Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00151403/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2023/BZP 00003402/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00003464/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2022/BZP 00304014/01 - Wynik z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i remont dróg o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w Gminie Pilchowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: +48322356521
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144684
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00131731/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zwanej dalej ustawą sankcyjną;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków określonych w art. 112 ustawy Pzp, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
W zakresie Zadania 1 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 140 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 280 000,00 PLN;
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, których elementem było wykonanie kanalizacji deszczowej (budowa, przebudowa lub remont) o wartościach jak wyżej. Zamawiający wymaga, aby w tym przypadku podmiotowe środki dowodowe wyraźnie potwierdzały wykonanie kanalizacji deszczowej ze wskazaniem wartości tej części wykonanych robót.
W zakresie Zadania 2 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 190 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 380 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 3 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 4 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 130 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 260 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 5 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN;
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: Pojęcie budowy, przebudowy oraz remontu należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 17 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
b) W zakresie Zadania 2, 3, 4, 5 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń;
c) W zakresie Zadania 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń;
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. uprawnień przez jedną osobę.
Wskazane w lit. b) powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na postawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia dla poszczególnych Zadań w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
5. W przypadku zmiany wskazanej/ych przez Wykonawcę osoby/ób w wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ w trakcie realizacji zamówienia, zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wskazanej/ych osoby/ób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana Kierownika budowy musi być potwierdzona pisemnie.
W przypadku zmiany osób wskazanych w wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać ww. wymagania.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zwanej dalej ustawą sankcyjną;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków określonych w art. 112 ustawy Pzp, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
W zakresie Zadania 1 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 140 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 280 000,00 PLN;
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, których elementem było wykonanie kanalizacji deszczowej (budowa, przebudowa lub remont) o wartościach jak wyżej. Zamawiający wymaga, aby w tym przypadku podmiotowe środki dowodowe wyraźnie potwierdzały wykonanie kanalizacji deszczowej ze wskazaniem wartości tej części wykonanych robót.
W zakresie Zadania 2 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 190 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 380 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 3 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 4 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 130 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 260 000,00 PLN;
W zakresie Zadania 5 - dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN każda lub co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN;
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: Pojęcie budowy, przebudowy oraz remontu należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 17 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
b) W zakresie Zadania 2, 3, 4, 5 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń;
c) W zakresie Zadania 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń;
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. uprawnień przez jedną osobę.
Wskazane w lit. b) i c) powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na postawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia dla poszczególnych Zadań w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
5. W przypadku zmiany wskazanej/ych przez Wykonawcę osoby/ób w wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ w trakcie realizacji zamówienia, zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wskazanej/ych osoby/ób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana Kierownika budowy musi być potwierdzona pisemnie.
W przypadku zmiany osób wskazanych w wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać ww. wymagania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
6. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru akcji (art. 328(1)1 KSH).
7. W celu potwierdzenia istnienia okoliczności, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 pkt 6 SWZ stosuje się odpowiednio.
8. Oferta wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ zostanie odrzucona.
Po zmianie:
6. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru akcji (art. 328(1)1 KSH).
7. W celu potwierdzenia istnienia okoliczności, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, rejestr zawierający informacje o beneficjentach rzeczywistych Wykonawcy albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 pkt 6 SWZ stosuje się odpowiednio.
8. Oferta wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ zostanie odrzucona.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-09 10:00
Po zmianie:
2022-05-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-09 10:30
Po zmianie:
2022-05-13 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-07
Po zmianie:
2022-06-11
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa i adaptacja dwóch pomieszczeń na oddziale rehabilitacji w celu utworzenia trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, ...
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.