eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 6 IM. TYSI¡CLECIA PAÑSTWA POLSKIEGO W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 58-100

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748520585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria-wodna@sp6.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp6swidnica.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49fc1dd2-fc2d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00303698

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047111/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00238155/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-4/VII/22/SP6

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 189268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.”
2. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia oraz nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Wykonawca sk³ada jedn± ofertê na realizacjê przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego oraz fabrycznie nowego sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki dla uczniów Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Tysi±clecia Pañstwa Polskiego przy ul. Wodnej 5-7 w ¦widnicy. Oferowany przez Wykonawcê sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ produktami wysokiej, jako¶ci, musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i wolne od wad materia³owych i prawnych oraz musz± spe³niaæ minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jako¶ciowych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
6. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ.
7. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
8. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
9. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy:
9.1. instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe),
9.2. no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy),
9.3. licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
10. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych).
11. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, na w³asny koszt i ryzyko oraz dokonaæ jego wniesienia, roz³adunku oraz monta¿u w budynku szko³y. Zamawiaj±cy nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalacjê lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
12. Dostarczone urz±dzenia i meble musz± zostaæ z³o¿one, zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach/salach lekcyjnych.
13. Wymienione w opisie produkty musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, posiadaæ karty gwarancyjne i instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz musz± byæ wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich.
14. Dostarczony sprzêt musi zawieraæ wszystkie elementy niezbêdne do funkcjonowania, uruchomienia i monta¿u, ponadto elementy w ramach zestawów musz± byæ ze sob± kompatybilne. Oprogramowanie musi mieæ mo¿liwo¶æ darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeñstwa. Dostarczone wyposa¿enie musi byæ zgodne z obowi±zuj±cymi normami i posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, w tym certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa, homologacje, licencje, itp.
15. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonuj±c instalacji/pod³±czenia sprzêtu elektronicznego bêd±cego przedmiotem zamówienia, zachowa³ wszelk± staranno¶æ chowaj±c i zabezpieczaj±c przewody, kable itp., zgodnie z zasadami BHP.
16. Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy).
17. W zakres uruchomienia wchodzi:
17.1. wypakowanie sprzêtu z kartonów, usuniêcie przez Wykonawcê powsta³ych odpadów przy uruchomieniu, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz pod³±czenie urz±dzeñ peryferyjnych;
17.2. pod³±czenie do sieci energetycznej oraz logicznej;
17.3. uruchomienie urz±dzeñ, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników; nale¿y równie¿, je¿eli bêdzie to wymagane dokonaæ aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostan± podane przez Zamawiaj±cego;
17.4. wykonanie podstawowych testów sprzêtowych (pamiêæ, dysk procesor);
17.5. przekazanie hase³ oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, no¶ników, licencji, instrukcji Zamawiaj±cemu.
18. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, instrukta¿u/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
19. Je¿eli w SWZ b±d¼ w za³±cznikach do SWZ zosta³y wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materia³ów lub urz±dzeñ), nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy zawsze dopuszcza rozwi±zanie równowa¿ne. Celem niniejszego postêpowania jest osi±gniêcie okre¶lonej w SWZ jako¶ci i funkcjonalno¶ci, a nie nabycie materia³ów lub urz±dzeñ konkretnej marki lub producenta. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³yby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do SWZ wystêpuj± takie wskazania, nie nale¿y ich traktowaæ jako wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze informacyjnym (nie wi±¿±cych dla wykonawców). Z tych wzglêdów oferta, która nie bêdzie odpowiada³a tym wskazaniom nie bêdzie uznawana za niezgodn± z tre¶ci± SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ jest równowa¿ny spoczywa na Wykonawcy.
20. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji to¿samej z gwarancj± producenta wskazan± w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Za³±cznik Nr 5 do SWZ. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ Zamawiaj±cemu gwarancjê producenta o 12 miesiêcy, za przed³u¿enie gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w kryterium oceny ofert.
21. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony potwierdzaj±cym kompletno¶æ dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protoko³u i odbiór sprzêtu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiaj±cego prawa do zg³aszania reklamacji z tytu³u jego jako¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania reklamacji dotycz±cych jako¶ci dostarczonych przedmiotów umowy za pomoc± pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy s± wi±¿±ce dla Wykonawcy.
22. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia z³ej jako¶ci oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usuniêcia wad w terminie, do 14 dni roboczych od chwili zg³oszenia. Wówczas za datê odbioru ustala siê datê odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do 19.08.2022 r.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

30232100-5 - Drukarki i plotery

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32341000-5 - Mikrofony

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzes³a

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

19730000-2 - W³ókna sztuczne

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 225382,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 225382,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225382,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520134761

7.3.3) Ulica: Przemys³owa 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 225382,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.