Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00144684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00151403/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2023/BZP 00003402/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00003464/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w Gminie Pilchowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322356521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w Gminie Pilchowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccf85ba-c22c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i remont dróg o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w Gminie Pilchowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131731/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Budowa odwodnienia ul. Lipowej i ul. Kolejowej w StanicyOgólny zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej;
2) odtworzenia nawierzchni jezdni utwardzonych.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z ewentualnymi naprawami istniejących elementów instalacji oraz odtworzenia dróg. Całkowita długość budowanego odcinka wynosi ok. 350 m. Projektowane dno rurociągu jest zagłębione średnio od 1,5 m do 2,0 m pod powierzchnią terenu. Zaprojektowano odtwarzaną konstrukcję odcinka drogi:
Stanica ul. Lipowa boczna:
• warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa frakcji 0/63 gr. 30cm.
Stanica ul. Kolejowa:
• warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa frakcji 0/63 gr. 30cm.
Uwaga: W ramach zadania należy uzyskać zgodę właściwego organu architektoniczno - budowlanego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskania potwierdzenia przyjęcia bez uwag zgłoszenia wykonania robót budowlanych. Dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.1. do SWZ wymaga aktualizacji celem uzyskania decyzji administracyjnych jak wyżej.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 387829,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Odbudowa drogi pożarowej wokół terenu ZSP PilchowiceOgólny zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie rozbiórek: nawierzchnia z płyt betonowych: 320 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego: 600 m2, krawężniki: 100 m, obrzeży: 20 m;
2) regulacja urządzeń: wpusty deszczowe: 2 sztuki, studnie kanalizacji sanitarnej i deszczowej: 11 sztuk;
3) odbudowa konstrukcji jezdni wraz z krawężnikami o szerokości 4,5 m wg konstrukcji jezdni;
4) wykonanie plantowania terenu wokół drogi wraz z utylizacją nadmiernego urobku po robotach kanalizacyjnych.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje wykonanie odbudowę nawierzchni drogi pożarowej biegnącej wokół Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pilchowicach po robotach związanych z budową kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 526319,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej - boczna ul. Rybnickiej w WilczyOgólny zakres zadania obejmuje:
1) przebudowę konstrukcji drogi gminnej ul. Rybnickiej z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR2;
2) wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz regulacja wysokościowa zjazdów istniejących o nawierzchni twardej (kostka, płyty);
3) wykonanie poboczy w ciągu drogi;
4) wykonanie odwodnienia w postaci drenażu wzdłuż drogi.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy jezdni istniejącej drogi ul. Rybnickiej o szerokości 5 m na drogę o nawierzchni z kostki betonowej ograniczoną obustronnie krawężnikami betonowymi wraz z przebudową istniejących zjazdów do posesji w nawierzchni z kostki betonowej. Bezpośredni odbiór wód z nawierzchni drogi odbywać się będzie grawitacyjnie drenem, poprzez prawidłowo ukształtowane kombinacje pochyleń podłużnych drogi oraz przechyłek poprzecznych.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.3. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 607504,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Przebudowa drogi pieszo - rowerowej, boczna ul. Smolnickiej w LeboszowicachOgólny zakres zadania obejmuje:
1) remont nawierzchni drogi bocznej ulicy Smolnickiej w Leboszowicach w postaci fragmentu odcinka 1 od kilometrażu roboczego 0+245 (koniec łuku kołowego) do końca odcinka 0+467 (koniec osi) z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR2;
2) wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz regulacja wysokościowa zjazdów istniejących o nawierzchni twardej (kostka, płyty);
3) wykonanie poboczy w ciągu drogi;
4) wykonanie odwodnienia w postaci drenażu wzdłuż drogi, odcinek s6 – s11.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi bocznej ulicy Smolnickiej w Leboszowicach o szerokości 3-3,5 m na drogę o nawierzchni z kostki betonowej ograniczoną obustronnie krawężnikami betonowymi wraz z przebudową istniejących zjazdów do posesji w nawierzchni z kostki betonowej. Bezpośredni odbiór wód z nawierzchni drogi odbywać się będzie grawitacyjnie drenem, poprzez prawidłowo ukształtowane kombinacje pochyleń podłużnych drogi oraz przechyłek poprzecznych.
Zakres robót objętych fragmentem odcinka 1 obejmuje kilometraż roboczy 0+245 (koniec łuku kołowego) do końca odcinka 0+467 (koniec osi) – wg rysunku projektowanego zagospodarowania terenu.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.4. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 352847,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Modernizacja nawierzchni gminnej drogi wewnętrznej (boczna ul. Leboszowskiej w Pilchowicach - dz. nr 1178-157)Ogólny zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie pełnej przebudowy konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR3 w zakresie obejmującym przebudowę istniejącego odcinka drogi docelowo do nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej obustronnie krawężnikiem betonowym najazdowym;
2) wykonanie elementów wykończenia w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm oraz obrzeża betonowego 8x30 cm na zjazdach do posesji;
3) wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki betonowej;
4) wykonanie elementów odwodnienia drogi za pomocą fragmentu kanalizacji deszczowej oraz powierzchniowo na dalszym odcinku;
5) wykonanie poboczy utwardzonych destruktem bitumicznym;
6) uporządkowanie terenów zielonych.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy jezdni bocznej ul. Leboszowskiej w Pilchowicach na odcinku 229 m o szerokości 3,5 m z dostosowaniem sytuacyjno – wysokościowym zjazdów do posesji oraz zjazdów na pola uprawne. Jezdnia drogi gminnej zostanie wykonana z kostki betonowej oraz obudowane krawężnikiem betonowym, najazdowym wyniesionym max do 4 cm ponad powierzchnię jezdni od strony jezdni. Zjazdy do posesji zostaną obudowane obrzeżami betonowymi, na całości odcinka drogi zostaną wykonane pobocza o szerokości 0,5 m z destruktu bitumicznego. W miejscach wskazanych a więc na długości mijanki oraz w rejonie placu do zawracania należy zabudować opornik betonowy osadzony w stosunku do nawierzchni na zerowej wysokości w celu umożliwienia odpływu wód deszczowych.
Uwaga: rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych należy wykonać w taki sposób, aby płyty betonowe zdeponować na działce o numerze ewidencyjnym 373/183 stanowiącej własność gminy Pilchowice w odległości do 50 m od terenu budowy.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.5. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 594255,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311975,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615514,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311975,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311975,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426165,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586428,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426165,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. KRIS-BRUK Koziołek Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642102540
7.3.3) Ulica: Pochyła 86D
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426165,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445117,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640353,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445117,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445117,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322605,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520429,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322605,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322605,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472015,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730611,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472015,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472015,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.