eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny Pokój" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161607881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkp@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl/3487/2151/spolki-komunalne.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c6808e-209e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00300814/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22c6808e-209e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego zkp@gminapokoj.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami może odbywać się również w uzasadnionych przypadkach za pośrednictwem poczty elektronicznej: zkp@gminapokoj.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto
podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zkp@gminapokoj.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.W przypadku zmian w Regulaminie Platformy e-Zamówienia Wykonawca musi uwzględnić te zmiany.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.:„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
cd. rozdział 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
-W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
-Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami); rozdział 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Pakiet nr 1: Pieczywo CPV 15811000-6
Dostawa pieczywa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godz. 04:45- 05:00, z wyjątkiem niedziel i świąt. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia do Kuchni Centralnej w Pokoju w godzinach od 04:45- 05:00, do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. Jakuba Kani w Domaradzu 3, w dni szkolne, od poniedziałku do piątku, w godzinach 06:30- 07:00, do Przedszkola Publicznego w Lubnowie ul. Szkolna 19, w dni szkolne, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:30 do 07:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Pakiet nr 2: Nabiał i produkty mleczarskie CPV 15500000-3
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie co najmniej 2 razy
w tygodniu w godzinach 05:00- 09:00 Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Pakiet nr 3: Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Pakiet nr 4: Ziemniaki CPV 03212100-1
Dostawa ziemniaków odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 13:00 Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Pakiet nr 5: Ryby świeże i mrożone CPV 15220000-6
Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony do 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 13:00. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI:Pakiet nr 6: Świeże owoce i warzywa CPV 1530000-1
Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie 3 razy w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00- 09:00. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Pakiet nr 7: Warzywa i owoce mrożone CPV 15300000-1
Dostawa owoców i warzyw mrożonych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII:Pakiet nr 8: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-4
Dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi, produktów skrobiowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 raz w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Pakiet nr 9: Świeże jaja CPV 03142500-3
Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu w godzinach 07:00-13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X: Pakiet nr 10: Wędliny CPV 15131130-5
Dostawa wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 razy w tygodniu w godzinach od 07:00 do 08:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI: Pakiet 11 Mięso CPV 15110000-2
Dostawa mięsa i drobiu odbywać się będzie codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy. Świeże mięso i drób musi być dostarczone następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 08:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII: Pakiet 12 Drób CPV 15112000-6
Dostawa mięsa i drobiu odbywać się będzie codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy. Świeże mięso i drób musi być dostarczone następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 08:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę zaistnienia potrzeby , gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50% całości zamówienia i 50% stanowi opcja. W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium "cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe zostaną policzone systemem matematycznym w odniesieniu do najniższej ceny. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium "termin płatności" oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, a oferta z terminem płatności powyżej 14 dni do 29 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Obliczona na podstawie wzoru: PO=PC+PT, gdzie PO- łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC- liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena", PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium "Termin płatności".

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wg. Załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 6
Wraz z ofertą składa się integralny załącznik asortymentowo- cenowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu .
b. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c. zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 SWZ jeśli dotyczy
9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem §1 ust 6-9.

2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy o którym mowa w §2 ust 4, ograniczenia zakresu umowy, zmiany ceny za całość przedmiotu zamówienia po rozliczeniu zgodnie z cenami jednostkowymi w złożonych formularzach cenowych. Zmiana jest dopuszczalna w przypadku stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz innych zdarzeń spowodowanych epidemią w szczególności w przypadku zawieszenia nauki stacjonarnej w placówkach oświatowych, skierowania poszczególnych klas/oddziałów na kwarantannę lub objęcie kwarantanną dzieci korzystających z obiadów, a także w przypadku zamknięcia stołówki szkolnej lub braku możliwości realizacji umowy z powodu zdarzeń spowodowanych epidemią. Zmiana jest również dopuszczalna w sytuacjach niemożliwych do przewidzenia mimo dołożenia należytej staranności przez Zamawiającego.

3. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o zmianę umowy. W celu dokonania zmiany umowy, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej, Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.

4. Wniosek o zmianę umowy, o którym mowa w ust. 3, powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany,
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany,
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy,
4) pisemne uzasadnienie potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.