eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Portowa 22

1.4.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.4.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 943544620

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304052

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00299122

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 1 Środki chemiczne zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 1 Środki chemiczne zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” [R] (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 2 Papierowe środki higieny zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 2 Papierowe środki higieny zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” [R] ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 4 Środki piorące zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 4 Środki piorące zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” [R] ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4)

Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 3 Akcesoria do utrzymania czystości zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części (zadania) nr 3 Akcesoria do utrzymania czystości zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena – 60,00% (waga kryterium)
2. Termin dostawy – 20,00% (waga kryterium)
3. Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00% (waga kryterium)
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Cena = najniższa cena ofertowa/cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.
2) Termin dostawy – 20,00%
Jako kryterium: „Termin dostawy” zamawiający przyjmuje termin realizacji zamówienia cząstkowego.
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy”: [D] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu dostawy wynoszącego 5 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu dostawy wynoszącego 4 dni robocze – 10,00 pkt;
− dla terminy dostawy wynoszącego 3 dni robocze – 20,00 pkt;
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin dostawy” dłuższy niż 5 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu dostawy” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu dostawy” wynoszącego 5 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin dostawy” krótszy niż 3 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 3 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu dostawy” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
3) Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe – 20,00%
„Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” (dalej – termin rozpatrzenia reklamacji)
W ramach kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji – wady jakościowe” [R] ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego 14 dni roboczych – 0,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 11 do 13 dni roboczych – 5,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego od 8 do 10 dni roboczych – 10,00 pkt;
− dla terminu rozpatrzenia reklamacji wynoszącego do 7 dni roboczych – 20,00 pkt.
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca zaproponuje „termin rozpatrzenia reklamacji” dłuższy niż 14 dni roboczych to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Niepodanie przez wykonawcę oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” spowoduje, że oferta otrzyma 0,00 pkt, a zamawiający przyjmie, iż wykonawca zobowiązany będzie do zachowania „terminu rozpatrzenia reklamacji” wynoszącego 14 dni roboczych.
Jeżeli wykonawca poda minimalny „termin rozpatrzenia reklamacji” krótszy niż 7 dni robocze do oceny ofert w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji” zostanie przyjęty termin 7 dni roboczych czyli minimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego, natomiast do umowy zostanie wprowadzony termin oferowany przez wykonawcę.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego „terminu rozpatrzenia reklamacji” w formularzu oferty stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
Całkowita ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + D + R

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-18 10:00

Po zmianie:
2023-07-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-18 10:30

Po zmianie:
2023-07-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-16

Po zmianie:
2023-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.