eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › "Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TUCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 36

1.5.2.) Miejscowość: Tuczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 0672593147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tuczno@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuczno.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccffd443-0047-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414314/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno”. Zadanie pn.: „Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno” przy ul. Klasztornej 36 w Tucznie - obejmuje wykonanie m. in. wymiany posadzek na posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami, wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku oraz wykonanie nowego sufitu podwieszanego z oświetleniem LED i izolacją poziomą z wełny mineralnej w pomieszczeniu sali narad. Przed przystąpieniem do prac remontowych z każdego pomieszczenia biurowego należy wynieść wyposażenie oraz meble a po ukończeniu prac wnieść je i ustawić w pierwotnym miejscu. Elementy trwale zamontowane (np.: listwy ochronne, korytka teletechniczne, klimatyzatory, parapety itp.) należy zabezpieczyć trwale taśmą i folią malarską. Prace rozbiórkowe o wzmożonym poziomie hałasu (demontaż posadzek i schodów) wykonywać po godzinach pracy biura – tj. po godz. 1500.
Rozbiórki posadzek, demontaż ościeżnic i drzwi należy wykonać ręcznie, przy pomocy podręcznych narzędzi. Z uwagi na charakter budynku oraz brak możliwości całkowitego wyłączenia z użytkowania, zabrania się używania ciężkiego sprzętu wyburzeniowego, a powstały gruz i inne odpady należy usuwać z budynku na bieżąco. Roboty rozbiórkowe oraz remontowe będą wymagały podzielenia na etapy w celu minimalizacji utrudnień bieżącego funkcjonowania biura. Prace demontażowe oraz remontowe należy prowadzić sukcesywnie, z uwagi na czynny charakter budynku nie ma możliwości wykonania całości prac demontażowych i remontowych z danego zakresu w całym obiekcie jednocześnie. Rodzaj materiału oraz kolorystyka bezwzględnie podlegają akceptacji Zamawiającego. Planowany zakres robót nie wymaga zgłoszenia do właściwego organu administracji architektoniczno budowlanej oraz uzyskania pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422592,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422592,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422592,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651184499

7.3.3) Ulica: Drzonowo

7.3.4) Miejscowość: Człopa

7.3.5) Kod pocztowy: 78-630

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422592,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.