eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłów › "Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.8.) Numer faksu: 242675081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628f7d01-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060094/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-628f7d01-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone będzie na platformie e-Zamówienia


https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-628f7d01-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format.pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego). Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę nie przekraczał pojemności 250 MB. Ofertę należy złożyć poprzez wskazaną platformę e-zamówienia pod rygorem odrzucenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowościach Iłów , Brzozów Stary oraz Giżyce na terenie gminy Iłów. Modernizacja będzie poprzedzona wykonaniem przez wykonawcę audytu oświetleniowego.
2. Zamówienie obejmuje demontaż 319 sztuk istniejących opraw sodowych stanowiących własność ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. oraz dostawę i montaż w miejsce zdemontowanych 319 sztuk nowych opraw lamp drogowych wyposażonych w źródła światła LED, o mocach dobranych tak, aby dla istniejącej geometrii dróg i ulic, oraz istniejącego rozmieszczenia słupów, spełnić wymogi oświetleniowe określone normą PN-EN:13201:2007 lub równoważną, oraz normą PN-EN 13201:2007 lub równoważną.
3. W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty:
3.1. Demontaż 319 szt. opraw oświetleniowych, przewodów zasilających oprawy, zabezpieczeń słupowych z podziałem na następujące miejscowości:
a) Brzozów Stary - demontaż 72 sztuk
b) Iłów – demontaż 189 sztuk,
c) Giżyce – demontaż 58 sztuk.
3.1. Zdemontować należy istniejące oprawy sodowe o mocach z podziałem na miejscowości:
3.2. Brzozów Stary:
a) Oprawa sodowa wraz z źródłem 250 W - 2 sztuki
b) Oprawa sodowa wraz z źródłem 100 W - 21 sztuk
c) Oprawa sodowa wraz z źródłem 70 W - 49 sztuk
3.3. Iłów:
a) Oprawa sodowa wraz z źródłem 250 W - 2 sztuki
b) Oprawa sodowa wraz z źródłem 150 W - 49 sztuk
c) Oprawa sodowa wraz z źródłem 100 W - 73 sztuk
d) Oprawa sodowa wraz z źródłem 70 W - 65 sztuk
3.4. Giżyce:
a) Oprawa sodowa wraz z źródłem 250W - 3 szt.
b) Oprawa sodowa wraz z źródłem 150W - 1 szt.
c) Oprawa sodowa wraz z źródłem 100W - 34 szt.
d) Oprawa sodowa wraz z źródłem 70W - 20 szt.

4. Demontaż 100 wysięgników znajdujących się w złym stanie technicznym dla ww. miejscowości w uzgodnieniu zamawiającym ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
5. Dostawa i montaż 100 wysięgników dla ww. miejscowości w uzgodnieniu zamawiającym ENERGA Sp. z o.o.
6. Dostawa i montaż 319 szt. opraw oświetleniowych energooszczędnych typu LED, wraz
z przewodem zasilającym oprawy i zabezpieczeń słupowych z podziałem na następujące miejscowości:
6.1. Brzozów Stary:
a) Oprawa energooszczędna typu LED 125W - 2 sztuki;
b) Oprawa energooszczędna typu LED 55W - 21 sztuk;
c) Oprawa energooszczędna typu LED 38W - 49 sztuk.
6.2. Iłów:
a) Oprawa energooszczędna typu LED 125W – 2 sztuki;
b) Oprawa energooszczędna typu LED 75W – 49 sztuk;
c) Oprawa energooszczędna typu LED 55W – 73 sztuki;
d) Oprawa energooszczędna typu LED 38W – 65 sztuk.
6.3. Giżyce:
a) Oprawa energooszczędna typu LED 125W – 3 sztuki;
b) Oprawa energooszczędna typu LED 75 W – 1 sztuka;
c) Oprawa energooszczędna typu LED 55 W – 34 sztuki;
d) Oprawa energooszczędna typu LED 38 W – 20 sztuk.
6.4. Zadanie będzie polegać na uruchomieniu całej instalacji oświetlenia ulicznego dla powyższych miejscowości zgodnie z wykazem lokalizacji przeznaczonych do wymiany opraw sodowych i montażem lamp energooszczędnych LED, rysunkami, szkicami oraz dokumentacją graficzną, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ
7. Szczegółowy wykaz punktów oświetleniowych przeznaczonych do modernizacji znajduje
się na schematach, które udostępnił właściciel infrastruktury technicznej tj. Energa Oświetlenie Sp. z o.o., który udostępnił Zamawiającemu gminie Iłów, na zasadzie najmu przedmiotową infrastrukturę w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.Zainstalowanie przewodów zasilających nowe oprawy oświetleniowe wraz z zabezpieczeniami i nowymi zaciskami odpowiednio dla rodzaju sieci.
9.Wymiana przewodów wysięgowych, zacisków prądowych, gniazd i wkładek bezpiecznikowych.
10. Wystąpienie Wykonawcy do Energa Oświetlenie Sp. z o. o. , z wnioskiem o otwarcie likwidacji materiałów z demontażu – opraw oświetleniowych będących własnością Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
11. Przygotowanie i uzgodnienie przez Wykonawcę harmonogramów prac modernizacyjnych z Energa Oświetlenie Sp. z o.o. ( Harmonogram prac ma zostać uzgodniony i zgłoszony do Zamawiającego)
12. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oświetlenia Gminy Iłów (inwentaryzacja w formie papierowej oraz elektronicznej – PDF).
13. Wykonanie prac zostanie odebrane protokołem końcowym robót wraz z wykonaniem protokołów pomiarów wymaganych parametrów. Dla skutecznego przeprowadzenia odbioru konieczne jest uzyskanie potwierdzenia o przekazaniu materiałów z demontażu.



