eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. W. Łukasińskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 16 678-39-55

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 16 678-61-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bcuprzetargi@medyk-przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1445ebcd-b551-4889-839a-d0c648c74268

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1445ebcd-b551-4889-839a-d0c648c74268

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057267/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”; Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.G.261/6/2025/BCU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia na potrzeby realizacji przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Trzy zestawy edukacyjne mobilne, każdy składający się z:
Zakres:
1. Okulary symulujące upośledzenie wzroku związane z wiekiem – 2 komplety
2. Rękawica symulująca drżenie – 3 szt.
3 . Kombinezon pozorujący osobę z hemiplegią (porażenie połowicze) – 1 szt.
4. Symulator odczuć starczych – 2 szt.
5. Symulator osoby niewidomej – 1 zestaw
6. Symulator starzejącego się słuchu – 2 szt.
7. Kamizelka do nauki rękoczynu Heimlicha – 1 szt.
8. Zestaw do pozoracji ran – 2 zestawy
Zakres 2
1. Przenośnik taśmowy – 1 szt.
2. Łatwoślizgi – 1 zestaw
3. Deska ślizgowa – 1 szt.
4. Deska ślizgowa – 1 szt.
5. Podstawa obrotowa – 1 szt.
6. Pasy do przemieszczania pacjentów - 1 zestaw
7. Urządzenie rolkowe – 1 szt.
8. Materac rehabilitacyjny - 3 szt.
Zakres 3
1. Defibrylator szkoleniowy – 1 szt.
2. Maski do sztucznego oddychania - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

39516120-9 - Poduszki

39143112-4 - Materace

33182100-0 - Defibrylatory

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 139800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia na potrzeby realizacji przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Zakres 1
1. Wózek inwalidzki
2. Kule łokciowe
3. Trójnóg
4. Podpórka rehabilitacyjna 4-kołowa – aluminiowa
5. Stolik – taca do łóżka 3 szt.
Zakres 2
1. Waga łazienkowa mówiąca po polsku
2. Termometr do ciała mówiący po polsku
3. Zegar mówiący z budzikiem
4. Elektroniczny wskaźnik płynów 3 szt.
5. Biała laska 2 szt.
Zakres 3
1. Sandał prysznicowy 1 szt.
2. Gąbka na trzonku 2 szt.
3. Pęseta z lupą 2 szt.
4. Obcinacz do paznokci z lupą 2 szt.
5. Talerz szufelkowy 2 szt.
6. Otwieracz wielofunkcyjny 2 szt.
7. Przezroczysta osłona na talerz 2 szt.
8. Kubek z ustnikiem 2 szt.
9. Uniwersalna deska kuchenna 1 szt.
10. Chwytak 2 szt.
11. Wysuwana łyżka do butów i skarpet 2 w 1, 1 szt.
12. Oczko do zamka błyskawicznego 2 szt.
13. Przyrząd do zapinania guzików 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

38412000-6 - Termometry

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

39300000-5 - Różny sprzęt

39223000-1 - Łyżki, widelce

39241100-4 - Noże

4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70020,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70020,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FANTOM-FW A. Miętkiewicz sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541620784

7.3.3) Ulica: ul. Niedamira 10

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70020,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6826,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEIR Przemysław Fila

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080271900

7.3.3) Ulica: ul. Ochla-Niedźwiedzia 8

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5281,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.