eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18362360-e3ff-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIiD.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin”. Zamówienie będzie prowadzone
w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 3 dróg w miejscowości Nowielin:
• odcinek 1 – droga gminna publiczna nr 616008Z – zlokalizowana m. in. na działce 229/1– długość ok. 238 m,
• odcinek 2 – droga gminna wewnętrzna – zlokalizowana m. in. na działce 81/2 – długość ok. 334 m,
• odcinek 3 – droga gminna wewnętrzna – zlokalizowana m. in. na działce 217/11 i 242 – długość ok. 254 m.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień
2) opracowanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu;
3) wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
4) uzyskaniu decyzji pozwolenia wodnoprawnego;
5) uzyskaniu odpowiedniej decyzji zezwalającej na wykonanie robot budowlanych na
podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w
zakresie dróg publicznych (ZRID) w tym podziały działek,
6) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu.
7) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o zatwierdzoną dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót wraz z świadczeniami nie będącymi robotami
budowlanymi oraz w razie konieczności zabezpieczenia zabytków małej architektury, prowadzenia badań archeologicznych,
zapewnienie nadzoru archeologicznego, przyrodniczego oraz ornitologicznego – w zakresie wynikającym z szczególnych
przepisów.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym,
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ z zastrzeżeniem odstępstw wskazanych w ust. 4 i 5. Pozostałe warunki realizacji
zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający odstępuje od budowy kanalizacji deszczowej. Wody opadowe należy odprowadzić powierzchniowo.
5. Z działki nr 81/2 wody opadowe odprowadzić należy do rowu na dz. nr 63 (łączna długość ok. 400 mb) . Rów należy
oczyścić na całej długości.
- średnica rur min. 250 PCV
- studnie betonowe o śr. min. 1 200 mm.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy, obsługi geodezyjnej,
2) ustanowienie kierownika robót budowlanych,
3) dokumentację powykonawczą,
4) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
5) koszty zajęcia pasów drogowych,
6) wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , na czas wykonywania robót
budowlanych,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż
prowadzonych robót,
8) utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz zapewnić ciągły dojazd do zabudowanych posesji,
9) informowanie wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem
prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
10) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością,
właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.
6. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/670/PolskiLad dotyczącą
realizacji przez Gminę Pyrzyce Inwestycji: Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4180770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDPAK Paweł Szubert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8541990426

7.3.3) Ulica: ul. Podleśna 14N

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.