14. Wymagania techniczne dotyczące uzgodnienia modernizacji oświetlenia :
a) Energa Oświetlenie Sp. z o.o. zweryfikuje zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie modernizacji oświetlenia w zakresie zastosowanych materiałów i zgodności obliczeń fotometrycznych, w oparciu o zgodność z wymaganiami SWZ,
b)projekt techniczny powinien opisywać w sposób precyzyjny i jednoznaczny zakres planowanej modernizacji, liczbę i lokalizację punktów świetlnych, określenie ich rodzaju, mocy, typu z parametrami montażu opraw oraz punktem zasilania opraw. Oczekiwana forma dokumentacji właściwa dla planowanego zakresu robót – wymiana opraw i sterowania (schematy jednokreskowe lub mapa z rozmieszczeniem opraw i ich statusem, zestawienie tabelaryczne stanu przed montażem i po modernizacji, zestawienie demontażu i montażu opraw i pozostałego osprzętu),
c) zestawienia opraw na obiektach powinny być zestawione w rozbiciu na poszczególne PPE,
d) projekt po wykonaniu powinien zostać przesłany do uzgodnienia do Wydziału Realizacji Usług Regionu Południe ENERGA Oświetlenie Sp. z o. o.
e) Wykonawcą prac związanych z planowaną modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów może być firma wskazana przez Wnioskodawcę, posiadająca stosowne uprawnienia do wykonywania tych prac i akceptowana przez ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
f) na roboczo do wyjaśnienia spraw bieżących, pozostaje do dyspozycji Wykonawcy Kierownik Działu Realizacji Usług Kutno,
15. Wymagania techniczne dotyczące odbioru:
a) nadzór nad realizacją prac modernizacyjnych oraz odbiory końcowe odbędą się przy udziale przedstawiciela Energa Oświetlenie Sp. z o.o,
b)Istniejące oprawy oraz osprzęt oświetleniowy podlegający demontażowi Wykonawca podczas prowadzenia prac powinien zabezpieczyć. Zdemontowane elementy rozliczyć z ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. - Dział Realizacji Usług Kutno ul. Sobieskiego 20, 99-300 Kutno.
c) dokumentacja powykonawcza powinna być dostarczona w wersji papierowej i elektronicznej oraz powinna zawierać: opis techniczny, schematy, plany, certyfikaty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiary natężenia/luminancji oświetlenia dla jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, przed i po redukcji mocy, protokół odbioru pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
16. Zamówienie należy zrealizować w sposób właściwy z zabezpieczeniem i oznaczeniem terenu prowadzonych robót, oraz ustalić rozpoczęcie prac z właścicielem sieci Energa Oświetlenie Sp. z o.o. Teren po zakończeniu robót związanych z dostawą należy uporządkować oraz przekazać protokolarnie Zamawiającemu .

