Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Węgliniec w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WĘGLINIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48757253000
1.5.8.) Numer faksu: +48757711471
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegliniec/zamowienia-publiczne21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Węgliniec w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ebaa28b-068e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00216921/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa na bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Węgliniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa we wskazane miejsca na terenie leśnictw Nadleśnictwa Węgliniec atestowanego bazaltu kruszonego o uziarnieniu ciągłym o frakcjach: 0/31,5mm – 3750,0t; 0/63mm - 3750,0t; łącznie 7500,0t w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w niniejszym SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Jednostką obmiarową zakupu i dostawy kruszywa jest tona.
Dokumentowany każdorazowo dokumentem WZ wydanym przez kopalnię kruszywa.
Lokalizacje, na których jest planowana realizacja dostawy, zawarte zostały odpowiednio na mapach, załączniki od nr 10a do nr 10i do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212330-2 - Bazalt kruszony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737446,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Grabowy Grzegorz Grabowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230420712
7.3.3) Ulica: Dobra 29C
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 59-730
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ GRABOWY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ GRABOWY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.