eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaDostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 81

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c31be60d-37ea-4120-8a91-ea702e087e81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c31be60d-37ea-4120-8a91-ea702e087e81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051396/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane ze środków Projektu „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica” nr FEPK.05.01-IZ.00-0083/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 oraz środków własnych Zamawiającego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209848

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 312976,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego: sprzętu, pomocy dydaktycznych, wyposażenia do sześciu pracowni edukacji wczesnoszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Olszanica tj. do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Uhercach Mineralnych (38-623 Uherce Mineralne 150) oraz Szkoły Podstawowej w Olszanicy (38-722 Olszanica 20)

Dotyczy części ,:
Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załącznikach nr 1 oraz 3.1, do SWZ.

Zakres dostawy obejmuje pomoce dydaktyczne, naukowe oraz wyposażenie pracowni edukacji wczesnoszkolnych, w tym mi.in:
1 Globus zoologiczny z opisem. sztuka 6
2 Globus fizyczny sztuka 6
3 Cykl życia żaby – karty magnetyczne Sztuka 6
4 Cykl życia motyla - karty magnetyczne Zestaw 6
5 Cykl życia roślin - karty magnetyczne zestaw 6
6 Polska - dwustronna mapa fizyczna/do ćwiczeń sztuka 6
7 Laboratorium do hodowli kwiatów Zestaw 6
8 Model Układu Słonecznego układ słoneczny tellurium sztuka 6
9 Pojemniki do obserwacji okazów- zestaw klasowy zestaw 6
10 Bryły objętości Zestaw 12
11 Magiczne Okulary -nauka mieszanie kolorów barw sztuka 18
12 Lornetka sztuka 24
13 Duża lupa sztuka 60
14 Mikroskop stereoskopowy sztuka 12
15 Magnetyczna piramida zdrowego żywienia zestaw 12
16 Cylindry menzurki zestaw 12
17 Gra planszowa związana ze zdrowym żywieniem sztuka 12
18 Magnetyczny zestaw Układu Słonecznego zestaw 6
19 Zestaw małego ogrodnika- pojemnik do obserwacji zestaw 20
20 Waga szalkowa metalowa + odważniki zestaw 12
21 Waga elektroniczna sztuka 12
22 Europa - dwustronna mapa fizyczna/polityczna sztuka 6
23 Polska Młodego Odkrywcy - mapa dla dzieci sztuka 3
24 Stojak do map i plansz sztuka 6
25 Klasowy zestaw kompasów zestaw 6
26 Globus interaktywny sztuka 6
27 Stacja pogody zestaw 6
28 Magnetyczne nuty/symbole muzyczne zestaw 6
29 Muzyczne kostki nuty zestaw 18
30 Mobilny zestaw nagłośnieniowy zestaw 3
31 Zestaw instrumentów perkusyjnych w walizce/torbie zestaw 6
32 Magiczny sześcian zestaw 6
33 Zestaw nagłośnieniowy zestaw 2
34 Zestaw dwóch statywów kolumnowych z torbą zestaw 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 116620,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego: sprzętu, pomocy dydaktycznych, wyposażenia do sześciu pracowni edukacji wczesnoszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Olszanica tj. do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Uhercach Mineralnych (38-623 Uherce Mineralne 150) oraz Szkoły Podstawowej w Olszanicy (38-722 Olszanica 20)

Dotyczy części 2,:
Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.2, do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załącznikach nr 1 i 3.2, do SWZ.

Zamówienie w części 2 obejmuje swoim zakresem dostawę w szczególności:
1 Tablica suchościeralna z nadrukiem trójlinii sztuka 3
2 Tablica suchościeralna, biała o powierzchni lakierowanej, magnetycznej z nadrukiem kratki sztuka 3
3 Pięciolinia - nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna sztuka 3
4 Trójlinia nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna sztuka 3
5 Kratka - nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna sztuka 3
6 Mapa Polski - nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna sztuka 3
7 Tablica korkowa sztuka 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 13064,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia oraz mebli do sześciu pracowni edukacji wczesnoszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Olszanica tj. do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Uhercach Mineralnych (38-623 Uherce Mineralne 150) oraz Szkoły Podstawowej w Olszanicy (38-722 Olszanica 20)

Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1 oraz 3.3 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
f) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1 oraz 3.3 do SWZ.

Zakres dostawy obejmuje w szczególności:
1 Stoliki jednoosobowe uczniowskie regulowane Sztuka 75
2 Stoliki jednoosobowe uczniowskie regulowane z półką metalową Zestaw 75
3 Krzesło uczniowskie z regulowaną wysokością Sztuka 150
4 Biurko z szafką sztuka 3
5 Krzesło obrotowe dla nauczyciela sztuka 3
6 Kącik wypoczynkowy rogowy dla ucznia zestaw 3
7 Zestaw mebli na pomoce dydaktyczne zestaw 3
8 Pufa gruszka sztuka 12
9 Dywan jednokolorowy (4 x 5 m) sztuka 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39531000-3 - Dywany

4.5.5.) Wartość części: 133191,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli na wymiar (3 szafy przesuwne w zabudowie) do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w szkole prowadzonej przez Gminę Olszanica tj. do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Uhercach Mineralnych (38-623 Uherce Mineralne 150)

Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, mebli na wymiar w zakresie określonym w Załączniku nr 1 oraz 3.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem oraz instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) zabezpieczenie podłóg i ścian przed ich zabrudzeniem i/lub uszkodzeniem
w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; (W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.)
f) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli.

UWAGA: Wymiary mebli do zabudowy w zakresie części 4 Zamówienia zostały ustalone przez Zamawiającego. Wykonawca, po udzieleniu zamówienia, powinien dokonać samodzielnych pomiarów w celu prawidłowego wykonania zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załącznikach nr 1 oraz 3.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 50100,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71828,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134609,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71828,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71828,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68836,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8302,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180652036

7.3.3) Ulica: 3 maja

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8302,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103730,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314458,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107932,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CESAR GROUP SP.Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527894245

7.3.3) Ulica: GEN.J.H. DĄBROWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107932,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42435,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42435,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180652036

7.3.3) Ulica: 3 maja

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.