Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252523/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00257789/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie oraz pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7738641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie oraz pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-213d79e2-0530-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie inwestora zastępczego oraz zarządzanie, administrowanie nieruchomościami Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137984,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zarządzanie oraz pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.Zakres zamówienia: wykonywanie prac związanych z zarządzaniem oraz pełnieniem funkcji inwestora zastępczego dla zasobu nieruchomości Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową, w odniesieniu do:
1) nieruchomości zabudowanych pozostających w posiadaniu Miasta, których wykaz zawiera Załącznik Nr 1 do projektowanych postanowień umowy,
2) nieruchomości niezamieszkałych stanowiących własność Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, współwłasność Miasta i innych osób, dotychczas pozostających w zarządzie Miasta, bądź znajdujących się w posiadaniu Miasta, których wykaz zawiera Załącznik Nr 2 do projektowanych postanowień umowy,
3) nieruchomości stanowiących współwłasność Miasta Piotrkowa Trybunalskiego i innych osób, dotychczas pozostających w zarządzie Miasta lub podmiotów działających na zlecenie Miasta – załącznik Nr 3 do projektowanych postanowień umowy,
4) lokali mieszkalnych do których Miasto Piotrków Trybunalski uzyskało tytuł prawny na podstawie orzeczeń sądowych – Załącznik Nr 4 do projektowanych postanowień umowy.
Wykaz ww. nieruchomości ulegać będzie zmianom. Zamawiający ma prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli, do zmniejszenia, zwiększenia lub czasowego wyłączania z niego poszczególnych elementów, w szczególności na skutek wystąpienia poniższych sytuacji: zbycia poszczególnych elementów zasobu, zwrotu lub nabycia nieruchomości na podstawie orzeczeń sądu i organów administracji, rozbiórek budynków, wyłączenia z eksploatacji, aktualizacji powierzchni po przeprowadzonej inwentaryzacji zasobu, przekazania nieruchomości innemu podmiotowi oraz podjęciu decyzji o innym sposobie zagospodarowania nieruchomości.
Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności zmierzających do:
1) utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem,
2) zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
3) zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania,
4) właściwej eksploatacji i obsługi technicznej nieruchomości,
5) bieżącego administrowania nieruchomościami.
W ramach pełnienia funkcji inwestora zastępczego wykonawca będzie wykonywał zadania w zakresie organizacji, prowadzenia, koordynacji, nadzorowania, zarządzania, a także sprawozdawczości i rozliczania procesów inwestycyjnych związanych z budową, przebudową, modernizacją, remontem objętych umową ww. nieruchomości, ujętych w planie remontowym (zatwierdzonym przez zamawiającego), na które zapewnione są środki finansowe w budżecie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych .
3. Zamawiający zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań:
1) obsługa finansowo – księgowa,
2) przeprowadzanie postępowań na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych lub usług zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi – odpowiednio do wartości zamówienia,
3) zawieranie umów o świadczenie usług z instytucjami i osobami fizycznymi niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania nieruchomości w tym umów na dostawę wody, odprowadzanie ścieków, dostawę ciepła, odbiór nieczystości płynnych i innych związanych z eksploatacją nieruchomości,
4) zawieranie umów najmu na lokale mieszkalne z osobami uprawnionymi do ich zawarcia, zgodnie z zasadami ustalonymi uchwałą Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego i ich wypowiadanie,
5) zawieranie umów najmu lub dzierżawy lokali użytkowych w trybie określonym przez zamawiającego i ich wypowiadanie,
6) prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II dla Części 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 118074,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zarządzanie dla budynku użytkowego przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.Zakres zamówienia: wykonywanie prac związanych z zarządzaniem zasobem nieruchomością zabudowaną budynkiem użytkowym przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności zmierzających do:
6) utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem,
7) zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
8) zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania,
9) właściwej eksploatacji i obsługi technicznej nieruchomości,
10) bieżącego administrowania nieruchomościami.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych .
3. Zamawiający zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań:
1) obsługa finansowo – księgowa,
2) zawieranie umów o świadczenie usług z instytucjami i osobami fizycznymi niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania nieruchomości w tym umów na dostawę wody, odprowadzanie ścieków, dostawę ciepła, odbiór nieczystości płynnych i innych związanych z eksploatacją nieruchomości,
3) zawieranie umów najmu lub dzierżawy lokalu w trybie określonym przez zamawiającego i ich wypowiadanie.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II dla Części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 19910,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175943,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175943,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175943,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771 22 81 594
7.3.3) Ulica: Al. 3 Maja 31
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175943,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771 22 81 594
7.3.3) Ulica: Al. 3 Maja 31
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja sanitariatów w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach.
- Modernizacja węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 11
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa kamizelek kuloodpornych, hełmów kuloodpornych i kasków ochronnych udaroodpornych z osłoną twarzy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.