eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówRemont dachu budynku nr 6 w kompleksie 7795 w Duninowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku nr 6 w kompleksie 7795 w Duninowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/43wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku nr 6 w kompleksie 7795 w Duninowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb86865f-0422-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060669/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dachu bud. nr 6 k. 7795 Duninów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 51/26/PN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot i zakres robót ogólno-budowlanych:

1. Rozebranie pokrycia z płyt Bituwell – (poz. 1 przedmiaru)
2. Wymiana łacenia dachu pod pokrycie z blachy falistej – (poz. 2 przedmiaru)
3. Folie wstępnego krycia układane na krokwiach – (poz. 3 przedmiaru)
4. Pokrycie dachu o pow. do 50 m2 blachą falistą – ( poz.4 przedmiaru)
5. Wymiana wsporników instalacji odgromowej – ( poz.5 przedmiaru)
6. Uzupełnienie obróbek blacharskich – ( poz. 6 przedmiaru)
7. Wymiana klamek drzwiowych na gałki do drzwi RC4 – 2 szt. (poz. 7 przedmiaru)
8. Wymiana opraw świetlówkowych oświetlenia awaryjnego – 4 szt. ( poz. 8 przedmiaru)
9. Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego – 1 szt. (poz.9 przedmiaru)
10. Odnowienie malowania w przedsionku po zacieku roboty naprawcze – ( poz.10 przedmiaru )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 1 sierpnia 2022 roku Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 9 993,82 zł brutto. W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie zostały złożone 2 oferty przez:


1 LAPIS Sp. z o.o. sp.k.
ul. B. Chrobrego 17/6,
65-043 Zielona Góra 34 941,91 zł 48 miesięcy
2 IT PARTNER
ul. Bracka 13, 68-100 Żagań 21 952,02 zł 36 miesięcy

Kwota, która została zaoferowana przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia o powyższą wartość.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.