Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208601/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli z egzaminem zewnętrznym .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli z egzaminem zewnętrznym .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649e204a-8442-4596-a525-be720be1e0de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034695/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów i doradztwa zawodowego w ramach projektu " Zawodowy Mikołowski"i
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FSL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FSL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem wraz z bezpieczną wymianą butli i egzaminem zewnętrznym” dla 91 uczniów/uczennic oraz 2 nauczycieli praktycznej nauki zawodu w wymiarze minimum 48 godzin dla każdej z grup.
Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej.
Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu obsługi wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą, obsługą butli. Kurs winien zakończyć się egzaminem zewnętrznym i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami.
Liczba uczestników ogółem – 93
Liczba grup ogółem – 13
Liczba osób w grupie:
• 2 grupy 13 osobowe
• 1 grupa 12 osobowa
• 9 grup 5 osobowych
• 1 grupa 10 osobowa
Kurs dla 93 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 13 grup zajęciowych: Zespół Szkół Technicznych: 2 grupy 13 osobowe i jedna grupa 12 osobowa, Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych: 9 grup 5 osobowych, Zespół Szkół Ponadpodstawowych: 1 grupa 10 osobowa.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczebności osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób wzrośnie lub zmaleje o 1 osobę.
Liczba godzin/grupę – 48
Godzina = godzina zegarowa
Liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
1.3 Obowiązki Wykonawcy:
1.3.1 Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1.3.2 Kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi programów szkoleń dla osób ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego (UTB) Urzędu Dozoru Technicznego, według programu zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym ( t.j. Dz. U. z 2024 r poz. 1194)
1.3.3. W ramach kursu zostanie przeprowadzone szkolenie z zakresu bezpiecznego użytko-wania butli wg programu szkolenia pt. „Bezpieczne użytkowanie butli” udostępnione-go Wykonawcy przez Urząd Dozoru Technicznego.
1.4 . Kurs musi obejmować:
a) kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem;
b) bezpieczna wymiana – obsługa butli;
c) badania lekarskie potwierdzające stan zdrowia umożliwiający pracę przy obsłudze wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia;
d) materiały dydaktyczne;
e) organizacja egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym wniesienie opłat egzaminacyjnych dla każdego uczestnika oraz wydanie zaświadczeń kwalifikacyjnych.
1.4.1 Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi.
1.4.2 Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczennic/uczniów oraz nauczycielek/nauczycieli praktycznej nauki zawodu szkół ponadpodstawowych realizujących kształcenie zawodowe, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach,
• część teoretyczna w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11 b, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.
• część praktyczna powinna odbywać się w zapewnionej przez Wykonawcę hali z odpowiednim parkiem maszynowym i placem manewrowym. Miejsce prowadzenia kursu powinno się znajdować w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót, lub na terenie szkoły, która uczestniczy w projekcie.
1.5 Wykonawca musi dysponować:
1) minimum jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z placem manewrowym umożliwiającym profesjonalne szkolenie praktyczne kursantów,
2) wykwalifikowaną kadrą z doświadczeniem w branży, mającą uprawnienia do przeprowadzenia tego typu szkoleń,
3) warunkami socjalnymi – węzeł sanitarny.
1.6 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności.
1.7Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z koordynatorem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
1.8 Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu.
1.9 Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).
1.10 Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
1.11 Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
1.12 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.
1.13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.
1.14. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027):
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
1.15 Wykonawca zapewni przeprowadzenie przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminu zewnętrznego pozwalającego na uzyskanie uprawnień kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia dla każdego uczestnika, tj. 93 egzaminy, oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Ponadto Wykonawca zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich. Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na egzamin i z powrotem do siedziby szkoły.
1.16. Wykonawca zobowiązuje się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
1.17. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
• listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
• program kursu oraz dziennik zajęć,
• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
• kopie wydanych zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
1.18. Wykonawca oświadcza, że w przypadku uczniów/uczennic małoletnich spełnia obowiązki wynikające z Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U.2024 poz. 1802 ze zm.), w szczególności osoba/osoby prowadzące kurs spełnia/spełniają wymogi określone w ww. ustawie.
1.19. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2031 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227106,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr Andrzej Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6540012240
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-17INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w roku 2026
- Zakup i dostawa trzech agregatów prądotwórczych na rzecz Gminy Mikołów
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie działka nr 1285/48
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Usługi szkoleniowe (3 części) w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - III post.
- Realizacja szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSZ Nr 1 w Rykach w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Działania edukacyjne w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





