Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00200688/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4731621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42706a1-d11d-479c-afb5-7b1fed4622a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081080/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Rozbiórka - Gmina Barczewo, obręb Maruny, działka nr 111/35 – budynek obory i budynek cielętnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WO.260.15.2025.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2447609,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252048,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie prac rozbiórkowych dotyczących budynku obory i cielętnika na działce Nr 111/35, obręb Maruny, gm. Barczewo:
2. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje m.in.:
1) zapewnienie przez Wykonawcę, przed rozpoczęciem prac, wykonania opracowania ornitologicznego w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych
z pisemnym oświadczeniem o zlokalizowaniu, lub braku, siedlisk ptaków gatunków chronionych,
2) całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi,
3) uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach,
4) plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu,
5) usunięcia wszystkich przedmiotów składowanych na terenie rozbieranego obiektu i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawę, krzaki i inne i usunie je w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach,
6) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia,
7) powiadomienie właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, właściwego okręgowego inspektora pracy oraz właściwego państwowego inspektora sanitarnego przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych (§ 1a ust. 8 Projektowanych Postanowień Umowy – dalej PPU) oraz zgłoszenie o ich zakończeniu,
8) zapewnienie przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczenie Zamawiającemu: wykazu zmian gruntowych, wypisu z kartoteki budynków i kopii mapy ewidencyjnej, poświadczonych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (§ 1 ust. 2 pkt 8 PPU).
3. Szczegółowy zakres prac, o których mowa w ust. 2 został ujęty w dokumentacji projektowej (projekt rozbiórki), przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ
4. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej netto 35.203,20 zł +VAT, tj. 43.299,94 zł brutto (słownie złotych: czterdzieści trzy tysiące dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć 94/100) na rachunek bankowy Zamawiającego (Bank Gospodarstwa Krajowego 69 1130 1189 0025 0131 8420 0003). Po dokonaniu przez Wykonawcę wpłaty Zamawiający wystawi fakturę i przekaże plac budowy.
5. Dokumenty wyceny materiałów z odzysku stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2025 poz. 418)(dalej ustawa Prawo budowlane).
9. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV: 45110000-1.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie dotyczy rozbiórki obiektów znajdujących się na jednej działce. Podział zamówienia nie spowoduje wzrostu konkurencyjności w postępowaniu poprzez wzrost liczby wykonawców mogących zrealizować zamówienie, co więcej, może ją poważnie ograniczyć poprzez spadek zainteresowania wzięciem udziału w postępowaniu wykonawców o potencjale umożliwiającym realizację zamówienia o podobnym zakresie. Podział zamówienia na dalsze części spowodowałby nieopłacalność realizacji tych części przez te podmioty. Wykonanie branżowo tych samych robót budowlanych przez jednego Wykonawcę ekonomicznie jest korzystniejsze dla Zamawiającego, gdyż jednorazowo ponosi on koszty związane np. z przygotowaniem robót budowlanych oraz z zaangażowaniem zasobów. Dzielenie zamówienia z przyczyn ekonomiczno-organizacyjnych jest niemożliwe.
11. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2025 r. poz. 277 ze zm.).
Tak więc wymóg ten dotyczy wszystkich pracowników fizycznych (w zakresie rozbierania pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, więźby dachowej, demontażu stolarki) oraz operatorów maszyn i urządzeń, za wyjątkiem kierowników budowy, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 9 i 15 projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539036,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tirs-Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492263884
7.3.3) Ulica: Staropole 77
7.3.4) Miejscowość: Przyrów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-248
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług doradczych oraz wsparcia naukowego na poszczególnych etapach aktualizacji Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2035
- Zakup koszy miejskich
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 591 na odcinku Kętrzyn - Mrągowo w zakresie likwidacji zaniżenia nawierzchni drogi na odcinku od km 38+250 do km 38+310
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie zasilania pawil. szpital. do rozdzielni gł. oraz opracowanie projektu wykonaw. przekładki instalacji dla potrzeb wzmocnienia stropu wraz z wyk. przekładki instalacji
- Konserwacja i bieżąca naprawa mostu o nr JNI 01016697 w ciągu drogi powiatowej nr K1922 Tokarnia - Więciórka - Trzebunia w km 1+740 w miejscowości Tokarnia
- Rozbudowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Strzałkowo - etap II
- Remont zejścia wzdłuż nasypu drogowego w m. Pyzdry DW 442"
- "Poprawa funkcjonowania zbiornika wodnego w miejscowości Zabiele gm. Rzekuń."
- Wykonanie drenażu wokół budynku głównego szkoły.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.