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które :
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagi:


LP. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium w %
1.
2. Cena (C )
Okres gwarancji (G) 60%
40%

Punktacja kryterium cena (C) :
Punkty w kryterium cena będą wyliczone wyliczona za pomocą następujących wzoru:

najniższa oferowana cena
C (kryterium cena) = ------------------------------------- x 60 pkt
cena ocenianej oferty
Punktacja kryterium gwarancja (G):
Punkty w kryterium okres gwarancji na zabudowę i osprzęt zostaną przyznane według poniższych zasad:

10 punktów - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji 60 miesięcy,
20 punktów - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji 72 miesięcy,
30 punktów – w przypadku zaoferowania okresu gwarancji 90 miesięcy,
40 punktów – w przypadku zaoferowania okresu gwarancji 120 miesięcy,


Uwaga: minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, maksymalny 120 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji poniżej 60 miesięcy zamawiający przyzna 0 punktów za to kryterium.


3. Oferta zostanie oceniona punktowo w skali od 0 do 100 pkt. Punkty jakie otrzyma dana oferta, zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
P oferty = PC oferty + PG oferty
gdzie;
P oferty – całkowita liczba punktów
PC oferty – punkty uzyskane w kryterium „Cena ”
PG oferty – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na zabudowę i sprzęt ”

4. Oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni warunki udziału postępowaniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223.ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
f) Wykonawca wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wyraził zgody na poprawienie na poprawienie omyłki, o której mowa w art 223 ust .2 pkt 3 ustawy Pzp,
g) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 220 ust. 3 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą,
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach, o których mowa w art. 255 ustawy Pzp. W przypadku unieważnienia postępowania, Zmawiający niezwłocznie zawiadamia o tym fakcie, podając uzasadnienie fatyczne i prawne, wszystkich Wykonawców oraz udostępnia informację w tym zakresie na stronie internetowej.
7. Zamawiający dokonuje oceny ofert w kontekście rażąco niskiej ceny zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. wykaże dostawę i montaż lamp ulicznych w ilości minimum 150 sztuk.

2)Dysponuje odpowiednim profesjonalnym zespołem do realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi w branży z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

4. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 pkt 5 ustawy, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i podmiotów wykonania, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów – oświadczenie wykonawcy; przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale V ust. 2 pkt. 2 ppkt. 1. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi w branży z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Osobą posiadającą uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności elektrycznej bez ograniczeń oraz z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
b. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019.poz.831 ).
c. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenia posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wypełniony załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia oraz karta produktu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia;
b) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania.
2) zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla przedmiotu zamówienia;
3) zmiany polegające na zmianie Podwykonawcy (Podwykonawców) lub dalszego Podwykonawcy (dalszych Podwykonawców) lub dołączeniu Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy będą możliwe po spełnieniu następujących warunków:
a) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zamiarze zmiany Podwykonawcy (Podwykonawców) lub dalszego Podwykonawcy (dalszych Podwykonawców) lub dołączeniu Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy oraz wskaże część zamówienia, którą zamierza powierzyć nowemu Podwykonawcy (dalszemu Podwykonawcy), a także wskaże jego firmę, nazwę albo imię i nazwisko oraz dane kontaktowe,
b) jeżeli zmiana Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
c) Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 124 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec nowego Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy) i Zamawiający ustali, że nowy Podwykonawca (dalszy Podwykonawca) nie podlega wykluczeniu,
d) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekt umowy o podwykonawstwo z nowym Podwykonawcą (dalszym Podwykonawcą), a Zamawiający nie zgłosi zastrzeżeń do tego projektu.
Szczegółowe wymogi dotyczące Podwykonawców (dalszych Podwykonawców) oraz umów o podwykonawstwo (dalsze podwykonawstwo) zawiera Rozdział X. niniejszej SWZ oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
7. Postanowienia zawarte w ust. 6 powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Jednocześnie nie stanowią one zobowiązania ani deklaracji Zamawiającego do ich wprowadzenia.

....zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.