Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00228754/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00239031/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00239767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 431 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl/pn/igichp/demand/210746/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df868ca0-abc2-47b4-bae0-e3703d85420e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.43.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: /1. Rekaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem do sterylizacji parowej wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami: /1a. Rękaw papierowo foliowy z zakładką, szerokość 400 mm długość rolki 100 m, rolek 50 /1b. Rękaw papierowo foliowy z zakładką, szerokość 200 mm długość rolki 100 m, rolek 20 /1c. Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 300 mm długość rolki 200 m, rolek 20 /1d. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 200 mm długość rolki 200 m, rolek 35 /1e. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 150 mm, długość rolki 200 m, rolek 30 /1f. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 100 mm, długość rolki 200 m, rolek 50 /1g. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 125 mm, długość rolki 200 m, rolek rolka 30 /1h. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 75 mm, długość rolki 200 m, rolek 16 /1i. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 50 mm, długość rolki 200 m. rolka 6 /2. Osłonowe torebki posterylizacyjne: /2a. Osłonowe torebki posterylizacyjne 250 x 400 mm. op. 1 /2b. Osłonowe torebki posterylizacyjne 420 x 700 mm. op. 1 /3. Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych, op. 6 /4. Sprawdzian służący do kontroli prawidłowości doboru parametrów temperatury i nacisku w czasie zgrzewania, op. 6 /5. Taśma ze wskaźnikiem na parę wodną, rolek 30 /6. Taśma neutralna (bez wskaźnika), rolka 50 /7. Mata silikonowa pasująca do kosza o wymiarach 480 mm x 250 mm,szt. 5/8. Zgrzewalne włókninowe torebki z trzema wskaźnikami przeznaczone do stosowania jako opakowanie wyrobów medycznych, op. 3 /9. Rękaw papierowo foliowy wzmocniony do pakowania dużych i ciężkich zestawów, rolek 12 /11. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną typu GKE Niemcy, będącą na wyposażeniu Pracowni Sterylizacji IGiChP, kompletów 3 /12. Wskaźnik biologiczny – ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną, . op. 16 /13. Jednorazowe transparentne osłonki na ostro zakończone narzędzia, op 2 /14. Kostka wykonana z gumy do doczyszczenia powierzchni metalowych, szt. 2 /15. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 10 /16. Szczotka do czyszczenia narzędzi nylon, dł. całkowita 610 mm, średnica 5 mm x 100 mm odporna na temperaturę 134°C, op. 5 /17. Szczotka do czyszczenia narzędzi MIC, op. 5 /18. Rękawice długie, odporne na temperaturę 250° C, par 4 /19. Olej do usuwania resztek alginianu, cementu, plam z cynku i eurogenolu na wyposażeniu, narzędziach, uporczywych zabrudzeń, a także pozostałości z kleju taśm samoprzylepnych i etykiet, szt. 3
/20. Czarny marker wypełniony specjalnym szybkoschnącym, wodoodpornym i światłoodpornym tuszem, szt. 10 /21.Papier krepowany zielony, op. 1 /22. Test symulacyjny Bowie-Dick do stosowania w systemie Helix PCD, kompletów 6 /23. Czyścik, op.5 /24. Szczotka do czyszczenia narzędzi MIC. op 5 /25. Zintegrowany punktowy wskaźnik do kontroli procesów sterylizacji parą wodną, op. 60 /26. Szczotka z włosiem ze stali nierdzewnej, do czyszczenia uporczywych zanieczyszczeń, szt. 10 /27. Szczotka podwójnie zakończona z syntetycznym włosiem, op. 1 /28. Włóknina przekładana (SMX2B+NWGL), przekładane opakowanie sterylizacyjne. /28a. Włóknina, op. 8 /28b. Włóknina, op. 2 /28c. Włóknina, op. 10 /28d. Włóknina, op. 3 /28e. Włóknina, op. 1 /29. Włóknina złączona (SMX2B+SMX2) w rozmiarze 900 x 900 mm, złączone arkusze włokniny syntetycznej z grupy SMX, op. 1 /30. Szczotka fi, op. 1 /31. Szczotka dwustronna do czyszczenia b. twarda, op. 2 /32. Szczotka do czyszczenia narzędzi syntetycznego włosia, szt. 5 /33. Opaska silikonowa midi, op. 5 /34. Opaska silikonowa, op. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 125148,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Alkohol: /1. Alkohol etylowy 99,8% bezwodny ( C2H5OH ), czysty do analizy, op. 350 /2. Alkohol etylowy rektyfikowany minimum 96%, skażony acetonem, op. 200 /3. Preparat biobójczy będący 70% roztworemalkoholu izopropylowego w wodzie na 1000 ml, op. 70 /4. Alkohol etylowy 70% cz.d.a., op. 70 /5. Alkohol etylowy 96% cz.d.a., op. 50 /6. Alkohol metylowy > 99% cz.d.a., op. 30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24322510-5 - Alkohol etylowy
4.5.5.) Wartość części: 119433,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124822,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124822,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124822,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512295960
7.3.3) Ulica: ul. Zaściankowa 51/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124822,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79989,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108874,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79989,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Chem Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341427920
7.3.3) Ulica: ul. Boczna 10
7.3.4) Miejscowość: Duchnice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-CHEM HURTOWNIA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH Piotr Bartocha
jakie przetargi wygrała firma
HURT-CHEM HURTOWNIA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH Piotr Bartocha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79989,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, probówek oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa sprzętu i akcesoriów do leczenia spastyczności z zastosowaniem pompy baclofenowej
- 105/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa osprzętu do koagulacji oraz narzędzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
więcej: Alkohol etylowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.