Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Powtórzenie podobnych usług do umowy Nr RZP.272.45.3.2020.2021 z dnia 2 lutego 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powtórzenie podobnych usług do umowy Nr RZP.272.45.3.2020.2021 z dnia 2 lutego 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470edce5-574c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia udziela się na podstawie art. 304 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielania w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu o numerze RZP.271.45.2020, a zamówienie polegające na powtórzeniu usług było przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.55.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powtórzenie podobnych usług do umowy Nr RZP.272.45.3.2020.2021 z dnia 2 lutego 2021 r., polegających na wycince, pielęgnacji, konserwacji i korekcie drzew i krzewów oraz innych pracach związanych z utrzymaniem zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GAMMA Andrzej Zakrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661700895
7.3.3) Ulica: Konarskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-355
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.GAMMA Andrzej Zakrzewski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.GAMMA Andrzej Zakrzewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja przedmiotu umowy w terminie: w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy i wprowadzenia na teren prac
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- ZAKUP URZĄDZEŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOSCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO - AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE
- Przygotowanie płyty i uruchomienie lodowiska, świadczenie usług prowadzenia i kompleksowej obsługi, konserwacja i utrzymanie lodowiska
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO.
- Wykonanie aranżacji wnętrza budynku stacji kolejowej w Ożarowie Mazowieckim na budynek użyteczności publicznej
- ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ I SPRZĘTU Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej na terenie Parku Bródnowskiego w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
- Usługa pozyskania i zrywki drewna i pozostałe usługi na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
- Wycinka krzaków i samosiejek w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Wejherowskiego
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap II".
- Przecinka linii Jasienica - usunięcie gałęzi zagrażających linii SN
- Przebudowa istniejącego placu zabaw na terenie Żłobka w Strzelcach Opolskich
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.