Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia w ciągu dróg gminnych – ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia w ciągu dróg gminnych – ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5780d3d2-cdd6-490f-a113-a879cbb34c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011642/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oświetlenia w ciągu dróg gminnych – ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5780d3d2-cdd6-490f-a113-a879cbb34c0a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć sporządzoną pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za
pośrednic-twem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Składanie ofert dostępne jest tylko dla
użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert. W celu złożenia oferty należy przejść do
szczegółów postępo-wania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę. Zamawiający nie udostępnia
interaktywnego formularza ofertowego na Platformie e-Zamówienia i w związku z tym należy zignorować komunikat pojawiający się
przy składaniu ofer-ty w tym zakresie. Ofertę należy złożyć na wzorze Formularza Ofertowego sporządzonego przez
Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglą
dzie
postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofer-tę” system prezentuje okno składania
oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektro-nicznych, w którym znajdują się dwa pola „przeciągnij” i „upuść” służące do
dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy” w pierwszym polu („Wypełniony
formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedsta-wione w ofercie przez Wykonawcę”), Wykonawca dodaje
pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i
jego typu (zewnętrzny, we-wnętrzny) Wykonawca dołącza do Platformy e-Zamówienia uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): dokumenty w formacie
„pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES; Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy
zale-ca się użyć formatu XAdES. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kom-presji,
opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrze-niem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem
elektronicz-nym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym.
System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje. W przypadku braku podpisu System poinformuje o tym
w trakcie składania dokumentów, jednakże zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu. Szczegółowe informacje, jak
podpisywać doku-menty podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym znajdują się w instrukcji podpisywa-nia znajdującej się
w Centrum pomocy na Platformie e-Zamówienia. W przypadku pozytywnego zakończenia procesu, potwierdzenie czasu
przekazania i odbioru oferty znajdować się będzie w Elektronicznym Potwierdzeniu Przyjęcia (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu
Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski” Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wyco-fuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku
Wycofaj ofertę”. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. W przypadku
zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16.04.1993 roku o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty te
informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – polegające na bu-dowie oświetlenia ulicznego w ciągu dróg gminnych ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelsko.
Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚC I- budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Pitoniówka w miejscowości Ko-ścielisko, Gmina Kościelsko:
1. kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (powiadomienie odpowiednich or-ganów oraz właścicieli nieruchomości o planowanym rozpoczęciu i zakończenia robót bu-dowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia z PINB o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu (je-żeli jest wymagane), spełnienie wszystkich wymagań formalnych określonych w opiniach, uzgodnieniach, pozwoleniach w tym branżowych, sporządzenie tymczasowej organizacji ru-chu na czas prowadzonych robót, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, itp.)
2. kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
3. wykonanie niezbędnych prób technologicznych.
4. wykonanie robót budowlanych:
o budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego słup 15 szt., 665 m
o montaż opraw oświetlenia ulicznego 15 kpl.
o montaż gniazd do iluminacji świątecznej – 8 kpl.
o montaż opraw oświetlenia ulicznego na słupach istniejących – 2 kpl.
UWAGA: zaoferowane oprawy muszą spełniać standardy i wytyczne TAURON Nowe Technologie SA
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 10A do SWZ – doku-mentacja – (projekt techniczny, STWiORB, przedmiar robót)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo za-mówień publicznych
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów
zgodnie ze wskazanymi kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonych gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – polegające na bu-dowie oświetlenia ulicznego w ciągu dróg gminnych ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miej-scowości Kościelisko, Gmina Kościelsko.
Zakres zamówienia obejmuje:
CZEŚĆ II budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Królewska w miejscowości Ko-ścielisko, Gmina Kościelsko:
1. kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (powiadomienie odpowiednich or-ganów oraz właścicieli nieruchomości o planowanym rozpoczęciu i zakończenia robót bu-dowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia z PINB o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu (je-żeli jest wymagane), spełnienie wszystkich wymagań formalnych określonych w opiniach, uzgodnieniach, pozwoleniach w tym branżowych, sporządzenie tymczasowej organizacji ru-chu na czas prowadzonych robót, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, itp.)
2. kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
3. wykonanie niezbędnych prób technologicznych.
4. wykonanie robót budowlanych:
o budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego słup 13 szt., 645 m
o montaż opraw oświetlenia ulicznego 13 kpl.
o montaż gniazd do iluminacji świątecznej – 7 kpl.
o montaż opraw oświetlenia ulicznego na słupach istniejących – 1 kpl.
UWAGA: zaoferowane oprawy muszą spełniać standardy i wytyczne TAURON Nowe Technologie SA
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 10B do SWZ – dokumen-tacja – (projekt techniczny, STWiORB, przedmiar robót)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo za-mówień publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów
zgodnie ze wskazanymi kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonych gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) świadczenie polegające na budowie lub przebudowie lub wykonaniu robót remonto-wych/ modernizacyjnych oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy złotych)
Uwaga: W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane rozliczenie nastąpiło w innej walu-cie niż PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowią-zany jest do przeliczenia wartości wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ na stronie internetowej postępowania;
b) posiada uprawnienia lub dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą upraw-nienia upoważniające kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie*
* lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane; powyższe uprawnienia określono na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku (Dz. U. z 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2018 roku poz. 1202 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami po-twierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia-łu w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej - załącznik nr 4A/B do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujących zakresem co naj-mniej 1 (jedno) świadczenie polegające na budowie lub przebudowie lub wyko-naniu robót remontowych/ modernizacyjnych oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy złotych), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz za-łączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty spo-rządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wy-konawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5A/B do SWZ;
3) oświadczenia na temat wyksztalcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kie-rowniczej wykonawcy - załącznik nr 6A/B do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Ofertę stanowi Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A/B do SWZWraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sporządzone wg załącznika nr 2A/B do SWZ oraz wg załącznika nr 3A/B do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; tj. odpis lub in-formacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złoże-nia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodo-stępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych do-kumentów, przy czym poprzez w/w dane należy rozumieć wskazanie przez wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 np. nr KRS, nr NIP, nr REGON)
3) ew. odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do re-prezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2).
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy zgodnie z Załącznikiem nr 7A/B do SWZ oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy- zgodnie z Załącznikiem nr 8A/B do SWZ oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII SWZ (jeżeli dotyczy);
6) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwa-rancji);
7) informacje, o których mowa w rozdziale XV pkt 12 SWZ (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:CZĘŚĆ I- budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Pitoniówka w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelsko 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)
CZEŚĆ II budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelsko 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9A/B do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawar-tym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9A/B do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pi-semnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców,1) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o szczególnych
rozwiązaniach” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza
się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
irozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 3)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania wyżej wymienionej okoliczności.
Zamawiający informuje, że jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty
podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach, które w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji
2.
UWAGA:
Załączniki oznaczone lit. A dotyczą- części I- budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Pitoniówka
Załączniki oznaczone lit. B dotyczą- części II- budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej ul. Królewska
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- Budowa oświetlenia w ciągu dróg gminnych - ul. Pitoniówka oraz ul. Królewska w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
- Zakup, dostawa i instalacja generatora prądu na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko - zadanie realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów edukacyjnych w Gminie Pałecznica"
- Realizacja zadania pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Zalesiu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w Świerklańcu
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku szkoły podstawowej w Lanckoronie - etap I
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby sali wykładowej w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.