Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268378/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. W. Łukasińskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 16 678-39-55
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 16 678-61-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bcuprzetargi@medyk-przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1445ebcd-b551-4889-839a-d0c648c742681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1445ebcd-b551-4889-839a-d0c648c74268
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057267/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”; Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.G.261/6/2025/BCU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia na potrzeby realizacji przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Trzy zestawy edukacyjne mobilne, każdy składający się z:
Zakres:
1. Okulary symulujące upośledzenie wzroku związane z wiekiem – 2 komplety
2. Rękawica symulująca drżenie – 3 szt.
3 . Kombinezon pozorujący osobę z hemiplegią (porażenie połowicze) – 1 szt.
4. Symulator odczuć starczych – 2 szt.
5. Symulator osoby niewidomej – 1 zestaw
6. Symulator starzejącego się słuchu – 2 szt.
7. Kamizelka do nauki rękoczynu Heimlicha – 1 szt.
8. Zestaw do pozoracji ran – 2 zestawy
Zakres 2
1. Przenośnik taśmowy – 1 szt.
2. Łatwoślizgi – 1 zestaw
3. Deska ślizgowa – 1 szt.
4. Deska ślizgowa – 1 szt.
5. Podstawa obrotowa – 1 szt.
6. Pasy do przemieszczania pacjentów - 1 zestaw
7. Urządzenie rolkowe – 1 szt.
8. Materac rehabilitacyjny - 3 szt.
Zakres 3
1. Defibrylator szkoleniowy – 1 szt.
2. Maski do sztucznego oddychania - 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39516120-9 - Poduszki
39143112-4 - Materace
33182100-0 - Defibrylatory
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 139800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia na potrzeby realizacji przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Zakres 1
1. Wózek inwalidzki
2. Kule łokciowe
3. Trójnóg
4. Podpórka rehabilitacyjna 4-kołowa – aluminiowa
5. Stolik – taca do łóżka 3 szt.
Zakres 2
1. Waga łazienkowa mówiąca po polsku
2. Termometr do ciała mówiący po polsku
3. Zegar mówiący z budzikiem
4. Elektroniczny wskaźnik płynów 3 szt.
5. Biała laska 2 szt.
Zakres 3
1. Sandał prysznicowy 1 szt.
2. Gąbka na trzonku 2 szt.
3. Pęseta z lupą 2 szt.
4. Obcinacz do paznokci z lupą 2 szt.
5. Talerz szufelkowy 2 szt.
6. Otwieracz wielofunkcyjny 2 szt.
7. Przezroczysta osłona na talerz 2 szt.
8. Kubek z ustnikiem 2 szt.
9. Uniwersalna deska kuchenna 1 szt.
10. Chwytak 2 szt.
11. Wysuwana łyżka do butów i skarpet 2 w 1, 1 szt.
12. Oczko do zamka błyskawicznego 2 szt.
13. Przyrząd do zapinania guzików 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
38412000-6 - Termometry
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39300000-5 - Różny sprzęt
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241100-4 - Noże
4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70020,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70020,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FANTOM-FW A. Miętkiewicz sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541620784
7.3.3) Ulica: ul. Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FANTOM-FW A. MIĘTKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FANTOM-FW A. MIĘTKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70020,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6826,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEIR Przemysław Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080271900
7.3.3) Ulica: ul. Ochla-Niedźwiedzia 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5281,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWY ŻYWNOŚCI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Przemyśl" cz.3
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego
- ,, Modernizacja zewnętrznej klatki schodowej w budynku Wieży Zegarowej''
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA PŁYTY BOISKA STADIONU CZUWAJ W PRZEMYŚLU
- Remont chodnika przy ul. Przejazdowej i ul. Lwowskiej w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Dostawa i montaż mebli rehabilitacyjnych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
- Zakup wyposażenia Żłobka "Smerfuś" w Nowodworze.
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- "Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie" 2
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.