Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239031/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00239767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 431 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df868ca0-abc2-47b4-bae0-e3703d85420e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igichp.ezamawiajacy.pl/pn/igichp/demand/210746/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://igichp.ezamawiajacy.pl/pn/igichp/demand/210746/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy". W postępowaniu należy używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.43.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: /1. Rekaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem do sterylizacji parowej wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami: /1a. Rękaw papierowo foliowy z zakładką, szerokość 400 mm długość rolki 100 m, rolek 50 /1b. Rękaw papierowo foliowy z zakładką, szerokość 200 mm długość rolki 100 m, rolek 20 /1c. Rękaw papierowo foliowy płaski szerokość 300 mm długość rolki 200 m, rolek 20 /1d. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 200 mm długość rolki 200 m, rolek 35 /1e. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 150 mm, długość rolki 200 m, rolek 30 /1f. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 100 mm, długość rolki 200 m, rolek 50 /1g. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 125 mm, długość rolki 200 m, rolek rolka 30 /1h. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 75 mm, długość rolki 200 m, rolek 16 /1i. Rękaw papierowo foliowy płaski, szerokość 50 mm, długość rolki 200 m. rolka 6 /2. Osłonowe torebki posterylizacyjne: /2a. Osłonowe torebki posterylizacyjne 250 x 400 mm. op. 1 /2b. Osłonowe torebki posterylizacyjne 420 x 700 mm. op. 1 /3. Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych, op. 6 /4. Sprawdzian służący do kontroli prawidłowości doboru parametrów temperatury i nacisku w czasie zgrzewania, op. 6 /5. Taśma ze wskaźnikiem na parę wodną, rolek 30 /6. Taśma neutralna (bez wskaźnika), rolka 50 /7. Mata silikonowa pasująca do kosza o wymiarach 480 mm x 250 mm,szt. 5
/8. Zgrzewalne włókninowe torebki z trzema wskaźnikami przeznaczone do stosowania jako opakowanie wyrobów medycznych, op. 3 /9. Rękaw papierowo foliowy wzmocniony do pakowania dużych i ciężkich zestawów, rolek 12 /11. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną typu GKE Niemcy, będącą na wyposażeniu Pracowni Sterylizacji IGiChP, kompletów 3 /12. Wskaźnik biologiczny – ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną, . op. 16 /13. Jednorazowe transparentne osłonki na ostro zakończone narzędzia, op 2 /14. Kostka wykonana z gumy do doczyszczenia powierzchni metalowych, szt. 2 /15. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 10 /16. Szczotka do czyszczenia narzędzi nylon, dł. całkowita 610 mm, średnica 5 mm x 100 mm odporna na temperaturę 134°C, op. 5 /17. Szczotka do czyszczenia narzędzi MIC, op. 5 /18. Rękawice długie, odporne na temperaturę 250° C, par 4 /19. Olej do usuwania resztek alginianu, cementu, plam z cynku i eurogenolu na wyposażeniu, narzędziach, uporczywych zabrudzeń, a także pozostałości z kleju taśm samoprzylepnych i etykiet, szt. 3
/20. Czarny marker wypełniony specjalnym szybkoschnącym, wodoodpornym i światłoodpornym tuszem, szt. 10 /21.Papier krepowany zielony, op. 1 /22. Test symulacyjny Bowie-Dick do stosowania w systemie Helix PCD, kompletów 6 /23. Czyścik, op.5 /24. Szczotka do czyszczenia narzędzi MIC. op 5 /25. Zintegrowany punktowy wskaźnik do kontroli procesów sterylizacji parą wodną, op. 60 /26. Szczotka z włosiem ze stali nierdzewnej, do czyszczenia uporczywych zanieczyszczeń, szt. 10 /27. Szczotka podwójnie zakończona z syntetycznym włosiem, op. 1 /28. Włóknina przekładana (SMX2B+NWGL), przekładane opakowanie sterylizacyjne. /28a. Włóknina, op. 8 /28b. Włóknina, op. 2 /28c. Włóknina, op. 10 /28d. Włóknina, op. 3 /28e. Włóknina, op. 1 /29. Włóknina złączona (SMX2B+SMX2) w rozmiarze 900 x 900 mm, złączone arkusze włokniny syntetycznej z grupy SMX, op. 1 /30. Szczotka fi, op. 1 /31. Szczotka dwustronna do czyszczenia b. twarda, op. 2 /32. Szczotka do czyszczenia narzędzi syntetycznego włosia, szt. 5 /33. Opaska silikonowa midi, op. 5 /34. Opaska silikonowa, op. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Alkohol: /1. Alkohol etylowy 99,8% bezwodny ( C2H5OH ), czysty do analizy, op. 350 /2. Alkohol etylowy rektyfikowany minimum 96%, skażony acetonem, op. 200 /3. Preparat biobójczy będący 70% roztworem
alkoholu izopropylowego w wodzie na 1000 ml, op. 70 /4. Alkohol etylowy 70% cz.d.a., op. 70 /5. Alkohol etylowy 96% cz.d.a., op. 50 /6. Alkohol metylowy > 99% cz.d.a., op. 30.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24322510-5 - Alkohol etylowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określone zostały w § 8 i § 9 w Załączniku Nr 4 do SWZ - Projekt Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://igichp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego pomiaru OB
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup i dostawa pieluchomajtek
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
więcej: Alkohol etylowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.