zakup ambulansu, zakup sprzętu komputerowego, zakup urządzeń do dezynfekcji ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wss5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego, zakup wyposażenia oddziałów szpitalnych, zakup ambulansu, zakup sprzętu komputerowego, zakup urządzeń do dezynfekcji ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada5885f-f6db-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026855/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X „Rewitalizacja oraz Infrastruktura społeczna i zdrowotna” Działanie 10.1 „Infrastruktura ochrony zdrowia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/TP/DOT/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 387612 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżko do intensywnego nadzoru z wagą oraz materacem zmiennociśnieniowym – 13 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39522510-5 - Materace nadmuchiwane

4.5.5.) Wartość części: 340912 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komora laminarna - 1 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podgrzewacz płynów infuzyjnych - 1 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materac szpitalny z pokrowcem - 65 szt
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39512300-7 - Pokrowce na materace

4.5.5.) Wartość części: 24700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369181,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369181,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369181,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792281537

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369181,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63503,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63503,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biogenet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322058924

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 08.07.2022r. o godzinie 10:30 w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu odbyło się niejawne otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu wyznaczonego terminu, tj. do dnia 08.07.2022r. do godziny 10:00 dla zadania nr 3 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym zaszły przesłanki do unieważnienia postępowania dla ww. zadań.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20568,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20568,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20568,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EURO-MEDICAL MACIEJ ŚWIDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532201641

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20568,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.