eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów"Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów”
(postępowanie powtórzone)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów”
(postępowanie powtórzone)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a56d67-a59e-4087-bf0f-cb970b9f1baa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024854/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w Gminie Waśniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027”, projekt pn. „Wysoka jakość infrastruktury przedszkolnej szansą na rozwój gminy Waśniów”, numer projektu: FESW.05.01 IŻ.00-0004/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.52.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 615236,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów” (dalej: Inwestycja).
2. Zakres Inwestycji obejmuje łącznie realizację trzech Zadań:
A. Zadanie 1 – Modernizacja sal przedszkolnych w Mominie, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. wykonania prac rozbiórkowych,
b. wykucia drzwi,
c. rozebrania posadzek,
d. wykonania ścianek działowych,
e. ułożenia nadproży prefabrykowanych,
f. gruntowania podłoży,
g. uzupełnienia posadzki cementowej,
h. wykonania stolarki drzwiowej i okiennej,
i. demontażu umywalek, baterii i sanitariatów oraz montażu nowego wyposażenia,
j. demontażu istniejącej instalacji elektrycznej oraz montażu nowej instalacji elektrycznej,
B. Zadanie 2 – Modernizacja łazienek dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Waśniowie, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. wykucia z muru drzwi,
b. rozebrania ścianki z cegieł,
c. rozebrania posadzek z płytek ceramicznych,
d. zerwania posadzki cementowej,
e. wykonania ścianek działowych,
f. uzupełnienia tynków,
g. uzupełnienia posadzki cementowej,
h. wykonania izolacji przeciwwilgociowej,
i. wykonania stolarki drzwiowej,
j. obudowy grzejników,
k. wykonania robót demontażowych,
l. rozłożenia rurociągów z tworzywa sztucznego,
m. montażu umywalek i urządzeń sanitarnych, w tym umywalki, ustępu, uchwytów oraz innych urządzeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych,
n. demontażu istniejącej instalacji elektrycznej wraz z rozłożeniem nowej instalacji elektrycznej,
o. wykonania oświetlenia,
C. Zadanie 3 – Modernizacja placu zabaw dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Waśniowie, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. mikroniwelacji terenu,
b. usunięcia warstwy ziemi,
c. wykonania robót ziemnych koparkami,
d. wykonania podsypki piaskowej oraz nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,
e. montażu:
 linearium z ptasim gniazdem – 1 szt.
 karuzeli – 1 szt.
 huśtawki wahadłowej 6 osobowej – 1 szt.
 bujaka sprężynowego – 2 szt.,
 panelu interaktywnego „kółko i krzyżyk” – 1 szt.
 huśtawki wagowej – 1 szt.
 trampoliny – 1 szt.
 zjeżdżalni – 1 szt.
 pochwytów wspinaczkowych – 1 szt.
 tunelu skarpowego – 1 szt.
f. montażu zestawu małej architektury:
 stolika okrągłego z min. 6 siedziskami – 1 szt.
 tablicy regulaminowej – 1 szt.
 ławki z oparciem i podłokietnikami
 koszy do segregacji śmieci.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
A. dla Zadania 1 – Modernizacja sal przedszkolnych w Mominie:
a. projekt remontu (część opisowa i rysunkowa),
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c. przedmiar,
B. dla Zadania 2 – Modernizacja łazienek dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Waśniowie:
a. projekt remontu (część opisowa i rysunkowa),
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c. przedmiar,
C. dla Zadania 3 – Modernizacja placu zabaw dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Waśniowie:
a. projekt zagospodarowania terenu (część opisowa i rysunkowa),
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c. przedmiar,
składające się łącznie na Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, z zastrzeżeniem, że Wykonawca jest zobowiązany także do zabezpieczenia terenu placu zabaw w Waśniowie w sposób opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”, w szczególności poprzez odpowiednie zabezpieczenie terenu placu zabaw przed dostępem dla osób nieuprawnionych, w szczególności przed dostępem dla dzieci i młodzieży.
4. Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji (w części opisowej i rysunkowej) lub ewentualne braki w dokumentacji (w części opisowej lub rysunkowej) w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z SWZ.
5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przyznanych Zamawiającemu na realizację projektu pn. „Wysoka jakość infrastruktury przedszkolnej szansą na rozwój gminy Waśniów”, numer projektu: FESW.05.01-IŻ.00-0004/23 , w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027”, Priorytetu 5 „Fundusze Europejskie da rozwoju społecznego”, Działania 5.1 „Infrastruktura edukacyjna”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899595,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899595,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 899595,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kowalik - "Kowalik Artur Usługi Remontowo-Budowlane"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611168039

7.3.3) Ulica: Miłkowska Karczma 5A

7.3.4) Miejscowość: Kunów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 899595,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że:
1) termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w Sekcji VIII - Umowa pkt. 8.3 nin. ogłoszenia jest terminem realizacji Zadania 3 i jako taki został wskazany jako termin końcowy realizacji przedmiotu zamówienia (jako całości),
2) Zamawiający wymaga, aby Zadanie 1 i Zadanie 2 zostały zrealizowane w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 roku włącznie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.